Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
I know. 4 jaar ofzo. toch?
||
![]() |
Citaat:
wat speel je in DJD? die heb ik wel een aantal keer gezien!! ik heb zelf in Peter Pan gespeeld..! hofpleinsite kom ik niet zo veel eigenlijk... was je ook op t look a like feest afgelopen vrijdag? |
![]() |
|
![]() |
Heb 4 jaar fanatiek toneel gespeeld mee gestopt omdat mn toneelgroep te kinds werd en ik er niks meer bij leerde.
Op school ook 2 jaar toneel gespeeld en volgend jaar hoogstwaarschijnlijk weer. Ik wil er zeker mee verder gaan aangezien zingen en toneel mn grootste passies zijn,Ik zou graag in musicals gaan spelen. Ik heb ook aan reclamespotjes meegedaan...maar ben nog niet echt verder gekomen met toneel ofsoow. |
![]() |
|
ik heb woensdag zelf op het toneel gestaan in het Hofplein bij het Eenakter, en het was echt super, de zaal zat bijna vol (±400 mensen denk ik), en ik zou echt zo graag nog een keer willen.....maarja, volgend jaar misschien weer
![]()
|
Ik heb CKV3 op school, dat is drama. Daar leer je "grondbeginselen" van verschillende speelstijlen, recensies schrijven/stukken beoordelen, en natuurlijk toneelspelen zelf
![]() Verder zit ik op op (ballet)dansen, op de Vlaardingste Balletschool. Om het jaar hebben we een grote uitvoering, in de Stadsgehoorzaal, die is best groot ![]() En in het jaar dat we geen uitvoering hebben, is er een danswedstrijd. Dit jaar weer ![]() ![]()
|
![]() |
Ik speel eigen geschreven cabaret, musicals, kerst voorstellingen en soms ook nog stand-uppen maar dat is best moeilijk om te doen.. je moet er niet aan beginnen als je niet scherp bent (dus moe, dronken of wat dan ook) eigenlijk doe ik vanalles wel wat.. gewoon omdat ik het leuk vind om te doen, het heeft altijd een lekker sfeertje en de ene show gaat beter dan de andere maar dat maakt niets uit, wij zijn nog jong en leren hier van.. dus... dat doe ik zown beetje
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Hogeschool toneel zonder vooropleiding ? SweetSurrender2 | 1 | 15-11-2012 22:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Help de leesschuwe jongeren de winter door! Verwijderd | 59 | 06-01-2006 10:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Faerie | 14 | 06-02-2005 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog n poging tot n verhaaltje *lol* :D ... lees en geef mening aub... Poziomka | 5 | 17-08-2003 12:15 | |
Algemene schoolzaken |
Een jaar naar buitenland!!! :eek: heeero | 31 | 03-02-2002 17:00 |