Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2002, 21:55
lieve
lieve is offline
Hey iedereen,
ik heb een paar maanden geleden een jongen leren kennen op de chat,... nu kwam het uit, dat hij een jaar geleden bij mij op school gezeten heeft,en dat ik hem een paar weken daarvoor terug gezien had.
Maar sinds kort nodigt hij me voor verschillende dingen uit. Een vriendin van ons gaat al trouwen(ze moet wel nog 18 worden,maar kom), nu ik ben niet uitgenodigt voor haar feest,(ze is nu ook weer niet zoooo'n goede vriendin van me, maar wel van hem), hij heeft me meegevraagd. Hij heeft me al meegevraagd naar de bioscoop en naar een fuif! Nu spijtig genoeg zijn al deze dingen in het water gevallen(wel,door mij ... maar het kwam wel door gegronde redenen! )
Hij stuurt me heel regelmatig berichtjes .. tijdens de examens stuurde hij vaak berichtjes om me te steunen, en op m'n homepage staat m'n gastenboek vol met gedichtjes van hem. Mijn neven kennen hem ook, en denken dat hij verliefd op me is? Maar wat denken jullie?? Als hij een dagje niet moet gaan werken ... dan stuurt hij me een hele dag van die lieve berichtjes! In het begin heb ik hem al gezegt, toen ik dacht dat hij verliefd op me was-dat ik niets voor hem voelde buiten een goede vriendschap. Maar sinds dat ik hem dat gezegt heb, zijn de berichtjes en gedichtjes steeds meer naar het verliefde op gegaan!!!
Eerlijk ... is hij zou hij nu verliefd zijn op mij????????
Oud 11-07-2002, 22:09
Verwijderd
Kan, hij vindt je iig interessant genoeg om je steeds berichtjes te sturen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:15
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
lieve schreef:
Hey iedereen,
ik heb een paar maanden geleden een jongen leren kennen op de chat,... nu kwam het uit, dat hij een jaar geleden bij mij op school gezeten heeft,en dat ik hem een paar weken daarvoor terug gezien had.
Maar sinds kort nodigt hij me voor verschillende dingen uit. Een vriendin van ons gaat al trouwen(ze moet wel nog 18 worden,maar kom), nu ik ben niet uitgenodigt voor haar feest,(ze is nu ook weer niet zoooo'n goede vriendin van me, maar wel van hem), hij heeft me meegevraagd. Hij heeft me al meegevraagd naar de bioscoop en naar een fuif! Nu spijtig genoeg zijn al deze dingen in het water gevallen(wel,door mij ... maar het kwam wel door gegronde redenen! )
Hij stuurt me heel regelmatig berichtjes .. tijdens de examens stuurde hij vaak berichtjes om me te steunen, en op m'n homepage staat m'n gastenboek vol met gedichtjes van hem. Mijn neven kennen hem ook, en denken dat hij verliefd op me is? Maar wat denken jullie?? Als hij een dagje niet moet gaan werken ... dan stuurt hij me een hele dag van die lieve berichtjes! In het begin heb ik hem al gezegt, toen ik dacht dat hij verliefd op me was-dat ik niets voor hem voelde buiten een goede vriendschap. Maar sinds dat ik hem dat gezegt heb, zijn de berichtjes en gedichtjes steeds meer naar het verliefde op gegaan!!!
Eerlijk ... is hij zou hij nu verliefd zijn op mij????????
Denk het wel
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 08:32
moenbase
moenbase is offline
Hij vind je in iedergeval niet stom/raar/gek.
Oud 12-07-2002, 11:43
Compugreen
Compugreen is offline
jaja, hoe zou het nu komen da Vlamingen altijd het dictee der nl - talen winnen?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 21:22
lieve
lieve is offline
dan zit ik met een probleem!
Oud 12-07-2002, 21:27
liefebees
liefebees is offline
vraag het hem.
ik neem aan dat je hem wel zo vertrouwd met hem omgaat dat je het met elkaar over zo'n onderwerp kunt hebben, dus dit lijkt me dan het beste.

is hij inderdaad verliefd op je (ik krijg de indruk van wel maar ik weet natuurlijk bijvoorbeeld niet wat voor berichtjes hij stuurt e.d.) dan maak je hem nog eens vriendelijk doch dringend duidelijk dat je alleen goede vrienden wil zijn, en dat hij zich daar bij moet neerleggen.

succes.
Oud 13-07-2002, 22:08
lieve
lieve is offline
OK, thx guys! Ik zal proberen met hem te praten als hij terug komt van zijn vakantie! Wie weet, komt hij wel met iemand naar huis!
Thx,
Groetjes Lindsay
Reageren

Regels voor berichten