| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Homofilie is een geestesziekte (alleen wil de medische wetenschap daar niet aan want het ligt te gevoelig in de maatschappij, gelukkig is er internet). Zo zijn er duizenden geestenziektes, de ergste zijn, seriemoordenaars, nymphomanen (kinderverkrachters), pyromanen (brandstichters), maar geestenziekte nummer een is homofilie (daar vallen dus lesbiennes onder, travestieten, transsexuelen, enzovoorts) Simpelweg omdat daar het meeste van zijn (de laatste tijd ook steeds meer kinderlokkers en idioten die dieren openrijten nadat ze die met een stok hebben verkracht). Homoseksualiteit is een uitvloeisel van die geestesziekte en blijkbaar willen de homo's ziektes verspreiden onder het volk. Dit maakt het clubje homo's tot een criminele organisatie. Men zou eigenlijk bij de Gayparade moeten staan met een raketwerper, en dan vuren op alle langsvarende boten met homofielen. Feit blijft wel dat het enige voordeel van homoseksualiteit is, dat er meer vrouwen overblijven voor de gewone mannen. Aangezien polygamie bij de wet verboden is, levert het geen winst op. Daarmee is dan ook alles gezegd. Homofilie is slecht voor de nationale vruchtbaarheid en nationale voortplanting, wat uiterst noodzakelijk is in de tijd waarin we nu zitten. Alles wat afwijkt van de natuur leidt tot iets negatiefs. Homofilie heeft al vele nadelen voortgebracht, zoals verspreiding van AIDS (homoscene), geslachtsziekten, moord en doodslag. Homofilie is iets onnatuurlijks, sta er dus niet raar van te kijken wanneer andere mensen je hier op aanspreken. Als je zo graag homo wilt zijn dan doe je dat maar, wetende dat mensen het niet accepteren hoef je dus ook niet aan te komen met de mededeling dat je het mannelijke geslacht de voorkeur geeft. Ik ben van mening dat we voor de terugkeer van de normen en waarden, een aantal rechten weer van de gays moeten afpakken. Zoals het recht op adoptie en het recht om te trouwen. Ook de homo's parades moeten in de ban gedaan worden. Maar je kunt ze niet uitroeien.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Tegenwoordig is het een rage aan het worden om puma schoentjes te dragen met een verwijfd kapsel en nog een Che Guevara t-shirtje en het flikkertje is compleet. Het wordt namelijk een hype om homo te zijn. Kijk maar naar die Jamai van Idols, die jongen is helemaal gehersenspoeld om homo te worden. Door wie gehersenspoeld? De hype. |
||
|
|
||||||||
|
Citaat:
Citaat:
Ten eerste is "seriemoordenaar" geen geesteziekte, maar een persoon. Dat deze eventueel een geesteziekte kan hebben, oké. Wanneer iemand het heeft over nymfomanie gaat het niet over kinderverkrachters: nym·fo·ma·nie (de ~ (v.)) 1 ziekelijk verhoogde geslachtsdrift bij vrouwen en vrouwelijke dieren => andromanie Homoseksualitiet en transseksualiteit zijn niet hetzelfde. Over de connectie die je legt tussen homoseksuele personen en kinderlokkers hoef ik niet eens te begginnen, ik neem aan dat je zelf wel snapt dat dit nergens op slaat. Citaat:
Ik heb zo'n voorgevoel wie hier de raket meer verdiend.Citaat:
Citaat:
Serieus, er is geen enkel verband tussen homofilie en de andere zaken die je opsomt. Ook is homofilie niet onnatuurlijk zoals al vaker is gezegd. Hoe bepaal je sowieso wat natuurlijk en onnatuurlijk is? Citaat:
Citaat:
Je zou hier toch bijna extreem-rechts van worden. |
||||||||
|
|
||
|
Citaat:
Ranzigheid leidt tot extreme waanzin, vandaar toch maar niet 'laten leven'. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Jij doet net alsof mensen ervoor kiezen homoseksueel te zijn en dat het per definitie fout, verkeerd, ziek is. Maar waarom zou dat zo zijn en wat heb jij daarmee te maken? Kan jij niet gewoon accepteren dat niet iedereen precies zo is als jij?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Uhm... dat is het beeld wat de media ons voorschoteld enne... ik zie in de stad veeeeel meer hetero's elkaar aflikkend rondlopen dusse... ![]() aan de meeste homo's zie je het niet eens dat ze dat zijn! |
||
|
|
||||||||
|
Citaat:
