Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 09:48
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Arox schreef op 22-01-2005 @ 22:44 :
daar heb je mazzel aan, maar voor NW gaan jullie zeker niet meer?
mjah, ondanks dat half ons KD (in eerste instantie) gedelete was, waren we wel ff aan 't twijfelen ja..

maar nu hebben we wat provs terug, zijn nog steeds #1 van ons island (ja ons island zuigt ) en maar iets van 200k uit de top50 verwijdert.. dus we gaan het gewoon nog proberen zo goed als het gaat

moeten toch wat
Oud 23-01-2005, 14:26
waaromniet?
waaromniet? is offline
Nog gecondoleert
Oud 23-01-2005, 14:53
Arox
Arox is offline
Weer een geval van KD's die naar beneden declaren.
Oud 23-01-2005, 21:19
Verwijderd
Citaat:
AXE schreef op 22-01-2005 @ 22:36 :
Bernard of Clairvaux is een evil selfish bottomfeeder. Hij valt me elke dag aan en stuurt me berichten dat hij door zal blijven gaan voor zn eigen entertainment.
Ik heb hun KD nog nooit aangevallen, en heb hem nooit reden gegeven om zo gemeen te doen.

Waarom vertel ik dat hier? Geen idee, maar ik moest het ff kwijt.
What else is new. Wanneer je fuckt met de verkeerde, of zoals jij zegt, geen voorstander bent van NAP's leg je het domweg af tegen KD's die dat wèl doen. Wat dat betreft is het èèn groot corrupt spelletje; als onafhankelijk en zelfstandig KD is het bijna onmogelijk om hoog in de charts te eindigen -- helemaal op BF.

Twee ages geleden is ons dat wel gelukt, als #9 van WoL NW-wise.. Men had toen ontzag voor ons omdat we zo hoog stonden mèt 5 war wins; dat schrikt wel af (ter vergelijk, er waren er in de top 10 twee met 2 wins, 4 met èèn win en de rest helemaal niets).. Dan heb je niet zo gek veel last van bottomfeeders die niets anders kunnen dan jou lastig vallen in verband met NAP's overal :/

Wat dat betreft kun je beter in een wat minder, doch actief, KD zitten denk ik. Of kiezen voor war wins als doel in je spel.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 06:43
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 23-01-2005 @ 22:19 :

Wat dat betreft kun je beter in een wat minder, doch actief, KD zitten denk ik. Of kiezen voor war wins als doel in je spel.
war wins zit je redelijk veilig, aangezien je constant in hostile/war bent (als het goed is). Als je voor NW gaat en echt de top wilt halen zul je ook contacten moeten hebben... niet zozeer dat je ze inzet, maar gewoon het feit dát je ze hebt lijkt alleen genoeg te zijn.. da's wel nadeel van utopia ja
Oud 24-01-2005, 10:10
Arox
Arox is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 24-01-2005 @ 07:43 :
war wins zit je redelijk veilig, aangezien je constant in hostile/war bent (als het goed is). Als je voor NW gaat en echt de top wilt halen zul je ook contacten moeten hebben... niet zozeer dat je ze inzet, maar gewoon het feit dát je ze hebt lijkt alleen genoeg te zijn.. da's wel nadeel van utopia ja
WW maken sowieso veel indruk op mensen. Bang om kontschop te krijgen.

Contacten zijn broodnodig in het spel. Er is niks aan te doen, soms maakt het het spel minder leuk, maar als je de goeie mensen kent is het spel echt gelijk een stuk makkelijker.

Gelukkig ben ik in al die ages die ik speel heel wat mensen tegen gekomen die me kunnen helpen.
Oud 24-01-2005, 15:44
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Arox schreef op 24-01-2005 @ 11:10 :
WW maken sowieso veel indruk op mensen. Bang om kontschop te krijgen.

Contacten zijn broodnodig in het spel. Er is niks aan te doen, soms maakt het het spel minder leuk, maar als je de goeie mensen kent is het spel echt gelijk een stuk makkelijker.

