Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2005, 14:07
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
hey, ik heb een probleempje. Als ik boven op mn vriend zit voelt hij er niet veel van, heeft hij het moeilijker om daarvan klaar te komen zegt hij. Het is wel al paar keer gelukt. Maar als hij op mij ligt komt hij veel vlugger en makkelijker, en vind hij ook een leuker gevoel. Doe ik iets verkeerd ofzo waardoor hij er niet veel van voelt als ik op hem zit?? Ik weet dat je minder rap normaal komt als het meisje bovenop zit, maar het moet dan toch ook leuk voelen??
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:16
hola
hola is offline
anders bewegen?

trouwens hoef jij niet per sé het werk te doen als jij boven zit.. ik ga vaak een beetje boven mjin vriend hangen en dan beweegt hij.. ik doe eigelijk niets, maar het is voor ons beide een van de lekkerste standjes..( eigelijk de enige waarin ik zelf kan klaarkomen)
Oud 23-01-2005, 14:53
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Er zijn wel meer standjes waarin je als vrouw goed kunt klaarkomen maar dat moet je maar eens opzoeken.

Verder...
Als de vrouw bovenop zit, komen veel mannen niet kaar. Je doet niets fout, maar het is nu eenmaal zo dat de schede de meest open stand heeft. Veel mannen zijn eigenlijk vrij ongevoelig rond hun geslachtsdelen. Het is niet niet- lekker, maar de exstase wordt voor een man niet groter, het gaat niet naar een orgasme toe. Voor de man is het dus als tussenstandje geschikt, voor de vrouw is het idd een veel fijner standje. Je kunt er niets aan doen. Maar voor hem zijn er toch nog standjes genoeg waarin hij wel klaar kan komen?
Ik weet niet of het zo is maar ik zou het een beetje stom vinden als hij het standje niet meer zou willen doen. Als vrouw moet je nou eenmaal goed duidelijk maken wat je wil in de seks, en je hebt het volste recht om ook klaar te komen! Mannen zijn vaak een beetje egoïstisch als het op seks aankomt.

succes.
Oud 23-01-2005, 15:07
Envy
Envy is offline
Nee, dat is toch logisch.
Jij voelt als vrouw toch ook meer van het ene dan van het andere standje? Dat heeft hij dus ook.
En bovendien is hij minder 'in charge', hij kan niet bepalen (of in ieder geval minder) hoe snel, diep, etc. Dat kan hij wel bij andere standjes, wat als logisch gevolg heeft dat hij daar eerder van klaarkomt.
Oud 23-01-2005, 17:48
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 23-01-2005 @ 15:53 :
Mannen zijn vaak een beetje egoïstisch als het op seks aankomt.
en alweer is generalisatie een feit
Oud 23-01-2005, 17:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 23-01-2005 @ 18:48 :
en alweer is generalisatie een feit
zijn vaak, dus niet altijd
Oud 23-01-2005, 18:02
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
HvJ schreef op 23-01-2005 @ 18:53 :
zijn vaak, dus niet altijd
ok sorry ik was ook met een project bezig dus had dit niet goed gelezen, want tjah... mannen kunnen vaak maar 1 ding tegelijk!
Oud 23-01-2005, 18:10
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Dát zijn jouw woorden...
Oud 23-01-2005, 18:11
Verwijderd
maakt het zoveel uit dan dat ie niet zo snel klaarkomt als jij bovenop zit?
dan wissel je tog gewoon standjes af? ga jij eerst bovenop zitten en fijn genieten, doe je daarna een standje dat hij helemaal geweldig vindt.. hij kan z'n klaarkomen vast wel even uitstellen om jouw plezier te laten hebben..
en zoals al gezegd, jij bent egt niet de enige die hoeft te bewegen als je bovenop zit hoor, hij kan ook zat doen, misschien zorgt dat ook wel voor wat meer fun voor hem.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:15
Mistery1
Mistery1 is offline
Ik heb er nooit last van, nooit gemerkt dat ze dan minder snel komen of zoiets. Ze komen bij mij evengoed wel klaar..
Maar je moet ook wel zorgen dat hij goed gestimuleerd wordt.
Dus niet alleen saai op en neer, maar ook naar voren/achter en links/rechts bewegen...
Verder is het bijvoorbeeld heel lekker om ver naar achteren te hangen, dan heeft de jongen een mooi(er) uitzicht.
Ook kun je wat platter op hem gaan liggen, dat is ook een lekker gevoel.
En je kunt ook eens andersom, dus met je kont naar hem toe neuken, dan is de hoek weer net even anders, dus misschien voelt hij er dan wel meer van.

