Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb morgen een gesprek met de docent en als dat niet goed loopt vraag ik om een second opinion bij een andere docent. voor geinteresseerden, ik kan hem mailen, alleen wel paar mb ...
Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 15:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat ik trouwens gek vind, is dat je dan toch nog een voldoende krijgt voor dat werkstuk. Als die lerares zeker weet dat jij het niet zelf gemaakt hebt, moet ze het straffen met een dikke onvoldoende. Zo niet, dient ze het te beoordelen naar de kwaliteit van het stuk (en dus zou er in dit geval een hoger punt dan een 6 uit moeten komen).
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik hoop voor je dat je heel hoog krijgt het is inderdaad helemaal niet leuk. Ik heb het zelf nl ook een keer gehad. Had ik heel erg mn best gedaan op een opdracht voor Frans en toen moest bij haar komen en haar vertellen van welke site ik had gehaald had. Ze geloofde nietr dat ik het zelf had gemaaatl, dus toen heb ik een stukje geschreven waar ze bij was en toen geloofde ze het wel
![]() ![]()
|
Kijk als je normaal lage cijfers haalt en niet je best doet op verslagen, vind ik het logisch dat ze twijfelt. Bij Latijn PO's bij ons op school reserveerde ze al 10 punten puur voor geloofwaardigheid. Omdat je vertalingen van internet kunt halen, mensen die normaal veel onvoldoendes halen voor vertalen en nu op eens super goed waren, kregen die punten gewoon niet.
Dus als jij zo'n reputatie hebt, vind ik het erg logisch dat de docent twijfelt, maar als je normaal ook supergoede verslagen inlevert van hoge kwaliteit bij andere vakken en bij haar, dan slaat het natuurlijk nergens op.
|
Verwijderd
|
Dat deden ze bij mij ook, er werd een soort cultuur-week gehouden, voor alle vierde en vijfde klassers. Je mocht kiezen wat je wilde doen, er werden allemaal cursussen gegeven. Ik koos voor schrijven.
In een lokaal kregen we een beetje uitleg en allemaal een onderwerp (het thema van de cultuur-week), toen mochten we gaan schrijven - op welke plek dan ook, dus ze konden niet zien wat je deed. Op een gegeven moment wilde ik weten of ik goed bezig was, ik liet een leraar lezen en werd meteen verdacht van plagiaat. Een andere docent moest het lezen, nog een, nog een. Nee, dat kon ik toch echt niet geschreven hebben. Ik werd getoetst; ik kreeg een begin van een verhaal en moest dat afmaken waar docenten bij zaten, en mja, toen kreeg ik het voordeel van de twijfel. Aan het einde van de week werd een boekje uitgegeven met alle verhalen die leerlingen hadden geschreven. Mijn verhalen stonden er niet in. ![]() |
![]() |
|
Tegenwoordig mag je ook weer niet 'te goed' zijn
![]() ![]() Heb dit gelukkig nog nooit meegemaakt, ik ben wel eens beschuldigt dat ik mijn moeder mee laat werken/mijn werkstuk laat maken door kinderen uit mn klas. Maar gelukkig niet door de docent. Maar ik maak ook wel veel spel / stijl en gramatika fouten ookal laat ik het mn moeder( ja, tis kinderachtig maar wel nodig ![]() ![]() Maar veel succes ![]() ![]() ![]() ps. laat ons het cijfer wel ff weten hè
||
Citaat:
heb zelf zoiets eens aan de hand gehad met een medeleerling.. ik was kassevertegenwoordiger.. hij werd dus van fraude beschuldigd..maar dat ging dus mooi niet door ![]() ( had advocaat moeten worden) eis dat ze met bewijzen komt .. of anders een hoger cijfer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 15:08. |
![]() |
|
dit klopt inderdaad niet. ga eerst naar een andere kcv leraar, laat hem (of haar) zonder hem/haar te vertellen wat jouw docent heeft gegeven het werkstuk lezen en het beoordelen. vrag die docent ook of hij/zij het te goed vind voor een 5e klasser.
als dit niet mogenlijk is of niet werkt. ga dan naar de directie en probeer (voor zover het mogelijk is voor een leerling...) ze ervan te overtuigen dat het écht jouw verslag is en niet van internet of waar dan ook vandaan. zij kunnen er (als ze jou en niet de docent geloven uiteraard) zeker wat aan doen. als het en schoolexamencijfer is zou ik het al helemaal doen, want het slaat nergens op natuurlijk! o ik had nog niet alle reacties gelezen, ik zie nu dat er al 20 keer zoiets is gezegt ![]()
|
|