Gelukkig ben ik in al die ages die ik speel heel wat mensen tegen gekomen die me kunnen helpen.
mjah, vorige age werden we nog gewoon declared met 9 ww's
maar dat komt door onze strat, mensen denken dat ze makkelijk kunnen winnen als iemand lage def heeft.. maar komt meer bij kijken
Oud 24-01-2005, 17:51
Arox
Arox is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 24-01-2005 @ 16:44 :
mjah, vorige age werden we nog gewoon declared met 9 ww's
maar dat komt door onze strat, mensen denken dat ze makkelijk kunnen winnen als iemand lage def heeft.. maar komt meer bij kijken
Als je gedecleared wordt dan weet je iig zeker dat het war wordt.
Maar met 9 WW en dan nog gedecleared worden. Ze denken zeker dat ze jullie kunnen pakken.
Oud 24-01-2005, 18:32
waaromniet?
waaromniet? is offline
Top WoL maken war wins misschien wat uit, top BF is echt niemand bang voor een paar warwins. Meeste wars die wij winnen pushen we niet eens voor een surrender. Liever een mp met een CF die begint wanneer het ons uitkomt, eindigt wanneer het ons uitkomt, een NAP wanneer het ons uitkomt, en redelijke relations met het geownde kd houden
Oud 24-01-2005, 19:34
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Arox schreef op 24-01-2005 @ 18:51 :
Als je gedecleared wordt dan weet je iig zeker dat het war wordt.
Maar met 9 WW en dan nog gedecleared worden. Ze denken zeker dat ze jullie kunnen pakken.
wij deden vorige jaar full spec, 50/50 army erop na houden.. dus matige defence.. sommige KDs kijken alleen naar het dpa dat de tegenstander er op na houdt

over het algemeen hadden wij ook geen problem met surrenders enzo, vaak was 't toch dat voor min. tijd hun monarch vroeg om een CF, en dat hun dan zouden surrender.. meestal
Oud 24-01-2005, 20:54
Arox
Arox is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 24-01-2005 @ 20:34 :
wij deden vorige jaar full spec, 50/50 army erop na houden.. dus matige defence.. sommige KDs kijken alleen naar het dpa dat de tegenstander er op na houdt

over het algemeen hadden wij ook geen problem met surrenders enzo, vaak was 't toch dat voor min. tijd hun monarch vroeg om een CF, en dat hun dan zouden surrender.. meestal
Mensen op WoL vergissen zich vaak in ons KD. Ze declaren hostile, wij vallen aan en zij smeren hem gelijk met de staart tussen de benen.
Oud 24-01-2005, 20:55
Arox
Arox is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 24-01-2005 @ 19:32 :
Top WoL maken war wins misschien wat uit, top BF is echt niemand bang voor een paar warwins. Meeste wars die wij winnen pushen we niet eens voor een surrender. Liever een mp met een CF die begint wanneer het ons uitkomt, eindigt wanneer het ons uitkomt, een NAP wanneer het ons uitkomt, en redelijke relations met het geownde kd houden
Op WoL idd heb je al gauw moeite met declaren zodra je 3 wins of meer hebt. Ze blocken je gelijk.
Oud 24-01-2005, 22:36
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Arox schreef op 24-01-2005 @ 21:55 :
Op WoL idd heb je al gauw moeite met declaren zodra je 3 wins of meer hebt. Ze blocken je gelijk.
Topfeeden is dan de key =)

Kan je het altijd nog voor dikke honor gains doen

Warwins is een gay target, honor ok, maar warwins, bleh
Oud 25-01-2005, 00:24
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 24-01-2005 @ 19:32 :
Mjah, maar het scheelt ook aanzienlijk dat wij geen enkele ambitie hebben om op BF ook maar èrgens in de top-10 te staan, gezien 't feit dat wij anti-alliances/vriendjes zijn. In BF is dat domweg ondenkbaar.

Op BF zie je inderdaad dat wars ook gewoon "afgerond" worden met een paar free hits en withdraw of andere 'goodies' voor het sterkere KD. Nah, dat vind ik suf. Maak van te voren afspraken; 2 dagen na minimum time >60=win. Klaar. Wanneer een KD de afspraak niet nakomt ga je gewoon provinces killen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 00:25
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 24-01-2005 @ 23:36 :
Haha, probably omdat ieder goed KD wins kan krijgen, daar hoef je niet voor in de top te staan of veel vriendjes te hebben, hè?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 00:34
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 25-01-2005 @ 01:24 :
Mjah, maar het scheelt ook aanzienlijk dat wij geen enkele ambitie hebben om op BF ook maar èrgens in de top-10 te staan, gezien 't feit dat wij anti-alliances/vriendjes zijn. In BF is dat domweg ondenkbaar.

