| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik heb wel een halve kilo ansichtkaarten gekocht en 2 leuke shirts bij dat winkeltje dat jij ook zei ( die heb jij toch ook, die zwart-witte polo??)En verder heb ik als laatste gekocht: een potje creme fraîche en een mcFlurry ( )En ik heb nog een hele hippe appelgroen rugbyshirt gezien, maar daar stond zo'n stom cijver achterop
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ontopic: - waterpistool - lowlandskaartje - rood-wit gestreept shirt met boothals (zeer verwijfd )- lichtbruine rib-heupbroek
|
|
||
|
Citaat:
*moet Lin nog keertje zien ivm broodtrommel + vriendenboekje* mgoed, ik heb gister een puzzelboekje gekocht
|
|
||
|
Citaat:
thank you I lof k3 for evah!! ik heb shampoo gekocht
|
|
|
|
-felroze en felgeel kaftpapier van de v&d
-2 wiskundeschriften -etiketten in 5 kleurtjes van de hema -jip en janneke lippenbalsem ![]() -regenbooghaarspeltjes -kettinkje met groene zon -kettinkje met blauwe, groene en blauwgroene kraaltjes -blauwe eyeliner Ik mocht van mezelf geen kleren meer kopen, dus heb ik dit maar gekocht
|
|
|
|
|
|
Een jogginbroek met op mijn kont; Hottie... Erg gaaf, dat is nl helemaal hip in Amerika, dus wil ik m natuurlijk ook hebben he...
|
|
|
|
zwarte bh
zwart strak t-shirt de bij nader inzien wel erg laag uitgesneden was ![]() zwart strak truitje zonder mouwtjes paarse borstel van de v&d met elastiekjes in het handvat ![]() lenzenvloeistof paarse panty en wat voedsel
|
|
|
|
Paarse 3/4 broek van ribstof van Stuka op het waterlooplein. (gisteren naar Amsterdam geweest
)Paars met zwart gestreepte kousen. Zwart rokje. Patch met dolfijntjes, een regenboog en de zee. En zo'n Boxie voor om een sigaretten pakje.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 5 Little Phoebe | 500 | 16-09-2011 21:52 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien... Universeel | 2 | 30-12-2006 17:15 | |
| Lifestyle |
Voor het laatst... Verwijderd | 93 | 15-10-2004 22:47 | |
| Muziek |
nieuwe muziekcrap Blenderhead | 275 | 17-02-2004 23:10 | |
| Muziek |
Wat heb je voor het laatst gekocht? NewBreedhXc | 21 | 27-03-2003 23:22 | |
| Lifestyle |
Wat heb je voor het laatst gekocht? -> Part II S | 472 | 13-06-2002 12:28 | |