![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of zit je niet in Ibis La Vilette? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nee joh, geintje. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik en mijn vriendje gaan 30 april t/m 8 mei met de Thalys! En we verblijven in Hotel Alhambra http://www.hotelalhambra.fr/
Ik ben 1 keer eerder in Parijs geweest, maar toen was ik een jaar of 8/9. Ik was wel onder de indruk.. nu dus een 2e keer, ben benieuwd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar een tochje over de seine: via peter langhout was het een euro of 7/8. Dus zoiets denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb via PL een weekend geboekt, bij dat excursieprogramma zit ook n boottocht in (excl) dus k vroeg me af wat t zou gaan kosten, maar dit klinkt heel redelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je trouwens de tour monparnasse op wil en onder de 18 bent, moet je dat zelf regelen: scheelt je een euro ![]() En neem een studentenpas mee of je id als je nog geen 18 bent. In het eerste geval vaak paar euro korting en onder de 18 vaak gratis! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze vertelt je veel over nachtleven, restaurants, shoppen etc. Natuurlijk zijn de bezienswaardigheden niet vergeten. ![]() http://www.timeout.com/products/par.html |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier heb je zelfs een gratis guide van dezelfde site.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
En wat houd die nu al mythische Thalys aanbieding in? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou vooruit ![]() Omdat de Thalys 10 jaar bestaat kun je in juni een enkeltje (voor in juli of augustus) kopen voor maar 10 eurootjes ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rellen in Parijs; Regering onmachtig. Levitating Nun | 359 | 16-11-2005 15:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Adem Parijs Zepp | 17 | 19-06-2005 15:09 | |
Vrije tijd |
Parijs-Dakar Verwijderd | 18 | 11-01-2004 11:07 | |
Vrije tijd |
[wielrennen] Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico B@RTOLI | 65 | 20-03-2003 13:15 | |
ARTistiek |
©dapo Parijs foto's ( bewerkt ) David | 15 | 26-12-2002 18:07 |