Op BF zie je inderdaad dat wars ook gewoon "afgerond" worden met een paar free hits en withdraw of andere 'goodies' voor het sterkere KD. Nah, dat vind ik suf. Maak van te voren afspraken; 2 dagen na minimum time >60=win. Klaar. Wanneer een KD de afspraak niet nakomt ga je gewoon provinces killen.
Ik herriner me nog een discussie waar jij provs killen ten alle tijde uit den boze vond (overigens is op <100 acres laten hangen veel leuker)

En ja, je moet wat vrienden hebben om in de top10 BF mee te draaien.

Over dat afgerond ben ik het niet mee eens, wat kon ons die warwin nou schelen als we #1 nw willen worden? Dan hebben we er veel meer aan als we wat extra acres krijgen, en als een voormalig tegenstander geen wraak komt nemen. En 2 dagen na minimum war Meestal maken we minimum tijd al niet vol omdat andere kd dan wil CF'en Geloof dat we afgelopen 3 ages 1 war langer dan minimum tijd hebben gehad
Oud 25-01-2005, 00:35
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 25-01-2005 @ 01:25 :
Haha, probably omdat ieder goed KD wins kan krijgen, daar hoef je niet voor in de top te staan of veel vriendjes te hebben, hè?
Mjah, ieder gay kd kan ook in de top komen (tijdelijk). Denk niet dat Nirvana of De Notenkraker erg veel vrienden hebben (nou zullen ze ook gegarandeerd geen #1 eindigen, mar das een ander verhaal).

Bovendien is meermalen bewezen dat de betere top nw war kds de top warwin kds totaal ownen in war
Oud 25-01-2005, 07:21
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 25-01-2005 @ 01:35 :
Mjah, ieder gay kd kan ook in de top komen (tijdelijk). Denk niet dat Nirvana of De Notenkraker erg veel vrienden hebben (nou zullen ze ook gegarandeerd geen #1 eindigen, mar das een ander verhaal).

Bovendien is meermalen bewezen dat de betere top nw war kds de top warwin kds totaal ownen in war
ghehe, we hebben paar ages terug nog met notenkraker gewarred

weet niet of 't nou een win of MP was though
maar idd, ze zijn geen #1 materiaal.. of ze moeten drastisch veranderd zijn
Oud 25-01-2005, 09:57
Arox
Arox is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 24-01-2005 @ 23:36 :
Topfeeden is dan de key =)

Kan je het altijd nog voor dikke honor gains doen

Dat is ook wat we doen, we declaren, doen een paar aanvallen op de povs met de meeste honors en we vertrekken weer.
Oud 25-01-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 25-01-2005 @ 01:34 :
Ik herriner me nog een discussie waar jij provs killen ten alle tijde uit den boze vond (overigens is op <100 acres laten hangen veel leuker)

En ja, je moet wat vrienden hebben om in de top10 BF mee te draaien.

Over dat afgerond ben ik het niet mee eens, wat kon ons die warwin nou schelen als we #1 nw willen worden? Dan hebben we er veel meer aan als we wat extra acres krijgen, en als een voormalig tegenstander geen wraak komt nemen. En 2 dagen na minimum war Meestal maken we minimum tijd al niet vol omdat andere kd dan wil CF'en Geloof dat we afgelopen 3 ages 1 war langer dan minimum tijd hebben gehad
Nou ja, daadwerkelijk killen of behoorlijk in de grond stampen zijn natuurlijk wel 2 verschillende dingen. En echt iemand killen is nog heel wat moeite ook
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:26
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 25-01-2005 @ 08:21 :
ghehe, we hebben paar ages terug nog met notenkraker gewarred

weet niet of 't nou een win of MP was though
maar idd, ze zijn geen #1 materiaal.. of ze moeten drastisch veranderd zijn
Mjah, notenkraker is bij lange na geen skd. Hebben alleen voor een early age setup gekozen... Ach, zo komen ze wel weer even in de picture.
Oud 26-01-2005, 07:41
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 25-01-2005 @ 13:20 :
Nou ja, daadwerkelijk killen of behoorlijk in de grond stampen zijn natuurlijk wel 2 verschillende dingen. En echt iemand killen is nog heel wat moeite ook
idd..

