Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2005, 20:25
Ketjing
Ketjing is offline
Jim wordt als maar verdachter. Hij kreeg een telefoontje om de eerste opdracht te laten mislukken. Hij deed niets expres om het te laten mislukken hij had er geen baat bij en hij wist als mol dat anderen het al zouden verzieken. Hij gedraagde zich normaal en kon zo mooi de aandacht van hem afleiden
Oud 28-01-2005, 20:29
Verwijderd

Ik vond het beide leuke spellen, dat wel.

Maar gvd die Gijs zit er weer in!!

En Roeland eruit

Nee, mijn humeur is nu helemaal verpest, verdorie
Oud 28-01-2005, 20:30
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 28-01-2005 @ 21:29 :

Ik vond het beide leuke spellen, dat wel.

Maar gvd die Gijs zit er weer in!!

En Roeland eruit

Nee, mijn humeur is nu helemaal verpest, verdorie
k vind gijs ook
Oud 28-01-2005, 20:37
pino123
pino123 is offline
Yvon:
'Is het Brad Pitt?'
'Ben je 1 m 97?'

Het kan ook aan mij liggen naturlijk, maar ja.....
Oud 28-01-2005, 20:39
Severus
Severus is offline
Ik vind het wel echt rot voor Roeland dat hij om zo'n lullige reden uit het spel moest - een virusinfectie. Ik wil wedden dat die infectie het gevolg was van een uur lang door die ijskoude en nauwe grot te moeten kruipen (van de vorige aflevering).

Maar, één ding vind ik toch raar - Gijs Staverman kwam terug in het spel. Weet je wat ik denk dat het een plausibele theorie kan zijn? Stel dat Roeland de mol was, en toen bleek dat hij dus die virusinfectie had (en het verstandiger was dat hij niet verder kon en mocht reizen). Dan zat het productieteam achter "WIDM" natuurlijk in de rats. "Wat nu?!" moeten ze hebben gedacht. En hoe hebben ze het dan opgelost? Door Gijs, die vast nog steeds in Australië was, te vragen of hij als vervangende Mol kon optreden. Ik heb echt zo'n gevoel dat als Roeland niet ziek was geweest, Gijs niet terug in het spel was gekomen. Volgens mij heeft het productieteam op het laatst nog een iets ander spelletje bedacht (dat Gijs dus in die mystery box kwam), en het zo laten overkomen dat men al die tijd al van plan was geweest om Gijs terug te brengen, ook als Roeland niét ziek was geweest.

Zeg nou zelf, het kan best.....

Voor de rest vond ik Yvon erg mollerig, of dat nou met opzet was of niet - maar ze blijft bewust vaag en wil zo min mogelijk informatie loslaten. Maar of dat nou zo'n goede tactiek is? Zeker wanneer het spel vordert, kan dat voor haar uiteindelijk lastig worden - als zij niet met mensen informatie wil delen, zullen anderen dat ook niet zo snel meer doen en loopt ze een verhoogde kans dat ze het spel uitvliegt (als ze niet de Mol is, tenminste). Zo'n gevoel heb ik, tenminste.

Marc-Marie vond ik ook best mollerig, Lottie eigenlijk niet (ook al werden de twee stokers erg verdacht). Alhoewel men haar misschien wel aan kan rekenen dat ze erg graag 'ja!' zei toen Angela op het station een vervanger voor Roeland moest hebben (als ze de Mol zou zijn, zou het een uitgelezen kans voor haar zijn om eens lekker te stoken, letterlijk en figuurlijk).
En bij "Wie van de 3?" vond ik het ook maar raar dat hij het meteen verknalde - hij is toch cabaretier en staat toch altijd op het podium? Dan maak je zo'n domme fouten toch niet?

Isabelle komt over het algemeen niet op mij over als een Mol, maar ik had wel mijn bedenkingen toen Marc-Marie haar op de trein toe riep dat de eerste vier zakken links hingen - Isabelle vertelde toen aan Victoria en Yvonne dat "de eerste vier zakken rechts hingen, misschien links." Dat vond ik wel verdacht, ja.

