Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
Bekijk resultaten poll: Lift jij wel eens?
Ja, alleen 14 8.43%
Ja, met iemand erbij 30 18.07%
Nee, maar zou het wel willen 62 37.35%
Nee!!! Ben je nou helemaal gek!! 60 36.14%
Aantal stemmers: 166. Je mag niet stemmen in deze poll

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 13:49
merijn
merijn is offline
Nog maar 16 nachtjes en dan.........
Advertentie
Oud 28-07-2004, 12:06
deftone
deftone is offline
ik lift geregeld. nooit problemen gehad. enkel en alleen het soms lange wachten steekt soms tegen, maar dit gebeurt zelden! Meestal heb ik binnen het kwartier een goede lift richting bestemming. Ik heb wel nog nooit naar/in het buitenland (buiten België dus) gelift, maar hier gaat het altijd vlotjes...
Oud 04-08-2004, 09:38
Nyawa
Nee, ik zou het wel willen, maar ik durf het niet omdat je nooit weet wat voor freak er in die auto zit. Zeker alleen zou ik het nooit doen.
Oud 04-08-2004, 09:52
Sirenie
Sirenie is offline
Ik zou het wel willen, maar heb het nog nooit gedaan. Ik zou overigens nooit alleen gaan. Het lijkt me wel leuk, wat je dan allemaal tegenkomt. Interessant en spannend.
Oud 04-08-2004, 17:09
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-04-2004 @ 20:13 :
Nee, nooit. Wie weet wat voor gek je meeneemt en eventueel ontvoert, met de tijd van tegenwoordig weet je het namelijk nooit.
ik denk er ook zo over
Oud 14-01-2005, 01:26
Sartre
Sartre is offline
Ik ben een paar maanden terug in het kader van een wedstrijd naar Parijs gelift. We hebben op de heenweg 10 verschillende liften gehad ofzo en waren dus een na laatste. Terug ging het met 4 liften wel wat makkelijker. We hadden het voordeel dat we de mensen van tevoren kondern vertellen over de liftwedstrijd die van studentenvereniging uitging. Was erg tof
In mei gaan we naar Berlijn liften.
Oud 14-01-2005, 19:38
neok
neok is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-04-2004 @ 16:57 :
Ja en dat is al 8 jaar geleden of zo gebeurd, toen was het nog niet zo erger, nu is het veeeel erger dan toen, dus ik lift echt nooit.
bangerik !
niet iedereen is zo...
de kans dat je omkomt in een auto-ongeluk of kanker krijgt of zelfmoord pleegt is duizend keer groter
en je bent dan nog es een man ook...die gaan ze niet zo vlug verkrachten
Oud 15-01-2005, 16:31
Block Party.
Block Party. is offline
heb heel vaak gelift, heb nu eigen wagentje, dus is liften niet meer nodig, stop wel onmiddelijk als ik nog een moedig iemand langs de kant van de baan zie staan, jammer dat het een stempel van gevaarlijk heeft gekregen, het liften, terwijl het absoluut niet zo gevraalijk is, wat is er al gebeurd dat je weet? buiten paar extreme dingen? absoluut niks, is gewoon kwestie van de wereld een beetje meer te leren aanvaarden en niet bang te worden van het onbekende. omhoog met die duim!
Oud 24-01-2005, 17:13
dark_poetry
dark_poetry is offline
Als ik geen vervoer heb en ik moet lange stukken lopen ofzo of ergens heen komen dan lift ik wel eens ja. er is niks engs aan als je maar verstandig blijft.
Oud 25-01-2005, 15:28
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
nee, nooit gedaan.
ik zou het o_erigens best wel eens met iemand willen doen .
Oud 28-01-2005, 19:53
Mackan
Mackan is offline
Ik heb ff een vraagje hea; ik las dit topic en was eigenlijk meteen wel enthousiast. Het lijkt me echt super om een keer te liften naar bijvoorbeeld Parijs. Ik heb het inmiddels aan me vriendin voorgesteld en ze is ook vrij enthousiast, nu is mn vraag; weet iemand toevallig of ik gegarandeerd (..) binnen 1 dag in Parijs kan komen? Dan gaan we natuurlijk wel erg vroeg al langs de kant van de weg staan...Het moet toch zeker wel haalbaar zijn om in 1 dag in Parijs te komen??
Oud 29-01-2005, 14:01
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Nee, nog nooit nodig gehad.
Oud 03-02-2005, 10:32
miekmuis
miekmuis is offline
Nee ik vind dat niet veilig genoeg. Ik heb met mijn vader wel eens twee jongens meegenomen die een lift nodig hadden, maar zou ik mijn eentje ook geen lifter meenemen, die kunnen net zo goed evil plannen hebben.
Oud 09-07-2005, 09:37
TRXD
TRXD is offline
Aangezien me dit wel een interessant onderwerp lijkt heb ik de meest recente topic hierover een keer naar boven gehaald. Hopelijk is dit voor de mods geen probleem, anders sorry.

Ik heb weleens kleine stukjes gelift en zit erover te denken in augustus te proberen om een eind te komen. Ik heb de site http://www.hitchhikers.org/ al gevonden en vroeg me af of er meer van dat soort sites zijn die de moeite waard zijn.
Oud 09-07-2005, 20:39
Roos
Roos is offline
Ik heb wel eens kleine stukjes gelift met een vriendin (van de metro naar huis). Was ontzettend leuk om te doen, we komen steeds bij andere mensen in de auto, altijd leuke gesprekken gehad. Overigens laten we ons nooit voor ons huis afzetten maar bij een rotonde ofzo.

