Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 00:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
We gingen uit vanavond. Ik had er best wel veel zin in. Speciaal een leuk nieuw carnavalskostuum gekocht. 'We kunnen', dacht ik nog. Dus ik zou met een vriend samen fietsen. Kom ik daar aan, zegt-ie dat zijn vriendin, waar ik ook heel goed mee bevriend ben, niet meer meegaat. Nou ja, oké, dan gaan we wel met ééntje minder. Maar die en die gaan opeens ook niet mee. Nou ja, genoeg mensen over, dus we gaan. We komen de kroeg in. M'n beste vriendin is daar al. In haar nieuwste jurk. Wow. Wat is ze mooi. Knuffel? Oké, knuffel. 'Niet te veel bij voelen, Mark'. We zijn een half uurtje binnen en ik probeer niet te veel met haar bezig te zijn. Opeens gaat die vriend van me een biertje halen. Na tien minuten is hij nog niet terug. 'Zeg, waar is W. heen?' vraag ik. 'Ow, die is naar huis'. Ik stomverbaasd. 'Ja, er scheen iets aan de hand te zijn'. Dus ik naar buiten, bellen: 'Wat is er aan de hand? Is er iets met je vriendin?' Hij liet doorschemeren van wel en zei dat zijn hoofd niet meer stond naar feestvieren. Toen stond ik alleen in de kroeg met m'n beste vriendin en een paar vrienden van haar en haar vriendje. Met hen heb ik dus absoluut niks. Opeens neem ik haar hand, pak m'n jas en neem d'r mee naar buiten. Ik leg uit wat W. aan de telefoon heeft uitgelegd en wat hij had gezegd. Ik verontschuldig me en zeg dat ik ook maar naar huis ga. Mijn hoofd staat nu ook niet meer naar feestvieren. Ik voel me schuldig dat ik haar nu óók al in de steek laat. 'Geen verontschuldigingen', zegt ze. Het is niet erg. 'Kom eens hier'. Knuffel. Niet wéér een knuffel, he. En zo láng. En zo close. En dan nog een kus op m'n linkerwang. Ik ben verliefd. Ik kan het niemand zeggen. Ik zit hiermee. En dan gaat hij óók nog eens opeens weg. Nu zit ik thuis. Wat voel ik me klote.

En nu?

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 01:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2005, 00:40
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
nu ga ik jou vragen waarom je niemand kan vertellen dat je verliefd op je beste vriendin bent
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 06-02-2005 @ 01:40 :
nu ga ik jou vragen waarom je niemand kan vertellen dat je verliefd op je beste vriendin bent
Degene die ik altijd het meest vertrouwde en aan wie ik alles vertelde... was m'n beste vriendin. Een andere goede vriendin die ik veel vertel, kan niet echt goed overweg met m'n beste vriendin. Ze gaan wel met elkaar om, maar het is meer 'van moeten', omdat ze gemeenschappelijke vrienden hebben. Van haar verwacht ik niet echt een goeie reactie. Dan is er nog een vriendin die altijd alles meteen rondbazuint, no matter hoe belangrijk iets is of hoe graag je ook wil dat ze discreet is. De volgende dag weet iedereen het. Met een andere vriendin is het contact goed, maar pas sinds een paar maanden weer. Bovendien heeft ze zelf haar eigen problemen, dus val ik haar liever niet lastig. En dan heb ik nog twee vrienden, maar ik kan over dit soort dingen eigenlijk niet goed met jongens praten.

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:48
Verwijderd
Nu ga je bier drinken?

Het spijt me echt, maar ik weet niet precies wat je hiermee moet...ik weet hoe emotioneel het kan zijn als je je ineens realiseert dat je verliefd bent op iemand, maar ik denk niet dat je zo echt á la minute actie moet ondernemen. Je kunt haar moeilijk nu bellen terwijl ze in de kroeg is, het enige wat je kunt doen is er eigenlijk een nacht over slapen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-02-2005 @ 01:48 :
Nu ga je bier drinken?

