Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Studiefinanciering hoef je niet terug te betalen als je binnen tien jaar een opleiding afrondt. Als je leent, moet je dat wel terugbetalen, maar de basisbeurs en eventueel aanvullende beurs dus niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je hoeft niet fulltime te werken om rond te komen. Ik krijg ook geen geld van mijn ouders en kan naast mijn studie (zolang ik geen stage loop) vrij makkelijk werken. Ik woon wel samen, maar zou met mijn loon (ik werk in de gezondheidszorg) mezelf kunnen onderhouden (niet heel ruim, inderdaad niet sparen, maar het zou wel gaan). Het hangt natuurlijk wel af van welke studie je doet en of die je goed afgaat of je ook kunt werken, maar de gemiddelde student is daar wel toe in staat.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend heeft ook meer studiefinanciering (niet eens het maximale) en kan daarvan ook zijn studie + boeken betalen en nog eens geld overhouden in de maand. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Psychologie |
Uit huis? Romie | 21 | 14-10-2005 19:01 | |
Psychologie |
[GEZ] Mensen die uit huis geplaatst zijn MisterDJ | 12 | 16-05-2005 15:33 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Psychologie |
Dringend: uit huis gezet ! Captain | 36 | 27-12-2001 22:38 |