Bij Victoria heb ik geen Mol-gevoel, alhoewel ik wel kan begrijpen waarom mensen dat zouden denken. Ze heeft iets bitchy-achtigs, maar toch ook weer niet.

Yvonne houdt zich teveel op de achtergrond, maar of zij de Mol zou kunnen zijn? Nee, dan moet ik haar meer in actie zien - tot nu toe verdenk ik haar eigenlijk niet.

Sander en Jim? Sander vind ik te fanatiek en enthousiast (het kan echter gespeeld zijn, als hij de Mol zou zijn), ik denk niet dat hij de Mol is. En van Jim.... tja, hij heeft ergens wel een beetje een mollerige uitstraling, maar dat is geheel subjectief - dus voorlopig verdenk ik hem eigenlijk ook nog niet echt.

Mijn lijstje op dit moment (beneden staan de mensen die ik het minst mollerig vind)?

1. Yvon Jaspers.
2. Marc-Marie.
3. Isabelle.
4. Gijs.
5. Jim.
6. Sander.
7. Victoria.
8. Yvonne van den Hurk.
Oud 28-01-2005, 21:04
Verwijderd
Was weer leuke aflevering

Marc-Marie was grappig Maar ik zou dus echt niet meer weten wie de mol is. Iedereen gedraagt zich wel op een bepaalde manier verdacht.
En isabelle zei: "de eerste vier zakken rechts hingen, misschien links." omdat ze in dat telefoontje de opdracht kreeg om geen geld te verdienen met deze opdracht. Ik denk niet dat zij de mol is. Maar ik denk wel dat ze (victoria en isabelle) expres die rugzakken niet pakten; mol of niet.
Maargoed. Het is moeilijk.
Oud 28-01-2005, 21:17
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Severus schreef op 28-01-2005 @ 21:39 :

Stel dat Roeland de mol was, en toen bleek dat hij dus die virusinfectie had (en het verstandiger was dat hij niet verder kon en mocht reizen).

Voor de rest vond ik Yvon erg mollerig, of dat nou met opzet was of niet - maar ze blijft bewust vaag en wil zo min mogelijk informatie loslaten. Maar of dat nou zo'n goede tactiek is?

En bij "Wie van de 3?" vond ik het ook maar raar dat hij het meteen verknalde - hij is toch cabaretier en staat toch altijd op het podium? Dan maak je zo'n domme fouten toch niet?
Ja ik zat ook al te bedenken, wat nou als Roeland de mol is?!
Je theore is best leuk, het zou wel kunnen, want waarom hebben ze Roeland niet er gewoon uit laten gaan? Als hij de mol niet is kan hij toch zo uit het spel? dan hoeft er ook geen testronde gemaakt te worden, lekker makkelijk.

Marc-Marie verknalde het toch niet? hij deed het expres: Dat hij zei dat hij jim was...of bedoelde je dat niet?

Waarom deed Yvon zo raar (ik had het eerste stukje gemist) was ze ook opgebeld om het spel zo te spelen dat er geen geld werd gewonnen? Of is ze gewoon altijd zo raar is?
Oud 28-01-2005, 21:17
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Na aflevering 3 gezien te hebben denk ik dat de mol Jim, Sander of Isabelle is.
Wat erger ik me trouwens aan Yvon Jaspers die denkt dat ze zo slim is.
Oud 28-01-2005, 21:21
RayMania
RayMania is offline
Roeland is gewoon de mol geweest, moest wel.

Als Roeland niet ziek was dan was Gijs nooit teruggekomen.

Er werd gestart met 9 mensen, maar er zou dus iemand afvallen bij de executie. 8 over dus. Maar Roeland valt af, dus dan zou je denken....8 over en geen executie. Nee, Gijs komt terug en Roeland gaat weg.

Er zit geen logica in wáárom Gijs terug is gekomen. Niet omdat er kandidaatgebrek is, want die blijft 9 als het zo verder gaat en dat is hetzelfde aantal waarmee deze aflevering (zonder Gijs) is begonnen. Roeland is daarom volgens mijn idee de mol geweest.

