Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey,
Ben vandaag naar een open dag van toneelschool A'dam geweest. Het zit als volgt in elkaar: Er is eerst een verplichte orientatiedag (a fl 250,-) Vervolgens schrijf je je definitief in voor de audities. 1e auditieronde: Je doet een monoloog, liedje zingen, gedicht, improvisatie. (kies er twee) 2e en derde ronde vertel ik wel als je door de eerste heen bent. <b>Fact:</b> Er zijn 1200 aanmeldingen. Er worden 60 man aangenomen. <b>Fact:</b> Zonder relevante toneelervaring (dus geen schooltoneelstukken e.d.) is de kans dat je aangenomen wordt nihil. Gruzi, Sebastiaan
|
![]() |
hallo,als je audities doet moet je je echt geen zorgen maken hoor,ik ga naar school in de kunstacademie(ik volg woordkunst drama)en ik heb ook al meegedaan aan audities,in het begin was ik zenuwachtig,maar na een tijdje kom je vanzelf los en moet je je gewoon amuseren,probeer niet echt je best te doen,ga gewoon op het podium en begin te flippen en doe gewoon wat er in je opkomt.
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Auditietips! Verwijderd | 30 | 14-08-2015 21:15 | |
Films, TV & Radio |
Audities voor film "Zonder pardon" Met Najib amhalie en Jochem Myjer Jase | 2 | 16-11-2009 21:27 | |
Studeren |
Monoloog Auditie JMelchior | 25 | 06-05-2009 22:10 | |
Studeren |
Vrije auditie opdracht zmorganaz | 0 | 19-03-2009 01:51 | |
Muziek |
Auditie? Rioto | 20 | 21-10-2002 19:59 | |
Muziek |
wanted:bandje in de buurt van Tilburg,waar ik auditie kan doen(zang+instru.) *Finding*Niki* | 4 | 09-10-2002 21:51 |