meestal doen/deden wij ze terugbrengen naar ~300 acres (en zelf dan rond 1.5k), en dan de 'left-over mops' op erop sturen

ben zelf tegenstander van killen..
Oud 26-01-2005, 23:36
Arox
Arox is offline
hehe we gaan morgen declaren en een KD helemaal leegplukken van zijn honor. Ik heb er nu al zin in.
Oud 29-01-2005, 17:05
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Arox schreef op 27-01-2005 @ 00:36 :
hehe we gaan morgen declaren en een KD helemaal leegplukken van zijn honor. Ik heb er nu al zin in.
is't beetje gelukt?

mjah, we zijn aan 't rebuilden/groeien.. heeft op zich ook wel weer wat, noobs OOP afmaken

tot nu toe 2 actieve nieuwelingen
Oud 30-01-2005, 20:37
nrensink
nrensink is offline
lol, ik let een tijdje nie op en nu heb ik 0.5 wpa
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 13:05
Arox
Arox is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 29-01-2005 @ 18:05 :
is't beetje gelukt?

mjah, we zijn aan 't rebuilden/groeien.. heeft op zich ook wel weer wat, noobs OOP afmaken

tot nu toe 2 actieve nieuwelingen
Ze waren beter georganiseerd dan ik eerst dacht. Maar het heeft ons we wat opgeleverd.
Oud 01-02-2005, 14:44
waaromniet?
waaromniet? is offline
Crazy warren was leuk!
Oud 02-02-2005, 17:26
Arox
Arox is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 01-02-2005 @ 15:44 :
Crazy warren was leuk!
Oud 06-02-2005, 19:01
Verwijderd
Verveel me stierlijk nu. Bah.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 14:18
Arox
Arox is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 06-02-2005 @ 20:01 :
Verveel me stierlijk nu. Bah.
Ik ben gekapt. Het is mooi geweest na 22 ages. Tijd om te stoppen.

Maar misschien random ik volgende age wel weer ergens een KD in.
Oud 07-02-2005, 18:51
waaromniet?
waaromniet? is offline
Mono is toch iets meer uitdaging dan Crazy... Ach ja, we zien wel waar we uitkomen =)
Oud 08-02-2005, 08:55
barkrukkie
barkrukkie is offline
mjuh, we zijn voorlopig nog bezig met rebuilden.. maar provs met genoeg def op 2.5k acres OOP krijgen is ook wel geinig
Oud 08-02-2005, 23:23
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 08-02-2005 @ 09:55 :
mjuh, we zijn voorlopig nog bezig met rebuilden.. maar provs met genoeg def op 2.5k acres OOP krijgen is ook wel geinig
Hehe heb je dorfs ofzo?

Onze run in met Mono is afgelopen. Zeer nette gains weer, dichtbij de 10k acres

Hoorde dat ze Free ook gewarred hebben eerder in de age? Of was dat vorige age?
Oud 09-02-2005, 03:32
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 09-02-2005 @ 00:23 :
Hehe heb je dorfs ofzo?

Onze run in met Mono is afgelopen. Zeer nette gains weer, dichtbij de 10k acres

Hoorde dat ze Free ook gewarred hebben eerder in de age? Of was dat vorige age?
nope, als provs in protection zijn krijgen ze geen taxes

netjes

euhm, zou 't eiglik niet weten zo ik ben niet zo thuis in die namen
Oud 10-02-2005, 00:55
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 09-02-2005 @ 04:32 :
nope, als provs in protection zijn krijgen ze geen taxes

netjes

euhm, zou 't eiglik niet weten zo ik ben niet zo thuis in die namen
Lui heten Butterflies deze age. Matjong had het erover dat tegen Free hun hoge wpa's (UD --> NM's) erg van pas waren gekomen
Oud 10-02-2005, 12:15
Arox
Arox is offline
Er is veel te doen de laatste tijd. Veel mensen die ik ken stoppen ermee (ik zelf ben ook gestopt), KD's disbanden. AA is over.

Utopia zal nooit meer hetzelfde zijn.
Oud 10-02-2005, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Arox schreef op 10-02-2005 @ 13:15 :
Er is veel te doen de laatste tijd. Veel mensen die ik ken stoppen ermee (ik zelf ben ook gestopt), KD's disbanden. AA is over.

Utopia zal nooit meer hetzelfde zijn.
Nah, dan staan er wel anderen op. Persoonlijk vind ik 't helemaal geen ramp dat de gevestigde orde aan 't afbrokkelen is, ik denk zelfs dat 't misschien een stuk gezondere Utopia gaat opleveren voor non-alliance KD's.

Overigens hebben wij net een goeie war achter de rug, op de valreep nog weten te winnen. Ben zelf alleen 100 acres totaal verloren :/
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 14:44
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 10-02-2005 @ 01:55 :
Lui heten Butterflies deze age. Matjong had het erover dat tegen Free hun hoge wpa's (UD --> NM's) erg van pas waren gekomen
heb ff nagevraagd bij iemand:
[15:33] <hop> might have been people mix up freedom and free, I dont think there was a clash with monolith

onze monarch heeft database met al onze papers (nou ja, bijna ) dus zal daar nog wel ff aan navragen
Oud 10-02-2005, 15:14
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 10-02-2005 @ 15:44 :
heb ff nagevraagd bij iemand:
[15:33] <hop> might have been people mix up freedom and free, I dont think there was a clash with monolith

onze monarch heeft database met al onze papers (nou ja, bijna ) dus zal daar nog wel ff aan navragen
Zal inderdaad wel mixup zijn

Moet die eikel maar gewoon freedom zeggen als ie freedom bedoelt
Oud 10-02-2005, 15:15
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 10-02-2005 @ 13:38 :
Nah, dan staan er wel anderen op. Persoonlijk vind ik 't helemaal geen ramp dat de gevestigde orde aan 't afbrokkelen is, ik denk zelfs dat 't misschien een stuk gezondere Utopia gaat opleveren voor non-alliance KD's.

Overigens hebben wij net een goeie war achter de rug, op de valreep nog weten te winnen. Ben zelf alleen 100 acres totaal verloren :/
Hoe graag ik ook een Utopia zonder alliances zou zien, het gaat niet gebeuren...
Oud 11-02-2005, 11:16
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 10-02-2005 @ 16:15 :
Hoe graag ik ook een Utopia zonder alliances zou zien, het gaat niet gebeuren...
Oh, nee, ik ook niet. Maar echt veel slechter zal 't er ook niet van worden, ghe.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:03
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 11-02-2005 @ 12:16 :
Oh, nee, ik ook niet. Maar echt veel slechter zal 't er ook niet van worden, ghe.
Ik ben momenteel neit 100% gelukkig met mijn alliance (absalom), we hebben té veel van de topposities in handen, dat gaat gegarandeert problemen opleveren in de toekomst... Bleh, we hadden deze age geen nieuwe kds moeten accepteren :/
Oud 12-02-2005, 00:35
Verwijderd
Een newbie kwam tijdens hostile/war bij ons KD, en na de hostile/war OOP'te hij.. Check dit..

Jonos Vision (XX:XX) May 15th, YR5
dont know were to post this, just thought you all may need a nice laugh.

May 15th
We have found thieves causing trouble within our lands. Unfortunately, we know not where they came from.
--------------------------------------------------------------------------------

May 15th
Our mages noticed a possible spell attempt by Prowala (XX:XX) causing trouble on our lands!
--------------------------------------------------------------------------------

May 15th
Forces from Prowala (XX:XX) attempted to attack us, but failed miserably!
We lost nothing in the struggle.

On May 15th, YR5, we received this note...
To The Honorable Sir Jono
I have launched several attacks on your province and have failed 100% of the time. so i extend my hand of friendship to you and hope that this democracy shall bring us wealth protection and good times
Signed, Sir Master the Warrior of Prowala (XX:XX)

my reply:
lol i just got oop why would you op me? and extend a hand in friendship just cause you failed? whats the deal with that?

(een post later)...