Daarom moet er een nieuwe mol gekozen worden. Gijs ligt natuurlijk voor de hand, maar die is het echt niet. Ik denk dat Jim het is. Waarom? Omdat hij 1,5 uur weg was geweest volgens Yvon/Sander. En ik geloof dat verhaal niet wat hij vertelde.

Daarnaast zie je Isabelle doen alsof ze een opdracht van de Mol heeft. Maar je ziet dat niet bevestigd, wat wel het geval is bij Yvon en Jim.

En waarom werden ze gebeld? Ik denk omdat Roeland toch probeerde te saboteren en iemand liet bellen.

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 21:24.
Oud 28-01-2005, 21:27
Ilsch
Ilsch is offline
Of Gijs was/is wél de mol, ging er even uit, en daarom werden die andere gebeld zodat er wel mensen zouden zijn die het zouden verpesten.. En om chaos te krijgen..

sowieso is het vreemd dat Gijs eruit is, en de manier waarop hij er weer inging was wel érg makkelijk "jullie hebben het geraden en nu is hij weer in het spel" ...

Maar bij alles wat ik verzin denk ik "ja, zo simpel is het vast niet"
Oud 28-01-2005, 21:42
peaceflower
peaceflower is offline
Yvon moet het spel gewoon een keer meespelen en niet het spel bewust saboteren. Het kan tactiek zijn dat ze dit zo speelt, want dan wordt de indruk gewekt dat het er eigelijk te dik bovenop ligt.

Ik weet na deze aflevering even niet wie ik moet verdenken.
Gijs is voor mij helemaal niet verdacht, ook niet nu hij plotseling weer terug is.
Lottie en Victoria, die ik in de vorige afleveringen heel verdacht vond, vond ik nu minder verdacht. Ik gok deze week maar even op Isabelle als Mol.
Oud 28-01-2005, 21:53
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Severus schreef op 28-01-2005 @ 21:39 :
Ja ik weet het niet hoe het met marc-marie zit: dat soort fouten pàst gewoon echt bij hem en doet hij ook regelmatig 'per ongeluk'.
Maar ik zit steeds meer te twijfelen of dat nou gespeeld is of niet, want ik bedoel als hij de mol is dan heeft hij een perfecte rol daarvoor.

Citaat:
Isabelle komt over het algemeen niet op mij over als een Mol, maar ik had wel mijn bedenkingen toen Marc-Marie haar op de trein toe riep dat de eerste vier zakken links hingen - Isabelle vertelde toen aan Victoria en Yvonne dat "de eerste vier zakken rechts hingen, misschien links." Dat vond ik wel verdacht, ja.
ja maar dat deed ze toch omdat ze meewerkte aan die opdracht van 'de mol'? alleen was ik vergeten dat je idd niet zag of ze die opdracht wel of niet had aangenomen.

Ik denk nu nog steeds niet dat Gijs de een verdachte is, ik denk dat ze hem gewoon erin hebben gedaan omdat ze dat van roeland niet konden verwachten.
roeland was voor mij nu geen mol iig, heb hem wel verdacht gevonden.
Dit is trouwens een stuk uit het dagboek van de mol: "Dat is nou jammer. Ik heb nog niet het gevoel dat ik mijn werk goed heb kunnen doen. Eentje is ziek naar huis - en daar heb ik dus helemaal niet de hand in gehad - en eentje is terug in het spel."

Oh en als je naar die begin filmpjes kijkt, dan zag je gijs in de helicopter: gijs er uit, daarna zag je roeland in de grot: roeland eruit. Het volgende filmpje met de aflevering voor volgende week is sander, ben benieuwd of hij er dan uit gaat
en misschien kan je de mensen ook wel wegstrepen als verdachten die door de mol zijn gebeld, maar goed dat kan ook misleidend zijn natuurlijk
Oud 28-01-2005, 22:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 17-01-2005 @ 18:41 :
En de muzikale hint was:
[SIZE=1]Never say goodbye - Bon Jovi

Die gijs.