Ik ben ook wel eens alleen bij iemand ingestapt (4 Marokkanen nog wel ), ik liep door de regen en ze boden me een lift aan naar de stad.
Was gezellig, ze wensten me netjes goedenavond etc.

Ook gaan we een keer een liftwedstrijd houden in 2 teams van twee naar het huis van een vriendin in Friesland (vanuit Rotterdam). Kijken wie er het eerste is en alles opnemen op video/foto.
Oud 11-07-2005, 19:55
Roadrunner
Roadrunner is offline
Nee, ik zou het niet durven. Je weet maar nooit bij wie je in de auto stapt.

Maar meestal is er gewoon niets aan de hand natuurlijk
Oud 11-07-2005, 20:56
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Ik wilde met een vriendin naar parijs liften, maar uiteindelijk zijn we tot antwerpen gekomen.. met de trein.. maar we hebben wel over de snelweg gerend en uren aan de kant van de weg gestaan met een bordje wisten wij veel dat auto's daar niet konden stoppen.. uiteindelijk hebben we welgeteld 1 lift gehad, van een aardige vent. en ja, je loopt het risico bij een of andere creep in de auto terecht te komen, maar met een beetje mensenkennis en inschattingsvermogen kun je dat soort mensen vaak wel vermijden.
Oud 12-07-2005, 13:55
Roxy
Roxy is offline
Gister voor het eerst geprobeerd, was geen succes
Oud 13-07-2005, 15:19
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Roos schreef op 09-07-2005 @ 21:39 :
Ook gaan we een keer een liftwedstrijd houden in 2 teams van twee naar het huis van een vriendin in Friesland (vanuit Rotterdam). Kijken wie er het eerste is en alles opnemen op video/foto.
Dat hebben vrienden van mij ook gedaan, maar dan van Amsterdam naar Milaan

Liften heb ik alleen nog maar in China gedaan, je komt door de vreemdste dorpjes waar de tijd heeft stil gestaan. Dat deed ik wel samen met een vriend van mij. Prachtig was dat en het ruikt naar meer!
Oud 13-07-2005, 16:16
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
jah paar keer,
van ny naar la
en van ny naar californie.
niks ergs meegemaakt.
veel leuke mensen ontmoet en fantastische verhalen gehoort
dit jaar weer liften van ny naar san fransico .
het duurt wel een tijdje, maar goedkoper en gezelliger
Oud 13-07-2005, 18:46
one.
one. is offline
Waarom zou ik willen liften?
Oud 14-07-2005, 22:12
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 13-07-2005 @ 18:46 :
Waarom zou ik willen liften?
waarom omdat.
Oud 21-07-2005, 11:10
Verwijderd
Hier, in Polen, gaat liften van een lijen dakje. Jammer dat dan juist hiet ook de treinen betaalbaar zij

Maar liften is wel leuker
Oud 22-07-2005, 10:43
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
nee, ik ben veel te bang dat ik ontvoerd of verkracht word
Oud 22-07-2005, 19:56
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik werk op dit moment in een hotel (in Ierland) op 2.5 km afstand van het dorp en we liften meestal naar het dorp. Het is erg snel en makkelijk => liften = 5 min. lopen = 30 min.
Is ook wel gezellig, maar altijd dezelfde vragen

I love hitching
Oud 23-07-2005, 23:57
Roos
Roos is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 13-07-2005 @ 16:19 :
Dat hebben vrienden van mij ook gedaan, maar dan van Amsterdam naar Milaan
Cool ja dat is helemaal tof natuurlijk, maar je moet klein beginnen he
Oud 25-07-2005, 10:58
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 22-07-2005 @ 11:43 :
nee, ik ben veel te bang dat ik ontvoerd of verkracht word
idd, zou wel willen, maar als meisje zijnde is ut toch wat enger
Oud 25-07-2005, 12:44
Anoukjuh
Anoukjuh is offline
Citaat:
merijn schreef op 28-04-2004 @ 16:59 :
Lift jij weleens? Waarom wel en waarom niet?
Nee ik heb liever de zekerheid dat ik ergens kom en je weet ook niet met wat voor mensen je te maken krijgt maar toch lijkt het me wel leuk maar ik zou het niet alleen durven.
Oud 08-08-2005, 01:07
TRXD
TRXD is offline
In de meeste landen wordt er volgens mij geen vergoeding verwacht van een meelifter? Zijn er landen/ gebieden waar dat wel normaal is?
Oud 08-08-2005, 21:18
TRXD
TRXD is offline
Niemand met antwoord?
Oud 10-08-2005, 18:22
Verwijderd
Ik denk het niet, behalve bij een hebberig persoon misschien. Maar dan zal die dat wel op voorhand zeggen

Ontopic: Ik zou wel eens met iemand willen liften ja. Het lijkt mij heel leuk Kandidaten?
Oud 10-08-2005, 23:05
TRXD
TRXD is offline
Morgenvroeg vertrek ik (donderdadg). Meeste met trein maar wellicht ook wat liften. Als mensen stuk mee willen reizen kunnen ze bericht sturen natuurlijk dan kunnen we misschien ergens afspreken
Oud 26-08-2005, 20:40
Drez
Drez is offline
ik ben van Sziget teruggekomen door een lift. wel samen met een vriend. maar wel gewoon aan 1 stuk door dus . was wel cool, ga het dus wel vaker doen, maar zeker niet alleen.

Regels voor berichten