Het spijt me echt, maar ik weet niet precies wat je hiermee moet...ik weet hoe emotioneel het kan zijn als je je ineens realiseert dat je verliefd bent op iemand, maar ik denk niet dat je zo echt á la minute actie moet ondernemen. Je kunt haar moeilijk nu bellen terwijl ze in de kroeg is, het enige wat je kunt doen is er eigenlijk een nacht over slapen.
Ik realiseerde het me niet echt pas op dat moment. Ik was er al langer achter. Een week, 2 weken, misschien langer. Ik weet het niet precies.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:50
Verwijderd
Een heel wijze vriendin van me heeft me eens verteld dat als je verliefd bent op een goede vriend, je het best kunt zeggen, want als de vriendschap niet tegen die mededeling kan dan was het vroeg of laat wel op een andere - pijnlijker - manier uitgekomen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-02-2005 @ 01:50 :
Een heel wijze vriendin van me heeft me eens verteld dat als je verliefd bent op een goede vriend, je het best kunt zeggen, want als de vriendschap niet tegen die mededeling kan dan was het vroeg of laat wel op een andere - pijnlijker - manier uitgekomen.
hier ga ik in mee
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik snap mezelf niet. Dit is al de 4e keer dat ik verliefd word op een vriendin van me; de derde keer op m'n beste vriendin. Waarom werken vriendschappen met vrouwen 9 van de 10 keer niet voor me? Sorry, ik ben een beetje over de zeik omdat we een goede avond zouden hebben en omdat die nou dus zo is gelopen; W. opeens weg, ik alleen met haar...

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 02:01.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:58
Verwijderd
Ik denk niet dat daar een bevredigende verklaring is. Ik heb ook de neiging om eerst vriendjes te worden en dan pas verliefd. Ik denk niet dat je met die vaststelling iets kunt, het is gewoon je manier van doen. De mijne ook, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:58
EciD
EciD is offline
heeft ze het niet door?
of je er naar gevraagd?
ik heb t wel aan mn beste vriend gevraagd, maar meer omdat anderen onze vriendschap 'n btje te close vonden en dachten dat hij verliefd was en ik meer vroeg van: is niet zo, toch?
Oud 06-02-2005, 01:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
EciD schreef op 06-02-2005 @ 01:58 :
heeft ze het niet door?
of je er naar gevraagd?
ik heb t wel aan mn beste vriend gevraagd, maar meer omdat anderen onze vriendschap 'n btje te close vonden en dachten dat hij verliefd was en ik meer vroeg van: is niet zo, toch?
Nee, ze heeft het niet door en ze heeft er niet naar gevraagd. Ze is sowieso met meerdere mensen 'knuffelig' of zo geweest, buiten haar vriendje. En ik ben ook 'knuffelig' geweest met andere vriendinnen. Dus ik denk niet dat ze snel iets zal vermoeden.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 01:04
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Je hebt een aantal vriendinnen, je vindt ze leuk gezelschap anders was je niet met ze bevriend en als ze dan ook aantrekkelijk zijn is het toch niet meer dan logisch dat je verliefd wordt. Ik heb het zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 01:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 06-02-2005 @ 02:04 :
Je hebt een aantal vriendinnen, je vindt ze leuk gezelschap anders was je niet met ze bevriend en als ze dan ook aantrekkelijk zijn is het toch niet meer dan logisch dat je verliefd wordt. Ik heb het zelf ook.
Tja, maar altijd hebben ze al te kennen gegeven je niet aantrekkelijk te vinden, niet meer te willen dan vriendschap én ze hebben al een vriendje.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 01:12
EciD
EciD is offline
ga je het dr vertellen?
lijkt me lastig, maar als jullie vriendschap echt goed is
zal het niet zo superveel uitmaken.
Oud 06-02-2005, 01:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
EciD schreef op 06-02-2005 @ 02:12 :
ga je het dr vertellen?
lijkt me lastig, maar als jullie vriendschap echt goed is
Ik weet het nog niet. Ik ben bang dat ze afstand gaat nemen van me, als ik het vertel. Dat is eerder gebeurd, een jaar of anderhalf geleden, met een meisje dat toendertijd m'n beste vriendin was. Er werd toen niet meer geknuffeld, niet meer aan mekaar gezeten enz. En misschien is dat ook wel beter voor me, maar ik ben bang dat ik het ga missen. En ik ben bang dat het dan tussen ons verkeerd zal gaan, omdat dat voor haar een belangrijk onderdeel lijkt te zijn van de vriendschap.