En even wat reacties op bovenstaande mensen.

Wbt Yvon denk ik wél dat ze het heel slim speelt. Ze maakt zichzelf heel verdacht, zodat mensen denken dat zij de mol is. Met de test zullen zij dan heel weinig goed hebben, wat gunstig is voor Yvon, omdat zij er dan in blijft.

Wbt Marc-Marie: dat ie die naam fout zei was natuurlijk niet per ongeluk en tuurlijk kan hij gewoon een naam onthouden. Maar door die naam verkeerd te doen dacht het publiek dat hij niet 'Marc-Marie Huijbregts' was en stemden ze op anderen (= geld verdiend)
Oud 28-01-2005, 22:05
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-01-2005 @ 23:01 :
Wbt Yvon denk ik wél dat ze het heel slim speelt. Ze maakt zichzelf heel verdacht, zodat mensen denken dat zij de mol is. Met de test zullen zij dan heel weinig goed hebben, wat gunstig is voor Yvon, omdat zij er dan in blijft.
Ze maakt zichzelf wel erg opvallend verdacht dan. Het ligt er te dik bovenop. Dan gaan mensen juist niet op haar stemmen.
Oud 28-01-2005, 22:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 28-01-2005 @ 23:05 :
Ze maakt zichzelf wel erg opvallend verdacht dan. Het ligt er te dik bovenop. Dan gaan mensen juist niet op haar stemmen.
Dat zou wel zo kunnen zijn maar dan denk ik dat het eerder het mislukken van haar plannetje is, dan dat ze juist opzettelijk zo duidelijk de mol speelt, zodat mensen haar niet verdenken (ehh, snap je het nog? )
Ik denk niet dat ze de mol is. Weet niet waarom: gewoon gevoel ofzo.
Oud 28-01-2005, 22:41
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
tot wanneer duurt dit programma eigenlijk?
Oud 28-01-2005, 22:47
angel4
angel4 is offline
Ik vind Sander ook niet echt overtuigend overkomen. mijn verdenkingen blijven toch Isabelle en Jim. Yvon J speelt een spelletje
Oud 28-01-2005, 22:53
WishfulDreaming
isabelle dr manier om zo 'soapachtig' mogelijk te doen was ook te nep voor woorden. nu ik dat zo allemaal lees verdenk ik haar ook wat meer ja.
Oud 28-01-2005, 23:01
Balance
Balance is offline
Ik verdenk Isabelle niet door het telefoontje dat ze van de mol kreeg: als je zorgt dat er geen tassen worden gevangen (oid?) krijg je 5 goede antwoorden. Je mag dit niet door vertellen.

Waarom zouden ze de mol bellen en zeggen: je kan 5 goede antwoorden krijgen?
De mol heeft daar niks aan, want die kent de antwoorden al.

Het zou alleen een goede tactiek zijn wanneer ze anderen in de war willen brengen en als Isabelle het als smoes kon gebruiken voor 'daarom heb ik geen tassen binnen gehaald', maar Isabelle mocht het niet door vertellen en deed dat ook niet. De anderen komen daar dus niet achter, waardoor het telefoontje eigenlijk behoorlijk nutteloos was als isabelle echt de mol is.
Oud 28-01-2005, 23:05
angel4
angel4 is offline
maar uit eindelijk hadden ze niks aan die antwoorden van die vragen want er kwam geen executie. of krijgen ze nog voor de volgende keer
Oud 28-01-2005, 23:09
WishfulDreaming
Citaat:
Balance schreef op 29-01-2005 @ 00:01 :
Ik verdenk Isabelle niet door het telefoontje dat ze van de mol kreeg: als je zorgt dat er geen tassen worden gevangen (oid?) krijg je 5 goede antwoorden. Je mag dit niet door vertellen.

Waarom zouden ze de mol bellen en zeggen: je kan 5 goede antwoorden krijgen?
De mol heeft daar niks aan, want die kent de antwoorden al.

