![]() |
||
Citaat:
Of is het zo dat je ook nog eens eigenwijs wordt van Mario & Zelda? Kleuter. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat zijn gewoon nep psp's en ds. Met 2 of 1 spellen erin ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar nu ontopic! Ik zal wel eventjes met jullie mee doen: Psp rules. DS rules.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Het is besloten, ik koop ze allebei.
Op de nintendo site kon je voor 190 euro* en 1000 sterren de ds kopen. Er zat dan een tshirt bij ![]() ![]() Die heb ik in iedergeval aangeschaft, want ik hoef nu niet te importeren om eerder dan 11 maart te krijgen, maar krijg em waarschijnlijk morgen al. Er zijn 225 pakketten beschikbaar (en gister om half 4 waren ze uitverkocht, ik had de op 7 na laatste denk ik) geweest. dat terzijde. Heeft de psp ook zoiets? Of moet ik em echt ergens van de boot laten halen / wachten tot bartsmit online of wat dan ook em eens heeft? *ik ben me er van bewust dat ik iets van 30 of 40 euro meer betaal voor de ds, maar tis een pakket met spel en ik krijg em eerder, voor mij genoeg reden. Citaat:
|
psp doet een inhaal race
Platform - Deze week - Vorige week - 2005 totaal 1 Playstation 2 66,543 65,837 255,781 2 PSP 56,274 64,602 183,028 3 Nintendo DS 44,608 53,527 206,696 4 GameBoy Advance SP 13,317 18,289 102,457 5 GameCube 5,359 7,475 32,537 6 Xbox 498 506 2,183 7 Gameboy Advance 332 588 2,639 http://www.cubeparty.nl/nieuws/item/12783/ btw opvallend hoe slecht de xbox het doet in japan
||
Citaat:
![]() wel opvallend dat de sp nog steeds verkocht word, en de GBA ook nog gewoon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het gaat toch altijd om de spellen, PS2 heeft op dit moment gewoon betere support en games. en xbox sucks forever wieeee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo ja, wat doet de Sony dan met een handheld? Ninty maakt als jaren handhelds. Taiko No Tasujin is zelf ook na-geaapt van het originele Taiko, vandaar de naam. Eigenlijk is het allemaal afgeleid van de aller aller eerste oermens die op een "trommel" begon te slaan met enig ritme. Er is nog maar weinig origineels in deze wereld hoor. Na-apen en/of rip-offs zijn lang niet altijd slecht. Er bestaat namelijk ook nog zoiets als verbeteren ipv rip offs. Taiko No Tasujin is hier nooit uitgekomen, dus voor de USA en EU markt is het al helemaal geen rip off. Ninty heeft met Donky Konga het Taiko genre in een ander jasjes gestopt. Net als Mario Tennis weer rip off genoemd zou kunnen worden van alle tennisspellen, terwijl het eigenlijk gewoon tennis is met een Ninty jasje. Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 12:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ut kwam erop neer van: Beter goed gejat, dan slecht bedacht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
al vind ik die bongo's niet echt super...alleen leuk met een aantal pplz...in je eentje lijkt het me saai...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ag, Half Life 2 is ook al de zoveelste FPS, maar je hoort maaar weinig mensen zeggen rip-off ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en dan ga ik er maar heel naief vanuit dat mensen legaal films kopen en ze niet downloaden. ![]() Kan de psp trouwens divx aan of een ander standaard formaat waarin films te downloaden zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan staat je mem stik vol, wat als je dan wilt gamen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kewle moeder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed...behalve af en toe een anime-ep zal ik geen films kijken op de PSP...daar heb ik een laptop voor..en op vakantie doe ik andere dingen...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() en zullen we een keer onze moeders tegen elkaar laten gamen? ![]() |