Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 21:12. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 01:49. |
![]() |
||
Ben bij W. langsgeweest. Ik dacht eerst dat het misschien uit was tussen hem en z'n vriendin, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn. Hij en z'n vriendin hadden de dag voor het uitgaan een rot-dag gehad. Hij vond haar afstandelijk, zij dacht dat hij haar niet meer wilde etc. We hebbene r over gepraat en het lijkt erop dat het tussen hen goedkomt. Ze gaan in ieder geval vandaag samen naar de film. Ik heb er wel vertrouwen in.
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 13:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het zelf meegemaakt, mijn beste vriend toen die me vertelde dat hij verliefd op me was. Ik viel als uit de lucht en ik heb me vanaf dan veel afstandelijker opgesteld. Ik zag hem enkel als een vriend maar dat wilde hij niet begrijpen. Sinsdien is hij vreemd beginnen doen en is contact tss ons volledig verbroken. TS, hoewel het me de beste oplossing lijkt het te vertellen, moet je wel rekening houden dat dit ook wel eens kan gebeuren... Anderzijds, zij heeft een vriend... en het is heeel verkeerd om je daartussen te gooien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als je het haar echt wil vertellen, accepteer dan bij voorbaat dat je haar voorlopig niet meer ziet.
Breng het dus als volgt: 'Ik wil wat afstand van je nemen, omdat ik denk verliefd op je te zijn. Hopelijk gaat dat gevoel dan over.' Neem vervolgens ook wat meer afstand, zie haar een tijdje wat minder. Natuurlijk is dat niet ideaal, maar zo zal zij jou beter begrijpen en hoeft de vriendschap niet over te gaan. Als je haar ergens apart neemt, en verteld dat je verliefd op haar bent, zal je haar kwaad maken. En terecht; ze is een hele goede vriend kwijt, terwijl ze al gezegd had geen potentiële vriendin voor je te zijn. Sterker nog, je springt daarmee tussen haar en haar huidige vriend in. Conclusie is vervolgens dat jullie elkaar nooit meer zien. Verliefd zijn is soms een bitch. Wat afstand nemen is in dit geval ook voor jou een betere optie.
Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 14:35. |
![]() |
||
Citaat:
de enige reden dat je t verteld is omdat je wil dat die andere jou ook ziet zitten ![]() zeggen dat je afstand wil nemen ivm verliefdheid=dom! 1. je ziet dr nooit meer 2. ze weet dat jij verliefd bent op haar wat veel handiger is, gewoon kijken of je van een knuffel ns een echte kus kan maken ![]() ![]() ![]() en anders is zij lekker in de war en gaat ze er lekker over nadenken, en jij bent vast een leuke jongen dus dat komt dan wel goed ![]() Liefs...
||
Citaat:
||
Citaat:
wat een opmerking ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand 'dwingen' om te zoenen kan echt niet, zeker niet bij een goede vriendin. |
![]() |
||
Citaat:
tis vast niet de bedoeling dat hij een pistool op haar hoofd zet en zegt 'kus me schat'. |
![]() |
|
Ik denk dat het voor jezelf het beste is om een beetje afstand te nemen, om je gevoel weer wat meer onder controle te krijgen. Ik geloof best dat, zoals Loontjuh zegt, de verliefdheid op die manier over kan gaan.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, behalve jezelf omleggen, maar dat was niet het plan neem ik aan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Trek je eigen conclusies, zoals ik al zei. Laat het niet van haar afhangen, want dan voelt zij zich in een hoekje gedreven door je, en een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Dus: afstand nemen, verliefdheid laten verdwijnen, en vervolgens weer rustig aan de vriendschap laten voortbestaan.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
misschien is het verstandig om nu even geen contact met haar te hebben, misschien lukt het dan beter om haar te vergeten. En je wil het haar sowieso niet vertellen? Zou het echt jullie vriendschap verpesten als ze het wist? Mij is ooit hetzelfde overkomen, en het is nu nog steeds mijn beste vriend, alhoewel dat natuurlijk niks zegt over jouw situatie.. Succes ermee in ieder geval!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En aangezien ze heeft aangegeven niets met jou te willen omdat ze onder andere een vriend heeft, lijkt het me handig om voorlopig alle dromen even uit je hoofd te zetten en te genieten van vriendschap. En als je dat niet kunt en toch steeds verliefd op haar wordt of blijft, dan moet je je afvragen of je dat vervelend vindt dat het niet beantwoord wordt. Is het antwoord ja, dan kun je beter wat afstand nemen. Is het antwoord nee, dan maakt het niet uit. Dit allemaal los van het feit of je het haar moet vertellen of niet. Daar kan ik echt niks zinnigs over zeggen. Jij kan dat beter inschatten dan wie dan ook op dit forum. ![]() Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 12:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar tis aangepast. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En bovendien zou je haar ook erg kwetsen op deze manier, dan zou ze een goede vriend kwijtraken zonder dat ze er achter kan komen waarom je haar niet meer wilt zien, ze zal zich schuldig gaan voelen omdat ze denkt dat ze iets evrkeerd heeft gedaan... En bovendien lijkt het mij dat je haar hoe dan ook nog wel een keer tegen het lijf zal lopen en dan krijg je vreemde situaties... |
![]() |
|
Tjah, dat is nou eenmaal een risico wat je loopt.
Ik zou ook echt niet weten wat je moet doen, maar idd, het is geen wereldramp ofzo, dus nou ook niet gaan overdrijven, sorry hoor. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[boek] Onmisbare nachten (titel is nog veranderbaar) Verwijderd | 10 | 26-08-2008 16:56 | |
Lifestyle |
Hebben jullie ook zo'n fijne dag? Verwijderd | 500 | 19-06-2007 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
zwoele avond bierkoning | 2 | 17-01-2006 22:34 | |
Liefde & Relatie |
ff jullie mening over dit Martijngr | 25 | 29-03-2003 23:50 | |
Drugs & Alcohol |
Pure MDMA-poeder Heroďn Chique | 25 | 23-03-2003 13:58 | |
Psychologie |
Alcohol Faery | 41 | 01-04-2002 01:01 |