Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 14:00
Rememberme
Rememberme is offline
Ik weet niet zeker of dit hier hoort, of op liefde & relatie, maar dan hoor ik het wel.
Ik heb nu 3 maanden een vriendje. Alles gaat heel leuk enzo en ik ben ontzettend verliefd. Gister zijn we op seksueel gebied weer verder gegaan. We hebben nu ook orale seks gehad. We zijn alleen nog niet met elkaar naar bed geweest.
Dat wil ik ook allemaal ontzettend graag met hem doen, en het voelde ook allemaal heel fijn enzo. En ik zou het zo weer doen.
Maar nou, ben ik weer thuis en nou ga ik me onzeker voelen. Of hij het wel net zo leuk heeft gevonden als ik enzo. Terwijl ik best weet dat hij het ook fantastisch vond.
En nu overvalt het gevoel me dat hij het misschien binnenkort uit gaat maken ofzo. Ik weet ook niet waarom. Hij gaat dat zeker weten niet doen, want ik weet zeker dat hij mij net zo leuk vindt als ik hem. Maar toch overvalt dat gevoel me, nu ik zo ver op seksueel gebied met hem ben gegaan.

Hoop dat jullie m'n verhaal een beetje snappen. En herkent iemand het misschien?
En hoe kom ik van dit vervelende gevoel af? Want ik wil gewoon graag seks met hem hebben. Het voelt goed. Maar daarna wil ik me er niet vervelend over voelen.
Oud 06-02-2005, 14:10
-Will-
-Will- is offline
Je zit hem au naturel al te trippen schat.

Breek jezelf uit die negatieve gedachtencirkel. Dit soort gevoelens zijn allemaal chemisch - het zijn je hormonen, en het is een stukje 'volwassen worden' dat bij seks hoort.

Als je goede herinneringen schept dan zullen die het schuldgevoel doen vervagen. Het is belangrijk dat je het gewoon rustig aan doet.
Oud 06-02-2005, 14:41
Maurice
Maurice is offline
wees gelukkig. het mag.
Oud 06-02-2005, 17:30
Qimm
Qimm is offline
Praten met hem over hoe het was en hoe het ging lijkt me aan te raden.

*wijst vaar bovenstaande sig*
Oud 06-02-2005, 17:54
Gwenniej
Gwenniej is offline
Ik heb het ook altijd (gehad)
' Waarom zouden we met elkaar naar bed gaan hij maakt het toch binnenkort uit'
En als we dan wel samen naar bed waren geweest dacht ik ook ' oke nu dumpt hij me'

& Als je dat teveel denkt & dat 'uitstraalt' gaat het nog uit ook.
Oud 06-02-2005, 20:09
stout!
stout! is offline
Ik denk dat je gevoel met het hebben van -intieme- seks voor jezelf ook sterker wordt en je gevoel over de relatie serieuzer. Oftewel; je hebt meer te verliezen en dat maakt je bang.

Het is ook eng. Maar het is ook leuk; het betekent namelijk dat je iets hebt waar je zoveel om geeft dat je bang bent het kwijt te raken. Probeer te relaxen en te genieten van wat je hebt, en je zult merken dat het niet gebeurt. Misschien wordt het zelfs nog wel leuker .
Oud 06-02-2005, 20:23
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
Gwenniej schreef op 06-02-2005 @ 18:54 :
Ik heb het ook altijd (gehad)
' Waarom zouden we met elkaar naar bed gaan hij maakt het toch binnenkort uit'
En als we dan wel samen naar bed waren geweest dacht ik ook ' oke nu dumpt hij me'

& Als je dat teveel denkt & dat 'uitstraalt' gaat het nog uit ook.
Nee maak het nog erger voor dat kind
Oud 06-02-2005, 21:19
waves
waves is offline
had ik ook wel een beetje ja

Citaat:
stout! schreef op 06-02-2005 @ 21:09 :
Ik denk dat je gevoel met het hebben van -intieme- seks voor jezelf ook sterker wordt en je gevoel over de relatie serieuzer. Oftewel; je hebt meer te verliezen en dat maakt je bang.

Het is ook eng. Maar het is ook leuk; het betekent namelijk dat je iets hebt waar je zoveel om geeft dat je bang bent het kwijt te raken. Probeer te relaxen en te genieten van wat je hebt, en je zult merken dat het niet gebeurt. Misschien wordt het zelfs nog wel leuker .
daar ben ik het mee eens.
Oud 07-02-2005, 10:11
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
-Will- schreef op 06-02-2005 @ 21:23 :
Nee maak het nog erger voor dat kind
Oud 07-02-2005, 10:51
Verwijderd
Ik snap het niet. Je zegt dat je onzeker bent over of hij het even fijn vond als jij. 'Maar eigenlijk weet ik wel dat hij het ontzettend fijn vond'. En je zegt dat je bang bent dat hij het uit gaat maken. 'Maar eigenlijk weet ik wel dat hij ook heel erg verliefd op mij is'.
Nou, dan weet je toch zelf dat eigenlijk alle negatieve dingen die je denkt onzin zijn, dus dan is er toch geen probleem? Want als je zoiets denkt weet je 'eigenlijk' wel dat het niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 15:20
saturday
saturday is offline
Citaat:
Sophie schreef op 07-02-2005 @ 11:51 :
Ik snap het niet. Je zegt dat je onzeker bent over of hij het even fijn vond als jij. 'Maar eigenlijk weet ik wel dat hij het ontzettend fijn vond'. En je zegt dat je bang bent dat hij het uit gaat maken. 'Maar eigenlijk weet ik wel dat hij ook heel erg verliefd op mij is'.
Nou, dan weet je toch zelf dat eigenlijk alle negatieve dingen die je denkt onzin zijn, dus dan is er toch geen probleem? Want als je zoiets denkt weet je 'eigenlijk' wel dat het niet waar is.
dat snapte ik dus ook al niet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 15:39
Dark Angel
Dark Angel is offline
Misschien tijd om het even rustig aan te doen en het een paar keer bij zoenen en knuffelen te houden? Het klinkt alsof je bang bent dat het hem puur om de sex te doen is...? Dan kan een romantisch avondje op de bank met een leuke film misschien het gevoel wel terughalen dat jullie ook zonder sex gek op elkaar zijn en het heel leuk hebben. En dat hij ook zo gek op je is dat hij niet zomaar vertrekt als jullie werkelijk sex hebben...

Regels voor berichten