Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit suggereert dat er twee dingen zijn, je relatie en je vriendin. Licht het nou aan mij of zijn dat gewoon 2 dezelfde dingen?
|
![]() |
Nou ja niet helemaal hetzelfde, maar toch.klik hier
Ik snap je gevoel wel een beetje. Al was het toen in de tijd dat ik dat topic opende iets meer, tegenwoordig wil ik dat eigenlijk helemaal niet meer ofzo. Ik denk dat je toch zelf moet beslissen wat je wilt en wat je graag wilt doen met andere meisjes. Of je niet meer genoeg om haar geeft, ik denk dat dat nhet niet eens hoeft te zijn, maar ja gewoon een beetje ''uitgekeken'' op haar, en een keertje iemand/ iets anders. Uiteindelijk weet je waarschijnlijk zelf het beste waar deze gevoelens van daan komen... Heeft het met ''saaiheid'' in jullie relatie te maken, dan kunnen jullie het daar mss keertje samen over hebben, mss heeft zij ook wel deze gevoelens, en moeten jullie je relatie weer op een andere manier leuk maken. (mwah weet natuurlijk niet hoe leuk je je relatie nog vindt ![]() Ik zou het wel asociaal vinden als je het tijdens je relatie doet, of je vriendin moet er achter staan (ik zou het niet pikken iig van mijn vriend).
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien ben je nog niet helemaal toe aan een lange relatie. Wat wil je dan.. om de 1 a 1,5 jaar weer even vrijgezel zijn en dan weer naar de volgende? Wees iig eerlijk tegenover je vriendin. Waarom is zij niet genoeg.. als je echt van iemand houdt dan denk je toch niet aan andere meisjes? En je stelt hier de vraag of het goed zou zijn een keer aan die drang toe te geven.. wat denk je dat je vriendin daarvan zou vinden? Of wou je het dan doen zonder het te vertellen? Dat getuigt van weinig respect voor haar vind ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als je toch zo'n drang hebt, wel dan zou je het beter uitmaken met je vriendin en met andere meiden gaan flikflooien want blijkbaar ben je er niet aan toe je vriendin trouw te blijven. Ocharme je vriendin, ze zou eens moeten weten... ik zou je buitenschoppen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn vriend is ook 20 en heeft het op bepaald moment willen uitmaken omwille van de beperkte vrijheid die hij had. We zien elkaar wel bijna elke dag dus dat jullie elkaar enkel in de weekends zien is toch echt wel niet veel ![]() Ik heb hem laten gaan maar we beseften beiden dat we niet zonder elkaar konden en zijn bij elkaar teruggekeerd. Ik zou zeggen, geef jezelf de tijd en probeer elkaar enkele weken niet te zien, zodat je voor jezelf kan uitmaken wat je echt wil. Wees vooral eerlijk, bedriegen doe je niet, ik denk dat als je wil vreemdgaan dat je er beter eerst een punt achter zet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Een polygame relatie zal mijn vriendin nooit accepteren. Dat weet ik gewoon. En het zijn inderdaad die 'weekend rituelen' die ik mis.
||
Citaat:
gefrustreerde dooooooos ![]()
||
Citaat:
iig mooi dat je nu weer n beetje 'op de rails bent' ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder ik vindhier nogal lompe reacties in staan. Ik vind het wel goed dat je een lijstje net + en - punten hebt gemaakt, en vanuit daar een overwogen keuze hebt gemaakt, en ''problemen'' met haar hebt besproken! Waarschijnlijk heb je toch een goede keuze gemaakt bij haar te blijven... xxx
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dit doet me denken aan een aflevering van friends. dat ross zo'n lijstje over rachel maakt. haha
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vreemdgegaan Verwijderd | 19 | 09-03-2010 06:21 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
nog maar een vreemdgaan topic strook | 39 | 10-03-2003 15:51 | |
Liefde & Relatie |
De passie van liefde en seks Sol-v | 9 | 06-11-2002 18:56 | |
Seksualiteit |
De passie van liefde en seks Sol-v | 15 | 06-11-2002 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Is dit vreemdgaan? The one who I am | 47 | 06-08-2002 08:34 |