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 01:49.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 01:59
bracelance
bracelance is offline
allereerst, ik ben ook uitgeweest en daar was vrij veel drank mee gegaan dus als ik rare dingen zeg neem het me niet kwalijk. Als je haar echt leuk vind zal ik morgenmiddag bellen of na carnaval ff bellen voor een afspraak, gewoon iets leuks doen, en dan door laten schemeren dat je haar echt heel erg leuk vindt. Sterkte ermee!
Oud 06-02-2005, 09:09
WolterB
WolterB is offline
Jouw grootste probleem is dat ze al een vriendje heeft. Maar wat je ook zelf al zegt, ze is je beste vriendin. Je kan (bijna) alles bij haar kwijt, op dit na. Ik zou het niet aan haar vertellen, daarmee zit je te vele op het spel. Probeer de verliefdheid te accepteren, maar er niets mee te doen, want je kunt daarmee te veel kapotmaken en dat zou ontzettend jammer zijn.
Het is een klotesituatie (ik ken m..) en je staat volledig machteloos met een gevoel wat je bij niemand kwijt kunt.
Hoe kan je erafkomen? Acceptatie van het gevoel en in je hoofd sterker zijn dan je gevoel en beseffen dat die vriendschap veel belangrijker is dan aan haar vertellen dat je verliefd bent en niet weet hoe je het verder zal lopen
Oud 06-02-2005, 09:29
Chosen
Chosen is offline
Uhm.... ga W. es opzoeken? Misschien heeft hij afleiding nodig? Seriously, hij is je beste vriend. En als het niet zo goed gaat met zn vriendin dan heeft hij misschien behoefte aan wat lol. En tsja, wat jouw situatie betreft, ik zou het nog even voor me houden denk ik. Je hebt best kans dat als je het verteld dat je dan de hele vriendschap om zeep helpt. Misschien kun je er met W. over praten? Dat hij een beter idee heeft over wat je moet doen?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 09:50
Verwijderd
Wat Chosen ook zegt: ga bij W. langs!

Wat betreft je beste vriendin zeg ik: niet vertellen.
Ik besefte me door Wolter's post ineens dat ik een vriend heb, en sinds kort hebben we ons contact weer verbeterd. Met deze (heel erg goede) vriend heb ik een paar gezoend. Dat was gewoon omdat we daar beiden de behoefte aan hadden. Maar langzaam merkte ik dat ik jaloerser werd dan normaal was, als het andere meisjes betrof en dat ik toch wel meer ging voelen voor hem dan eigenlijk mijn bedoeling was.
Ik heb toen besloten om het niet te vertellen en langzaamaan zag ik hem wat minder, maar was het ook zo dat de verliefdheid over ging. Nu als ik bij hem ben heb ik nog wat dat speciale gevoel, omdat hij nog veel voor mij betekent, maar ik ben zeker niet meer verliefd..

Het heeft zich dus allemaal vanzelf opgelost
Ik denk niet dat het een toegevoegde waarde ofzo zou zijn als jij haar zou vertellen dat je verliefd op dr bent. Ik weet ook niet goed wat je er nou mee op zou schieten. Mede omdat zij al een vriend heeft...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 13:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ben bij W. langsgeweest. Ik dacht eerst dat het misschien uit was tussen hem en z'n vriendin, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn. Hij en z'n vriendin hadden de dag voor het uitgaan een rot-dag gehad. Hij vond haar afstandelijk, zij dacht dat hij haar niet meer wilde etc. We hebbene r over gepraat en het lijkt erop dat het tussen hen goedkomt. Ze gaan in ieder geval vandaag samen naar de film. Ik heb er wel vertrouwen in.

Citaat:
Ieke schreef op 06-02-2005 @ 13:45 :
Ik denk dat dat komt doordat je mensen beter moet kennen voor je er echt verlieft op kan worden. Je moet dan als het ware helemaal van die persoon kunnen houden, het gaat je om iets diepers, niet alleen om de oppervlakkige kanten. (Wat dus ook weer niet wil zeggen dat je als je iemand niet heel goed kent je die gene niet 'leuk' kan vinden) Vind het wat lastig uit te leggen, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel Het zal geen sluitende verklaring zijn, maar ik denk dat het vooral hierom gaat.
Ja, dat zal het inderdaad zijn. Ik ken d'r nu een jaartje en ik heb d'r heel goed leren kennen en zij mij ook. We zijn heel vertrouwelijk geweest met elkaar. Vriendschappelijk gezien kon ik al zeggen dat ik echt van haar hou. Maar nu is het meer.