Het zou alleen een goede tactiek zijn wanneer ze anderen in de war willen brengen en als Isabelle het als smoes kon gebruiken voor 'daarom heb ik geen tassen binnen gehaald', maar Isabelle mocht het niet door vertellen en deed dat ook niet. De anderen komen daar dus niet achter, waardoor het telefoontje eigenlijk behoorlijk nutteloos was als isabelle echt de mol is.
alsof ze mensen gaan bellen waarvan ze weten dat het niet de mol is, lijkt me een beetje onlogisch. als jouw idee klopt weten we nu al dat die mensen die gebeld zijn geen mol zijn, ik denk niet dat de mensen van dat programma je al zoveel info geven.
Oud 29-01-2005, 10:25
the tourist
the tourist is offline
Ik weet het echt niet en ik raad het altijd fout. Maar Isabelle is bij mij ook wel wat verdachter geworden. Eerst dacht ik steeds dat zij het echt niet zou kunnen zijn, maar nu misschien toch wel.

Jammer dat Gijs terug is.
Oud 29-01-2005, 10:34
geen punt.
geen punt. is offline
Die theorie met dat rood, groen, bruin werkt dus niet. Wel piquant dat Gijs opeens terug is. Ik verdenk hem niet, maargoed, de mol heeft wel andere kandidaten molletje laten spelen op afstand, best verdacht.

Ik heb me gefocussed op Sander, dus alles wat hij doet is verdacht in mijn ogen. Zo ook het per se geen lootjes willen, omdat hij niet in een groep wilde zitten met mensen die hij aangestuurd had de boel te saboteren, omdat anderen dan de groep als geheel verdacht zou vinden. De situatie waarin hij nu terecht kwam was heel vervelend denk ik.

Jim kreeg overigens niet de opdracht de boel te saboteren.
Oud 29-01-2005, 10:35
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
pino123 schreef op 28-01-2005 @ 21:37 :
Yvon:
'Is het Brad Pitt?'
'Ben je 1 m 97?'

er ging toch geld af per naam die ze riepen, of per vraag die ze stelde?
Oud 29-01-2005, 10:53
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 29-01-2005 @ 11:35 :
er ging toch geld af per naam die ze riepen, of per vraag die ze stelde?
Per naam, geloof ik.
Oud 29-01-2005, 11:13
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 29-01-2005 @ 11:53 :
Per naam, geloof ik.
Klopt.
Oud 29-01-2005, 11:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
pino123 schreef op 28-01-2005 @ 21:37 :
Yvon:
'Is het Brad Pitt?'
'Ben je 1 m 97?'

Volgens mij was dat meer deel van haar plan om zichzelf verdacht te maken.

En die 1.97 vond ik geweldig

@WishfulDreaming: je hebt ws wel gelijk ja. Ik dacht er meer aan dat ze alleen de spelers daar proberen om de tuin te leiden, maar dat doen ze natuurlijk ook met de kijkers. En daarvoor kan het idd wel nuttig zijn om ook de mol te bellen. Dan denken wij: Isabelle vangt niks omdat ze 5 goede antwoorden wil. Terwijl het in werkelijkheid is omdat ze de mol is.
Shit, daar ging m'n theorie
Oud 29-01-2005, 12:14
Freshh~
Freshh~ is offline
nee maar was vergeten dat yvon natuurlijk ook bij die mystery box saboteerde, ik vind haar dus niet zo verdacht.
Wat ik wel raar vond is dat ze die telefoon niet zagen toen ze de auto zaten, ik bedoel dat zie je toch als je in stapt?

Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 12:17.
Oud 29-01-2005, 13:50
geen punt.
geen punt. is offline
Niet als de mol ervoor zit
Oud 29-01-2005, 14:00
Lente
Lente is offline
tis gijs
Oud 29-01-2005, 14:11
geen punt.
geen punt. is offline
Als dat zo is zit ie crap te praten in die dagboeken op wieisdemol.nl. Daarnaast, als Yvon het niet had geraden zou Gijs er niet meer inzitten waarschijnlijk. Wie is de mol zonder mol
Oud 29-01-2005, 14:17
Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 29-01-2005 @ 15:11 :
Als dat zo is zit ie crap te praten in die dagboeken op wieisdemol.nl. Daarnaast, als Yvon het niet had geraden zou Gijs er niet meer inzitten waarschijnlijk. Wie is de mol zonder mol
Denk het niet. Dan hadden de mensen alleen geen geld gekregen. Ze kregen namelijk een paar minuten de tijd om te raden en per naam die ze noemden ging er geld vanaf. Als de tijd om was of er was geen geld meer, dan hadden ze de Mystery Box gewoon onthuld waarschijnlijk.