O ja en tempo is ook heel belangrijk, goed op de ademhaling en zijn gezicht letten of hij bijna komt of niet.. plaag hem juist eens door rustiger te gaan en niet te snel te snel gaan zeg maar...
En natuurlijk heel snel opbouwen wanneer je wilt dat hij klaarkomt...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:23
Sade
Sade is offline
Citaat:
LA BLADIRA schreef op 23-01-2005 @ 15:07 :
Ik weet dat je minder rap normaal komt als het meisje bovenop zit,
Ik denk dat dat wel mee valt, mijn vriend wordt in ieder geval gek

Misschien moet je of meer naar achteren leunen, of juist meer naar voren, zoals Mistery1 al aangeeft.
Oud 23-01-2005, 18:49
stouver
stouver is offline
Wij (ik en mijn vriend dus) hebben het probleem dat we zijn penis niet 'erin' krijgen als ik bovenop zit.. Door een hoek oid lukt dat helemaal niet. Wat meestal toch weer uitkomt op een hoop gelach en dan na elkaar weer wat opgeilen toch maar weer hij bovenop. Heeft iemand tips zodat het wel zal lukken? (sorry voor het offtopic-gepraat, maar anders moet ik weer een nieuw topic openen wat ongeveer over hetzelfde gaat, dan lijkt me dit makkelijker)
Oud 23-01-2005, 18:54
Madfet
Madfet is offline
Hij is duidelijk impotent aan het worden.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 18:57
Mistery1
Mistery1 is offline
Citaat:
stouver schreef op 23-01-2005 @ 19:49 :
Wij (ik en mijn vriend dus) hebben het probleem dat we zijn penis niet 'erin' krijgen als ik bovenop zit.. Door een hoek oid lukt dat helemaal niet. Wat meestal toch weer uitkomt op een hoop gelach en dan na elkaar weer wat opgeilen toch maar weer hij bovenop. Heeft iemand tips zodat het wel zal lukken? (sorry voor het offtopic-gepraat, maar anders moet ik weer een nieuw topic openen wat ongeveer over hetzelfde gaat, dan lijkt me dit makkelijker)
Zit je op je knieen of je hurken? Of heb je allebei al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:04
Nona
Nona is offline
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 23-01-2005 @ 19:10 :
Dát zijn jouw woorden...
Vrouwen hebben een vrij oppervlakkige manier van verwerking (processing) als het op taakverwerking aankomt. Daardoor is de concentratie bij vrouwen niet zo diep, maar kunnen zij wel meerdere dingen tegelijk. Bij mannen daarentegen is de concentratie veel dieper en ook het proces van verwerking gaat dieper. Dat heeft wel tot gevolg dat mannen minder dingen tegelijk kunnen, bij de meeste taken één ding.
Dus.

Ontopic: kun je proberen je spieren aan te spannen? Niet de hele tijd, want dan verslap je op een zeker moment en kan hij ws nog niet tot een hoogtepunt komen, maar in een regelmatig ritme?
Oud 23-01-2005, 19:18
stouver
stouver is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 23-01-2005 @ 19:57 :
Zit je op je knieen of je hurken? Of heb je allebei al geprobeerd?
knieen, hurken nog niet geprobeerd, maar aangezien mijn bed nogal zacht en doorzakker-ig is lijkt me dat ook niet zo handig ivm omvallen ed. Misschien bij hem maar is proberen.
Wel hebben wel het al geprobeerd door echt op hem te gaanl iggen, of door juist te blijven zitten. En natuurlijk alles ertussenin ook..
Oud 23-01-2005, 19:42
Type
Type is offline
hoh... zij bovenop...