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 13:21.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:48
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-02-2005 @ 01:50 :
Ik sluit me aan bij Nare.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 17:09
Verwijderd
Je hebt een aantal opties.

1. Huilen in een hoekje.
2. Wachten tot het overgaat en doen alsof er niks aan de hand is.
3. Het vertellen en de vriendschap verneuken.
4. Een vriendin zoeken (ook al ben je niet verliefd) en haar vergeten.
5. Alle contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 19:37
elledc
elledc is offline
Citaat:
EciD schreef op 06-02-2005 @ 02:12 :

...als jullie vriendschap echt goed is
Juist wel. Alsof zij dan nog zo aanhankelijk zal doen als hij vertelt dat hij gevoelens heeft voor haar.
Ik heb het zelf meegemaakt, mijn beste vriend toen die me vertelde dat hij verliefd op me was. Ik viel als uit de lucht en ik heb me vanaf dan veel afstandelijker opgesteld. Ik zag hem enkel als een vriend maar dat wilde hij niet begrijpen. Sinsdien is hij vreemd beginnen doen en is contact tss ons volledig verbroken.
TS, hoewel het me de beste oplossing lijkt het te vertellen, moet je wel rekening houden dat dit ook wel eens kan gebeuren...
Anderzijds, zij heeft een vriend... en het is heeel verkeerd om je daartussen te gooien
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:03
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-02-2005 @ 18:09 :
Je hebt een aantal opties.

1. Huilen in een hoekje.
2. Wachten tot het overgaat en doen alsof er niks aan de hand is.
3. Het vertellen en de vriendschap verneuken.
4. Een vriendin zoeken (ook al ben je niet verliefd) en haar vergeten.
5. Alle contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:08
-(L)-
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-02-2005 @ 18:09 :
1. Huilen in een hoekje.
Haha, die is goed!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2005, 21:09
-(L)-
Oja, ik zou 't haar niet vertellen als ik jou was. Ze heeft een relatie, en de kans dat ze die opgeeft is klein. Probeer afstand te nemen, totdat de verliefdheid een beetje gezakt is ofzo. En dan gewoon als vrienden verder gaan.

(Klinkt makkelijk allemaal )
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:10
waves
waves is offline
vertel t r niet...

ik denk dat de kans heel groot is dat het je vriendschap verpest. ze heeft al n vriend en zal door jouw bekentenis waarschijnlijk alleen maar afstandelijk worden.

echt jammer voor je...
Oud 07-02-2005, 13:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 06-02-2005 @ 20:37 :
Anderzijds, zij heeft een vriend... en het is heeel verkeerd om je daartussen te gooien
Dat was ik ook niet van plan, aangezien ze me eerder al duidelijk heeft gemaakt dat ik absoluut geen potentiël vriendje voor haar zou kunnen zijn (ze kent m'n 'voorgeschiedenis' wat betreft vriendschap met vrouwen ).

Ik weet niet of ik nog alleen puur vriendschappelijk met haar om kan gaan. Ik zou natuurlijk wel willen, maar dat blijkt moeilijk te zijn voor me. Als dat niet meer lukt, zal ze toch een verklaring willen, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 13:52
-(L)-
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-02-2005 @ 14:46 :
Ik weet niet of ik nog alleen puur vriendschappelijk met haar om kan gaan. Ik zou natuurlijk wel willen, maar dat blijkt moeilijk te zijn voor me. Als dat niet meer lukt, zal ze toch een verklaring willen, lijkt me.
Probeer eerst een beetje afstand te nemen, gewoon wat minder met haar omgaan. Misschien zakt 't dan allemaal een beetje. Probeer met andere meisjes om te gaan, misschien lukt 't dan makkelijker om haar te vergeten (minder aan haar te denken).
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 14:33
oneMen
oneMen is offline
Als je het haar echt wil vertellen, accepteer dan bij voorbaat dat je haar voorlopig niet meer ziet.

Breng het dus als volgt: 'Ik wil wat afstand van je nemen, omdat ik denk verliefd op je te zijn. Hopelijk gaat dat gevoel dan over.' Neem vervolgens ook wat meer afstand, zie haar een tijdje wat minder. Natuurlijk is dat niet ideaal, maar zo zal zij jou beter begrijpen en hoeft de vriendschap niet over te gaan.

Als je haar ergens apart neemt, en verteld dat je verliefd op haar bent, zal je haar kwaad maken. En terecht; ze is een hele goede vriend kwijt, terwijl ze al gezegd had geen potentiële vriendin voor je te zijn. Sterker nog, je springt daarmee tussen haar en haar huidige vriend in. Conclusie is vervolgens dat jullie elkaar nooit meer zien.

Verliefd zijn is soms een bitch. Wat afstand nemen is in dit geval ook voor jou een betere optie.

Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 15:07
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
oneMen schreef op 07-02-2005 @ 15:33 :
Als je het haar echt wil vertellen, accepteer dan bij voorbaat dat je haar voorlopig niet meer ziet.

Breng het dus als volgt: 'Ik wil wat afstand van je nemen, omdat ik denk verliefd op je te zijn. Hopelijk gaat dat gevoel dan over.' Neem vervolgens ook wat meer afstand, zie haar een tijdje wat minder. Natuurlijk is dat niet ideaal, maar zo zal zij jou beter begrijpen en hoeft de vriendschap niet over te gaan.

Als je haar ergens apart neemt, en verteld dat je verliefd op haar bent, zal je haar kwaad maken. En terecht; ze is een hele goede vriend kwijt, terwijl ze al gezegd had geen potentiële vriendin voor je te zijn. Sterker nog, je springt daarmee tussen haar en haar huidige vriend in. Conclusie is vervolgens dat jullie elkaar nooit meer zien.

Verliefd zijn is soms een bitch. Wat afstand nemen is in dit geval ook voor jou een betere optie.
nah.....

de enige reden dat je t verteld is omdat je wil dat die andere jou ook ziet zitten (kom op jongens dat is de kern)
zeggen dat je afstand wil nemen ivm verliefdheid=dom!

1. je ziet dr nooit meer
2. ze weet dat jij verliefd bent op haar

wat veel handiger is, gewoon kijken of je van een knuffel ns een echte kus kan maken wijst ze af, ach je had gezopen volgende dag weet je er nix meer van....(ja dus not, maar dat hoeft zij niet te weten)

en anders is zij lekker in de war en gaat ze er lekker over nadenken, en jij bent vast een leuke jongen dus dat komt dan wel goed

Liefs...
Oud 07-02-2005, 16:05
Verwijderd
Ik vind het moeilijk om te accepteren dat je niet kunt zeggen dat je verliefd bent op haar, vanwege andere mensen. Als die mensen echt jouw vrienden zijn, willen ze dat je gelukkig bent.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 16:13
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Lilything schreef op 07-02-2005 @ 16:07 :
nah.....

de enige reden dat je t verteld is omdat je wil dat die andere jou ook ziet zitten (kom op jongens dat is de kern)
zeggen dat je afstand wil nemen ivm verliefdheid=dom!

1. je ziet dr nooit meer
2. ze weet dat jij verliefd bent op haar

wat veel handiger is, gewoon kijken of je van een knuffel ns een echte kus kan maken wijst ze af, ach je had gezopen volgende dag weet je er nix meer van....(ja dus not, maar dat hoeft zij niet te weten)

en anders is zij lekker in de war en gaat ze er lekker over nadenken, en jij bent vast een leuke jongen dus dat komt dan wel goed

Liefs...
Nee, zo steekt het niet in elkaar. Daar kom je misschien nog wel achter..
Oud 07-02-2005, 16:59
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
oneMen schreef op 07-02-2005 @ 17:13 :
Nee, zo steekt het niet in elkaar. Daar kom je misschien nog wel achter..
Kben exact net zo oud als jou
wat een opmerking
Oud 07-02-2005, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 07-02-2005 @ 17:59 :
Kben exact net zo oud als jou
wat een opmerking
Dezelfde leeftijd maakt je niet even wijs.

Iemand 'dwingen' om te zoenen kan echt niet, zeker niet bij een goede vriendin.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:09
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 07-02-2005 @ 18:05 :
Dezelfde leeftijd maakt je niet even wijs.

Iemand 'dwingen' om te zoenen kan echt niet, zeker niet bij een goede vriendin.
dwingen is iets anders dan proberen.
tis vast niet de bedoeling dat hij een pistool op haar hoofd zet en zegt 'kus me schat'.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:24
Sade
Sade is offline
Ik denk dat het voor jezelf het beste is om een beetje afstand te nemen, om je gevoel weer wat meer onder controle te krijgen. Ik geloof best dat, zoals Loontjuh zegt, de verliefdheid op die manier over kan gaan.
Oud 07-02-2005, 21:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
oneMen schreef op 07-02-2005 @ 15:33 :
Het zou inderdaad zo kunnen lopen, en dit scenario heb ik ook al in gedachten gehad. Het is gelukkig geen vaststaand feit, zoals jij het nu brengt, want ik heb twee keer eerder in deze situatie gezeten en zo dramatisch als jij het stelt is het gelukkig niet afgelopen. Maar goed, ik kan natuurlijk niet voorspellen dat het deze keer ook zo zal gaan.