WAIT A SEC
*light bulb goes off in head*
THIS DUDE IS IN OUR KINGDOM!!!!!!!!
*gets sword*

- Sir Jono the Rogue

New Hope (XX:XX) May 16th, YR5
I wrote him yesterday asking if he was going to play this round or if he would end up being an inactive. The reply:

On May 15th, YR5, we received this note...
To The Honorable Sir Grimm
Yeah im playing. its a good game. care for a democracy? im sure our provinces would be strong together
Signed, Sir Master the Warrior of Prowala (XX:XX)

Ik heb zèlden zo gelachen

Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 00:38.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 07:34
barkrukkie
barkrukkie is offline
ghehe

blijkbaar toch niet helemaal de opzet van 't spel gesnapt

mjuh, FREE is weer redelijk op sterkte, valt me nog best mee wat er zoal random bijkomt, ongeveer de 30% lijkt de moeite waard om te houden
Oud 17-02-2005, 19:19
waaromniet?
waaromniet? is offline
barkrukkie, praat eens die TR lui om dat absalom wel lief is
Oud 17-02-2005, 22:17
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 17-02-2005 @ 20:19 :
barkrukkie, praat eens die TR lui om dat absalom wel lief is
[20:24] <Draak> some dutch guy asking if i can't convince TR to believe absolom is a nice alliance
[20:25] <Cheese> they arent a nice alliance
[20:25] <Cheese> dont get me started
[20:25] <Cheese>

Oud 19-02-2005, 11:33
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 17-02-2005 @ 23:17 :
[20:24] <Draak> some dutch guy asking if i can't convince TR to believe absolom is a nice alliance
[20:25] <Cheese> they arent a nice alliance
[20:25] <Cheese> dont get me started
[20:25] <Cheese>

Wtf?! Zit Cheese nou bij jullie? Cheese is wel de meest lame persoon die ooit utopia heeft gespeeld... Ja dan vraag je het ook aan iemand zeg. Das ongeveer hetzelfde als Mansoor vragen of ie absalom een plezier wil doen...
Oud 19-02-2005, 12:20
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 19-02-2005 @ 12:33 :
Wtf?! Zit Cheese nou bij jullie? Cheese is wel de meest lame persoon die ooit utopia heeft gespeeld... Ja dan vraag je het ook aan iemand zeg. Das ongeveer hetzelfde als Mansoor vragen of ie absalom een plezier wil doen...
juh, hij's erin gerandomed

ken 'm eiglik verder niet, schijnt op UT wel bekend figuur te zijn

ben niet zo thuis in al die namen

hebben nu oorlog met echo, maar worden beetje afgesmeerd..
undeads zijn toch niet zo'n goed war-race tegen sages
Oud 19-02-2005, 18:20
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 19-02-2005 @ 13:20 :
juh, hij's erin gerandomed

ken 'm eiglik verder niet, schijnt op UT wel bekend figuur te zijn

ben niet zo thuis in al die namen

hebben nu oorlog met echo, maar worden beetje afgesmeerd..
undeads zijn toch niet zo'n goed war-race tegen sages
Geloof mij, kick hem er zo snel mogelijk uit. Cheese is niks dan problemen, en eigenlijk elk kd waar hij terecht komt ontstaat ruzie, chaos en puinhoop (laatste voorbeeld deze age: Prodigy).

Tegen Sages niet nee, tegen de rest zijn ze wel ok. NM = ownage. Als je geen hoge wpa's runt zijn Undeads echt zonde van de moeite moet ik zeggen, humans ownen ze aan alle kanten (behalve dat ze niet kunnen dicen ).
Oud 21-02-2005, 05:33
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 19-02-2005 @ 19:20 :
Geloof mij, kick hem er zo snel mogelijk uit. Cheese is niks dan problemen, en eigenlijk elk kd waar hij terecht komt ontstaat ruzie, chaos en puinhoop (laatste voorbeeld deze age: Prodigy).

Tegen Sages niet nee, tegen de rest zijn ze wel ok. NM = ownage. Als je geen hoge wpa's runt zijn Undeads echt zonde van de moeite moet ik zeggen, humans ownen ze aan alle kanten (behalve dat ze niet kunnen dicen ).
mjah, zolang er nog niks misgaat... tot nu toe is 'ie iig actief enzo
bovendien ben ik geen monarch bij ons

mjah, misschien beetje foute race-pick deze age.. we hadden gehoopt op wat minder warring en meer random-grabs.. dan waren elites voor offence handig geweest
Reageren

Regels voor berichten