Maar ik blijf met die hint 'never say goodbye' in mijn hoofd zitten...
Oud 29-01-2005, 14:26
geen punt.
geen punt. is offline
Sander had de beste vriendschappelijke band met Gijs.....
Oud 29-01-2005, 14:35
Balance
Balance is offline
Ja ik moet zeggen dat ik nu ook Sander begin te wantrouwen.
Ik ben het nog eens aan het kijken en dingen die opvallen mbt Sander:

- Er is een plaats onder die plaatsnamen & rugzakken die Sandergroove heet. Daar zit een bom in.
- Sander voorspelt fout welke zak zal volgen en aan welke kant.
- Toen ze in de wagen gingen lag er nog geen mobieltje! Iemand anders moet die dus hebben neergelegd. Yvon kon dit volgens mij niet doen en dus moet dat Sander of Jim zijn geweest...

Bovendien slaat die 2e hint ook waarschijnijk op Sander met 'diggin' a hole'.
Oud 29-01-2005, 14:37
Balance
Balance is offline
Oh ja, Sander was ook sterk tegen het loten en met het tassen ophangen zei hij dat ze ze niet op de punt moesten hangen, aangezien ze er dan af zouden waaien.
Dit zou een goede mollenstreek kunnen zijn, want als je ze niet op de punt hangt, dan zijn ze moeilijker eraf te halen met zo'n haak.
Oud 29-01-2005, 16:16
hi
hi is offline
kan ook gewoon iedereen de mol zijn of is dat zeker niet mogelijk dat er meerdere mollen in het spel zitten?
Oud 29-01-2005, 16:41
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 29-01-2005 @ 11:34 :

Jim kreeg overigens niet de opdracht de boel te saboteren.
Jim kreeg wel de opdracht om te saboteren. Hij kreeg de opdracht terwijl hij in zn eentje in een auto zat en hij was iets aan het drinken. Hij legde nog uit dat hij op het verzoek kon in gaan of niet, hij koos voor wel omdat hij wilde dat er iets veranderde. Wat opvallend was, hij kreeg maar 3 antwoorden en Yvon en Isabella 5.
Oud 29-01-2005, 17:02
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-01-2005 @ 17:41 :
Wat opvallend was, hij kreeg maar 3 antwoorden en Yvon en Isabella 5.
he? heb ik wat gemist ofzo?
Oud 29-01-2005, 17:28
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-01-2005 @ 17:41 :
Jim kreeg wel de opdracht om te saboteren. Hij kreeg de opdracht terwijl hij in zn eentje in een auto zat en hij was iets aan het drinken. Hij legde nog uit dat hij op het verzoek kon in gaan of niet, hij koos voor wel omdat hij wilde dat er iets veranderde. Wat opvallend was, hij kreeg maar 3 antwoorden en Yvon en Isabella 5.
Neehoor, da is nie, ik heb het zelfs nog even terug gekeken op de video. Hij vertelde dat hij telefoon kreeg met de vraag of hij 3 goede antwoorden voor de test wilde, "ja of nee". Hij antwoorde inderdaad "ja", omdat hij wilde dat er iets zou veranderen. "Toen antwoordde diegene "I'll be in contact" en toen heb ik er niets meer van vernomen", letterlijk gequote uit de aflevering.
Oud 29-01-2005, 17:38
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 29-01-2005 @ 18:28 :
Neehoor, da is nie, ik heb het zelfs nog even terug gekeken op de video. Hij vertelde dat hij telefoon kreeg met de vraag of hij 3 goede antwoorden voor de test wilde, "ja of nee". Hij antwoorde inderdaad "ja", omdat hij wilde dat er iets zou veranderen. "Toen antwoordde diegene "I'll be in contact" en toen heb ik er niets meer van vernomen", letterlijk gequote uit de aflevering.
hm dan was hete dat, maar iig de 3 ipv is wel raar
Oud 29-01-2005, 17:43
Freshh~
Freshh~ is offline
he weet je wat ook raar is, je ziet achterop de trui die marc-marie aan heeft 2 vleugels.. en als het programma afgelopen is zie je in de laatste aftiteling ook diezelfde vleugels van idv ofzo
heeft hij daar nou een trui van aan?
Oud 29-01-2005, 18:22
.Pure
.Pure is offline
Na die aflevering van gister kan ik er helemaal geen touw meer aan vastknopen
Oud 29-01-2005, 19:22
hi
hi is offline
maar het is toch veel leuker om te kijken naar de wanorde dan te raden wie de weerwolf is?
Oud 29-01-2005, 19:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
hi schreef op 29-01-2005 @ 20:22 :
maar het is toch veel leuker om te kijken naar de wanorde dan te raden wie de weerwolf is?
ik vind het juist grappig om het te kijken met het idee 'zou dat hem zijn? Of is zij het?'