Citaat:
Lilything schreef op 07-02-2005 @ 16:07 :
Ik waardeer je inbreng echt, maar ik weet zeker dat ze me zoiets nooit zal vergeven, 'dronken' of niet.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 22:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Iemand nog? Ik weet het echt niet meer.....
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-02-2005 @ 23:12 :
Iemand nog? Ik weet het echt niet meer.....
Lees mijn post nog eens dan, want meer opties zijn er echt niet.

Nou ja, behalve jezelf omleggen, maar dat was niet het plan neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 22:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-02-2005 @ 23:43 :
Lees mijn post nog eens dan, want meer opties zijn er echt niet.

Nou ja, behalve jezelf omleggen, maar dat was niet het plan neem ik aan.
Roep dat niet te hard..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 23:48
Verwijderd
Ik zou voor optie 5 gaan, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 00:18
oneMen
oneMen is offline
Trek je eigen conclusies, zoals ik al zei. Laat het niet van haar afhangen, want dan voelt zij zich in een hoekje gedreven door je, en een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Dus: afstand nemen, verliefdheid laten verdwijnen, en vervolgens weer rustig aan de vriendschap laten voortbestaan.
Oud 10-02-2005, 00:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-02-2005 @ 00:48 :
Ik zou voor optie 5 gaan, trouwens.
Dat kan ik niet aan. Ik hou van haar.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:39
snuvvel
snuvvel is offline
misschien is het verstandig om nu even geen contact met haar te hebben, misschien lukt het dan beter om haar te vergeten. En je wil het haar sowieso niet vertellen? Zou het echt jullie vriendschap verpesten als ze het wist? Mij is ooit hetzelfde overkomen, en het is nu nog steeds mijn beste vriend, alhoewel dat natuurlijk niks zegt over jouw situatie.. Succes ermee in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-02-2005 @ 23:53 :
Roep dat niet te hard..
Hallo, het is geen wereldramp, hoor...

En aangezien ze heeft aangegeven niets met jou te willen omdat ze onder andere een vriend heeft, lijkt het me handig om voorlopig alle dromen even uit je hoofd te zetten en te genieten van vriendschap. En als je dat niet kunt en toch steeds verliefd op haar wordt of blijft, dan moet je je afvragen of je dat vervelend vindt dat het niet beantwoord wordt. Is het antwoord ja, dan kun je beter wat afstand nemen. Is het antwoord nee, dan maakt het niet uit.
Dit allemaal los van het feit of je het haar moet vertellen of niet. Daar kan ik echt niks zinnigs over zeggen. Jij kan dat beter inschatten dan wie dan ook op dit forum.

Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 12:46.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 11:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-02-2005 @ 08:27 :
En aangezien ze beide (?)
Was mijn verhaal zo onduidelijk?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-02-2005 @ 12:39 :
Was mijn verhaal zo onduidelijk?
Nee, maar ik lees te snel misschien. Er staat toch ook een vraagteken? En voor één gaat het toch ook wel op.
maar tis aangepast.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:02
qghp
qghp is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-02-2005 @ 01:22 :
Dat kan ik niet aan. Ik hou van haar.

En bovendien zou je haar ook erg kwetsen op deze manier, dan zou ze een goede vriend kwijtraken zonder dat ze er achter kan komen waarom je haar niet meer wilt zien, ze zal zich schuldig gaan voelen omdat ze denkt dat ze iets evrkeerd heeft gedaan...

En bovendien lijkt het mij dat je haar hoe dan ook nog wel een keer tegen het lijf zal lopen en dan krijg je vreemde situaties...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 15:11
I-alone
I-alone is offline
Tjah, dat is nou eenmaal een risico wat je loopt.
Ik zou ook echt niet weten wat je moet doen, maar idd, het is geen wereldramp ofzo, dus nou ook niet gaan overdrijven, sorry hoor.
Reageren

Regels voor berichten