dat is het enige wat ik kan zeggen. Maar ik ben een apart geval, dus over klaarkomen en dergelijke ga ik het allemaal niet hebben.
Oud 23-01-2005, 19:51
Verwijderd
mss kan ej het afwisselen met op en neer schuiven over zn lul en hoe je het zelf lekekr vind. mijn ex voelde er ook nooit wat van toto ik dat op en neer schuiven er tussendoor gooide
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:55
Mo6
Mo6 is offline
Als je het op de manier doet zoals in "Mikes Apartment - Cristina 02 (Perfect Snatch)" moet het wel goed komen
Oud 23-01-2005, 20:05
Nona
Nona is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 23-01-2005 @ 20:55 :
Als je het op de manier doet zoals in "Mikes Apartment - Cristina 02 (Perfect Snatch)" moet het wel goed komen
En dat is... Hoe?
Oud 23-01-2005, 20:30
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-01-2005 @ 21:05 :
En dat is... Hoe?
dit keer niet met google maar met kazaa / soulseek of whaterver
zoeken denk ik zo
Oud 23-01-2005, 20:37
Verwijderd
Ik neem aan dat hij er wel überhaupt iets van voelt, anders is het wel erg raar dat-ie toch klaarkomt, niet?
En dat het langer duurt voor hij klaarkomt, als jij bovenop zit, lijkt mij in veel gevallen juist een voordeel
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:51
saturday
saturday is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-01-2005 @ 21:37 :
Ik neem aan dat hij er wel überhaupt iets van voelt, anders is het wel erg raar dat-ie toch klaarkomt, niet?
En dat het langer duurt voor hij klaarkomt, als jij bovenop zit, lijkt mij in veel gevallen juist een voordeel
Ja, daar dacht ik ook aan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
stouver schreef op 23-01-2005 @ 19:49 :
laat hem op je in je komen en draai vervolgens om zodat jij boven rolt... klaar is kees
Oud 23-01-2005, 21:51
Nona
Nona is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-01-2005 @ 22:27 :
laat hem op je in je komen en draai vervolgens om zodat jij boven rolt... klaar is kees
*plof* Kut, éénpersoonsbed.
Oud 24-01-2005, 09:38
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-01-2005 @ 21:05 :
En dat is... Hoe?
ehm tjah zoek maar ff met kazaa maar ik zal het een beetje proberen te beschrijven, ze bespeelt de penis van de man gewoon met haar heupbewegingen, ze draait met haar heupen en weet haar kontje zo op en neer te bewegen dat het voor de man volgens mij heerlijk moet zijn! moet je maar eens checken
Oud 26-01-2005, 15:09
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
De beschrijving van Mo6 is juist en het is het inderdaad erg fijn.
Oud 26-01-2005, 15:50
Gent
Gent is offline
Voor betere stimulatie (werkt in iedergeval bij mij en mijn vriendin):

Jij (dame dus) zit boven op en hij (je vriend) onder. Ga op hem zitten alsof je aan het paardrijden bent, d.w.z. met je knieen op het matras. En laat hem zich oprichten voor een diepere penetratie. Mocht hij het tempo willen bepalen dan kan hij je altijd bij je billen vastgrijpen. Op de beschreven manier kan hij je ook over je rug kriebelen/strelen en je borsten bewerken.

Suc6

Gent
Oud 27-01-2005, 15:40
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 23-01-2005 @ 15:53 :
Er zijn wel meer standjes waarin je als vrouw goed kunt klaarkomen maar dat moet je maar eens opzoeken.

Verder...
Als de vrouw bovenop zit, komen veel mannen niet kaar. Je doet niets fout, maar het is nu eenmaal zo dat de schede de meest open stand heeft. Veel mannen zijn eigenlijk vrij ongevoelig rond hun geslachtsdelen. Het is niet niet- lekker, maar de exstase wordt voor een man niet groter, het gaat niet naar een orgasme toe. Voor de man is het dus als tussenstandje geschikt, voor de vrouw is het idd een veel fijner standje. Je kunt er niets aan doen. Maar voor hem zijn er toch nog standjes genoeg waarin hij wel klaar kan komen?
Ik weet niet of het zo is maar ik zou het een beetje stom vinden als hij het standje niet meer zou willen doen. Als vrouw moet je nou eenmaal goed duidelijk maken wat je wil in de seks, en je hebt het volste recht om ook klaar te komen! Mannen zijn vaak een beetje egoïstisch als het op seks aankomt.

succes.

kijk zo moge wij dames het graag horen!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:53
Verwijderd
Mjah, ik sluit me aan bij Gent. Verder, probeer het dan op een andere manier. Sja, en verder gewoon kijken wat jouw vriend prettig vind, want dat is natuurlijk voor iedereen weer anders.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 16:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-01-2005 @ 22:51 :
*plof* Kut, éénpersoonsbed.
, ja dat moet idd wel even met beleid, maar het kán wel ...
Oud 27-01-2005, 16:49
Dumbass
Dumbass is offline
Het heeft heel veel met snelheid te maken ook, ik heb hetzelfde. Hij kan dan zelf het tempo niet bepalen waardoor hij niet gestimuleerd wordt op de manier hij wil, daarom duurt het ook langer
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten