|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Je bent toch niet stiekem mijn vriendin he?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of zit je niet in Ibis La Vilette? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() Nee joh, geintje.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik en mijn vriendje gaan 30 april t/m 8 mei met de Thalys! En we verblijven in Hotel Alhambra http://www.hotelalhambra.fr/
Ik ben 1 keer eerder in Parijs geweest, maar toen was ik een jaar of 8/9. Ik was wel onder de indruk.. nu dus een 2e keer, ben benieuwd.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar een tochje over de seine: via peter langhout was het een euro of 7/8. Dus zoiets denk ik .
|
|
|
|
||
|
Citaat:
heb via PL een weekend geboekt, bij dat excursieprogramma zit ook n boottocht in (excl) dus k vroeg me af wat t zou gaan kosten, maar dit klinkt heel redelijk
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.Als je trouwens de tour monparnasse op wil en onder de 18 bent, moet je dat zelf regelen: scheelt je een euro .En neem een studentenpas mee of je id als je nog geen 18 bent. In het eerste geval vaak paar euro korting en onder de 18 vaak gratis! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze vertelt je veel over nachtleven, restaurants, shoppen etc. Natuurlijk zijn de bezienswaardigheden niet vergeten. ![]() http://www.timeout.com/products/par.html |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hier heb je zelfs een gratis guide van dezelfde site.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het waren weer studenten, bleek achteraf. Een één of andere minister ging de Sorbonne bezoeken en toen werden ze agressief.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
En wat houd die nu al mythische Thalys aanbieding in? Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
Nou vooruit komtie: Omdat de Thalys 10 jaar bestaat kun je in juni een enkeltje (voor in juli of augustus) kopen voor maar 10 eurootjes
|
|
||
|
Citaat:
. Kan je ook goedkoop weer terug (twee enkeltjes kopen?) of moet je voor de terugreis wel de volle mep betalen?
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rellen in Parijs; Regering onmachtig. Levitating Nun | 359 | 16-11-2005 16:14 | |
| Verhalen & Gedichten |
Adem Parijs Zepp | 17 | 19-06-2005 16:09 | |
| Vrije tijd |
Parijs-Dakar Verwijderd | 18 | 11-01-2004 12:07 | |
| Vrije tijd |
[wielrennen] Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico B@RTOLI | 65 | 20-03-2003 14:15 | |
| ARTistiek |
©dapo Parijs foto's ( bewerkt ) David | 15 | 26-12-2002 19:07 | |