Op wiedemol.nl las ik dat er tijdens de treinrit iemand achter een bosje te zien is. ik heb het teruggekeken en dat klopt. Er zit iemand met een blauwe jas en een witte broek achter een bosje verborgen. Zodra de trein voorbij gaat loopt ie weg. Zou het Roeland niet kunnen zijn (of gijs?) die stiekem toch de boel saboteert?
Oud 29-01-2005, 19:40
geen punt.
geen punt. is offline
Iemand van de cameraploeg of iemand die daar was, een boer ofzo?
Oud 29-01-2005, 19:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 29-01-2005 @ 20:40 :
Iemand van de cameraploeg of iemand die daar was, een boer ofzo?
Hij zit echt duidelijk achter een bosje verscholen. Dus niet in een wachtende of werkende houding ofzo maar echt duidelijk verstoppend. Ook een cameraman lijkt me sterk, aangezien hij achter een vrij grote bos bomen/planten staat en dat niet zo handig filmt. Er was ook geen camera te zien.
Oud 29-01-2005, 20:00
Jochem12
Jochem12 is offline
ik denk dat het voorspeld was dat gijs weer terugkwam en dat hij de mol is. Zo zal het meteen onwaaarschijnlijk lijken dat hij de mol is maar stiekem is hij het wel.
Oud 29-01-2005, 20:32
angel4
angel4 is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-01-2005 @ 20:47 :
Hij zit echt duidelijk achter een bosje verscholen. Dus niet in een wachtende of werkende houding ofzo maar echt duidelijk verstoppend. Ook een cameraman lijkt me sterk, aangezien hij achter een vrij grote bos bomen/planten staat en dat niet zo handig filmt. Er was ook geen camera te zien.

Ik heb het effe terug gekeken en er zit iemand met een witte broek en blauwe trui, volgensmij was het geen cameraman want hij had niks in zijn hand. voor wie het terug wil zien het gebeurt rond de 24ste minuut als de camara om de trein draait.
Oud 29-01-2005, 21:02
Balance
Balance is offline
Citaat:
angel4 schreef op 29-01-2005 @ 21:32 :
Ik heb het effe terug gekeken en er zit iemand met een witte broek en blauwe trui, volgensmij was het geen cameraman want hij had niks in zijn hand. voor wie het terug wil zien het gebeurt rond de 24ste minuut als de camara om de trein draait.
idd. En aangezien ik niet zo'n zin heb om het voor de 3e keer te gaan kijken (): weet iemand een persoon die een witte (/lichte) broek aan had en een donkere (blauwe?) jas of trui droeg?
Speciaal natuurlijk Roeland of Gijs?
Oud 29-01-2005, 21:26
idontcare
idontcare is offline
ik snap er niks meer van hoor

Regels voor berichten