![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar nu hebben we wat provs terug, zijn nog steeds #1 van ons island (ja ons island zuigt ![]() ![]() moeten toch wat ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twee ages geleden is ons dat wel gelukt, als #9 van WoL NW-wise.. Men had toen ontzag voor ons omdat we zo hoog stonden mèt 5 war wins; dat schrikt wel af (ter vergelijk, er waren er in de top 10 twee met 2 wins, 4 met èèn win en de rest helemaal niets).. Dan heb je niet zo gek veel last van bottomfeeders die niets anders kunnen dan jou lastig vallen in verband met NAP's overal :/ Wat dat betreft kun je beter in een wat minder, doch actief, KD zitten denk ik. Of kiezen voor war wins als doel in je spel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Contacten zijn broodnodig in het spel. Er is niks aan te doen, soms maakt het het spel minder leuk, maar als je de goeie mensen kent is het spel echt gelijk een stuk makkelijker. Gelukkig ben ik in al die ages die ik speel heel wat mensen tegen gekomen die me kunnen helpen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar dat komt door onze strat, mensen denken dat ze makkelijk kunnen winnen als iemand lage def heeft.. maar komt meer bij kijken ![]()
||
Citaat:
Maar met 9 WW en dan nog gedecleared worden. Ze denken zeker dat ze jullie kunnen pakken. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() over het algemeen hadden wij ook geen problem met surrenders enzo, vaak was 't toch dat voor min. tijd hun monarch vroeg om een CF, en dat hun dan zouden surrender.. meestal ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kan je het altijd nog voor dikke honor gains doen ![]() Warwins is een gay target, honor ok, maar warwins, bleh ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op BF zie je inderdaad dat wars ook gewoon "afgerond" worden met een paar free hits en withdraw of andere 'goodies' voor het sterkere KD. Nah, dat vind ik suf. Maak van te voren afspraken; 2 dagen na minimum time >60=win. Klaar. Wanneer een KD de afspraak niet nakomt ga je gewoon provinces killen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ja, je moet wat vrienden hebben om in de top10 BF mee te draaien. Over dat afgerond ben ik het niet mee eens, wat kon ons die warwin nou schelen als we #1 nw willen worden? Dan hebben we er veel meer aan als we wat extra acres krijgen, en als een voormalig tegenstander geen wraak komt nemen. En 2 dagen na minimum war ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bovendien is meermalen bewezen dat de betere top nw war kds de top warwin kds totaal ownen in war ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() weet niet of 't nou een win of MP was though ![]() maar idd, ze zijn geen #1 materiaal.. of ze moeten drastisch veranderd zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
meestal doen/deden wij ze terugbrengen naar ~300 acres (en zelf dan rond 1.5k), en dan de 'left-over mops' op erop sturen ![]() ben zelf tegenstander van killen.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() mjah, we zijn aan 't rebuilden/groeien.. heeft op zich ook wel weer wat, noobs OOP afmaken ![]() tot nu toe 2 actieve nieuwelingen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar misschien random ik volgende age wel weer ergens een KD in. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Onze run in met Mono is afgelopen. Zeer nette gains weer, dichtbij de 10k acres ![]() Hoorde dat ze Free ook gewarred hebben eerder in de age? Of was dat vorige age?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() netjes ![]() ![]() euhm, zou 't eiglik niet weten zo ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens hebben wij net een goeie war achter de rug, op de valreep nog weten te winnen. Ben zelf alleen 100 acres totaal verloren :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[15:33] <hop> might have been people mix up freedom and free, I dont think there was a clash with monolith onze monarch heeft database met al onze papers (nou ja, bijna ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Moet die eikel maar gewoon freedom zeggen als ie freedom bedoelt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() [20:25] <Cheese> they arent a nice alliance [20:25] <Cheese> dont get me started [20:25] <Cheese> ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ken 'm eiglik verder niet, schijnt op UT wel bekend figuur te zijn ![]() ben niet zo thuis in al die namen ![]() hebben nu oorlog met echo, maar worden beetje afgesmeerd.. undeads zijn toch niet zo'n goed war-race tegen sages ![]()
||
![]() |
Citaat:
Tegen Sages niet nee, tegen de rest zijn ze wel ok. NM = ownage. Als je geen hoge wpa's runt zijn Undeads echt zonde van de moeite moet ik zeggen, humans ownen ze aan alle kanten (behalve dat ze niet kunnen dicen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() bovendien ben ik geen monarch bij ons ![]() mjah, misschien beetje foute race-pick deze age.. we hadden gehoopt op wat minder warring en meer random-grabs.. dan waren elites voor offence handig geweest ![]()
|
![]() |
|
|