dat ding zuigt de penis vacuum vast en pompt zo al het bloed naar boven, dus dat er meer bloed in zit en hij voller en langer schijnt te worden, en langer stijf geloof ik ook..
of het echt werkt, dont ask me, maar ja, misschien heeft het sommige mannen wel geholpen
dacht je dat een leuter langer wordt als je met zon pomp te werk gaat? ik dacht trouwens dat het voor mannen is die hun langwerpige edele deel niet omhoog kunnen krijgen.
Het schijnt te werken, maar het is niet goed voor je en kan zelfs pijndoen. Veel mannen krijgen ook bloeduitstortingen op hun penis. (bron: Men's Health)
Wees dus niet zo onzeker over je formaat, ik zou echt niet met zo'n pomp aan de gang gaa nals ik jou was
ik heb daar een paar weken terug nog iets van gezien op tv.
da's dus inderdaad een plastieken 'buis' waar de half-stijve-maar-niet-stijf-genoege penis wordt ingebracht. dan doet ge "pomp-pomp-pomp-pomp-pomp-pomp-pomp", het bloed wordt als het ware in de penis gezogen, de penis wordt groot en hard. als de man dat ding dan van zijn penis haalt "schiet" er een elastiek rond de basis van de penis, waardoor het bloed blijft waar het zit en de penis dus groot en stevig blijft.
italianboy schreef: ohhhhhh dus als je je vriendin keihard aan je pielemuiter laat zuigen en er daarna een elastiekje omheen bindt, heb je hetzelfde effect..
Zonde van je geld dus!
nu nog even subtiel mededelen en gagarandeerd plezier vannacht