Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je theore is best leuk, het zou wel kunnen, want waarom hebben ze Roeland niet er gewoon uit laten gaan? Als hij de mol niet is kan hij toch zo uit het spel? dan hoeft er ook geen testronde gemaakt te worden, lekker makkelijk. Marc-Marie verknalde het toch niet? hij deed het expres: Dat hij zei dat hij jim was...of bedoelde je dat niet? Waarom deed Yvon zo raar (ik had het eerste stukje gemist) was ze ook opgebeld om het spel zo te spelen dat er geen geld werd gewonnen? Of is ze gewoon altijd zo raar is?
|||
Citaat:
Maar ik zit steeds meer te twijfelen of dat nou gespeeld is of niet, want ik bedoel als hij de mol is dan heeft hij een perfecte rol daarvoor. Citaat:
Ik denk nu nog steeds niet dat Gijs de een verdachte is, ik denk dat ze hem gewoon erin hebben gedaan omdat ze dat van roeland niet konden verwachten. roeland was voor mij nu geen mol iig, heb hem wel verdacht gevonden. Dit is trouwens een stuk uit het dagboek van de mol: "Dat is nou jammer. Ik heb nog niet het gevoel dat ik mijn werk goed heb kunnen doen. Eentje is ziek naar huis - en daar heb ik dus helemaal niet de hand in gehad - en eentje is terug in het spel." Oh en als je naar die begin filmpjes kijkt, dan zag je gijs in de helicopter: gijs er uit, daarna zag je roeland in de grot: roeland eruit. Het volgende filmpje met de aflevering voor volgende week is sander, ben benieuwd of hij er dan uit gaat ![]() en misschien kan je de mensen ook wel wegstrepen als verdachten die door de mol zijn gebeld, maar goed dat kan ook misleidend zijn natuurlijk |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die gijs. En even wat reacties op bovenstaande mensen. Wbt Yvon denk ik wél dat ze het heel slim speelt. Ze maakt zichzelf heel verdacht, zodat mensen denken dat zij de mol is. Met de test zullen zij dan heel weinig goed hebben, wat gunstig is voor Yvon, omdat zij er dan in blijft. Wbt Marc-Marie: dat ie die naam fout zei was natuurlijk niet per ongeluk en tuurlijk kan hij gewoon een naam onthouden. Maar door die naam verkeerd te doen dacht het publiek dat hij niet 'Marc-Marie Huijbregts' was en stemden ze op anderen (= geld verdiend)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik denk niet dat ze de mol is. Weet niet waarom: gewoon gevoel ofzo.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En die 1.97 vond ik geweldig ![]() @WishfulDreaming: je hebt ws wel gelijk ja. Ik dacht er meer aan dat ze alleen de spelers daar proberen om de tuin te leiden, maar dat doen ze natuurlijk ook met de kijkers. En daarvoor kan het idd wel nuttig zijn om ook de mol te bellen. Dan denken wij: Isabelle vangt niks omdat ze 5 goede antwoorden wil. Terwijl het in werkelijkheid is omdat ze de mol is. Shit, daar ging m'n theorie ![]()
||
Citaat:
Maar ik blijf met die hint 'never say goodbye' in mijn hoofd zitten...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Op wiedemol.nl las ik dat er tijdens de treinrit iemand achter een bosje te zien is. ik heb het teruggekeken en dat klopt. Er zit iemand met een blauwe jas en een witte broek achter een bosje verborgen. Zodra de trein voorbij gaat loopt ie weg. Zou het Roeland niet kunnen zijn (of gijs?) die stiekem toch de boel saboteert?
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb het effe terug gekeken en er zit iemand met een witte broek en blauwe trui, volgensmij was het geen cameraman want hij had niks in zijn hand. voor wie het terug wil zien het gebeurt rond de 24ste minuut als de camara om de trein draait.
||
Citaat:
![]() Speciaal natuurlijk Roeland of Gijs?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 | |
De Kantine |
Om in een homosaaina te mogen moet je een schroevensaaier in je pik #1279 Verwijderd | 500 | 15-01-2011 13:25 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol 2006 Goede Fee | 500 | 14-04-2006 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol... Freshh~ | 421 | 02-06-2003 13:54 |