Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb gelukkig ook al een kamer in Leiden...2 straten van het centrum verwijderd!
![]() Ga daar wonen met een klasgenootje van mij van het afgelopen schooljaar. Haar vader heeft dat huis voor d'r gekocht en daar kon ik dus wel bij inwonen. ![]() Betaal 200 euro huur all-in. Heb daarvoor dus een eigen woning dat ik het haar deel. 35 m2 kamer, dakterras, 2 parken in de buurt. De vorige bewoonster laat staan. Een 6 persoonseethoektafel, een wasmachine van september 2000...zanussi, een houten vloer van kersenrood/bruin, t.v, gigantische boekenkast, een blokkenkast, oosterse tafel, bankstel etc. Allemaal gratis en voor niets! En ook in prima tot zeer goede staat ![]() ![]() ![]() Groetjes Ben(die in augustus gaat verhuizen vanuit het Noorden naar de bewoonde wereld ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder woon ik al vlak bij de Belgische grens, dus Utrecht is voor mij net zo ver als Gent, maar in Gent zijn er tenminste zat kamers te vinden....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is complex ik weet het...ik ga eerst HBO technische natuurkunde doen, en dan wil ik natuurkunde studeren in leiden. Ik ga misschien ook extra lessen volgen of iets dergelijks aan de Universiteit van leiden komend jaar al, om zo eventuele tekorten die ik kan oplopen het volgende jaar weg te werken. Decimastraat...zegt het je wat? ![]() Overigens heb ik besloten geen internet te nemen in Leiden...het leid me te veel af van de studie. Dus ik zal dan alleen via school op internet bereikbaar zijn! ![]() Groetjes Ben(die er enorm veel zin in heeft ![]()
||
Citaat:
En ik ken al iemand die daar in de buurt op kot zit
||
Citaat:
![]() op kot is zalig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (ik begon vorig jaar ook al lichtjes te paniekeren toen ik hoorde dat 400pag normaal is, maar eig valt dat nog mee, als je het bijhoudt tijdens het jaar)
||
![]() |
Citaat:
En wie is die vriend dan wel? Of hoe ziet hij eruit? misschien hebbik em al gezien met de ingangsexamens! Gewoon hypersociaal doen dus...ok, dat wordt een mooie uitdaging voor mij! Maar daarom ga ik ook net op kot, wordt nog spannend:-)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() die enige echte bram ![]() ![]() heeft vorig jaar in leuven informatica gedaan (jaja wat een verschil he)
Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 14:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn kot bevind zich op de hoek van de Drapstraat en de Gruithuizenstraat (ofzoiets) vlak bij een of andere kaai niet ver van de korenmarkt helemaal in hartje Gent! En gij?
|
![]() |
||
Citaat:
In Gent verveel je je nooit!!! |
![]() |
|
![]() |
nee ik heb nog geen kamer
![]()
|
Hmm, ik ga dit jaar studeren in Nijmegen maar het eerste jaar zowiezo nog niet op kamers, voor mij is het 20 minuten met de trein reizen dus dat is nog wel te doen.
Ik ken veel mensen die in Nijmegen en Maastricht op kamers gaan/zitten. Der zijn echt groooote verschillen tussen de prijzen en m2's. Je moet gewoon een geluk en/of connecties hebben. Dat is me wel duidelijk geworden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ripper P.S.: Het kan zijn dat ik volgend jaar naar de Universiteit van Leiden ga. Tenminste, als mijn HBO-studie me niet mocht bevallen. Dan zorg ik dat ik de propedeuse afheb en dan direct naar de Uni! ![]()
||
Citaat:
![]() meot ik nog merken maargoed... kamer = 250 eten/drinken = 100 350 euro oid.......das dus meer dan me stufi ![]() dus reken maaruit bijbaantje zal wel nodig zijn
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Verloren ruzie bravegirl | 2 | 25-09-2013 09:34 | |
Flora & Fauna |
Gerbils Kwekky | 7 | 13-12-2006 21:12 | |
Werk, Geld & Recht |