Te weten: *deviance *dysfunction *danger *distress (Comer, Abnormal Psychology, 2004) Homofillie levert nog een dysfunctie, nog gevaar, nog distress op. Citaat:
Verder heeft homofilie niets, ik herhaal: helemaal niets te maken met travestie of transsexualiteit. Als jij een bewering doet moet je wel weten waar je het over hebt Citaat:
Citaat:
Iig hebben we wat voortplanting betreft echt niet zo heel veel te vrezen, zo slecht zijn de geboortecijfers nou ook weer niet. Verder is het niet eens gezegd dat homofillie slecht is voor de vruchtbaarheid. Er is namelijk door sommige wetenschappers geredeneerd dat -omdat homofillie vaak een genetische afwijking is- er een voordeel kan zijn voor zussen/broers van de homo's/lesbiennes. Want die zouden dat "extra" op het andere geslacht vallen, en op die manier compenseren voor het feit dat hun broer/zus geen eigen kinderen zal krijgen. Verder kan het ook zijn dat homofiele mensen meer meehelpen met het verzorgen van andermans kinderen, en op die manier meehelpen met het voortbestaan van de soort. Citaat:
Punt 2: niet alleen homo's verspreiden aids. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 00:03. |
||||||||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens, je weet wat ze zeggen: hoe homofober je bent, hoe meer je waarschijnlijk zelf op mannen valt
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Een kind heeft LIEFDE nodig, en daarbij maakt het niet uit van wat geslacht het komt, als het maar liefde krijgt. Er zijn toch ook genoeg alleenstaande ouders, dus die kinderen worden ongelukkig? En er zijn ook genoeg hetero stellen met kinderen die hun kinderen absoluut geen liefde geven. En dat is erg, niet dat het door twee mensen van hetzelfde geslacht opgevoed word. En homosexualiteit is absoluut geen afwijking of ziekte. Waarom kunnen mensen gewoon niet accepteren dat er 3 geaardheden zijn? Heterosexualiteit is toch ook geen ziekte? |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat alle gelovigen, Christenen, Joden en Moslims niet echt blij zijn met homo's. Om het maar even zacht uit te drukken. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben bevriend met een pastoor, en hij accepteert het gewoon en doet er niet moeilijk over.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, het zijn er drie, ik lees te snel.
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het staat toch niet letterlijk in de Bijbel of in Koran of de Thora dat je niet op je eigen geslacht mag verliefd worden? Dat was toch een interpretatie? Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Edit: Bijvoorbeeld: Leviticus 18 22: Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel. 1 Korinthiërs 6 9-10: Of weet gij niet, dat de onrechtvaardigen het Koninkrijk Gods niet zullen beërven? 10 Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven. En nog een aantal. Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 17:50. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Wooow!!! Wat ben ik blij dat je me even gewaarschuwd hebt.... Waar kom je vandaan?? Mars ofzo??Ziektes verspreiden?? Criminele organisatie?? Waar de fuck heb je het over!!! Het gaat harstikke goed met de nationale voortplanting, we hebben eerder te veel dan te weinig aardbewoners. Asjeblieft zeg! DOE JE OGEN OPEN!!!!
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk dat je het leven niet goed begrijpt, wie zegt jou dat homosexualiteit een virus is en de mensheid "bedreigt"? Ik denk dat het juist de bedoeling is dat er, ook bij dieren, homosexualiteit voorkomt op voortplanting juist te voorkomen. Je kijkt vast niet goed om je heen, want de aarde is overbevolkt en zo beperkt het tenminste nog een beetje. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
homo zijn = virus homo zijn = lichamelijke vorm van levensbedreiging = bullshit der is nog nooit iemand doodgegaan van homo zijn of het homo zijn van een ander, en homo zijn lijkt me niet echt alleen lichamelijk.. meer geestelijk.. ennuhm... homo zijn is geen keuze, frits... |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|