Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf heeft ze 't ook meegemaakt dat een vriendin haar liet zitten toen die een vriend kreeg, en ze heeft me vaak genoeg verteld hoe erg ze dat vond, ik vraag me dan af of ze nu niet denkt aan hoe ik me voel ![]() Dat ze nu ineens alles met haar vriend doet is gewoon een grote klap voor me. Aangezien we eerst alles samen deden, en dat nu ineens niet meer zo is, sta ik min of meer alleen. Ik heb dan wel genoeg andere vriendinnen, maar daar ga ik niet echt mee om buiten school. Daar had ik ook nooit behoefte aan, omdat ik die ene vriendin had, waarmee ik alles deed. Ik heb nu wel geleerd dat 't niet verstandig is om je op 1 persoon te richten, en dat ik meer met anderen vriendinnen moet gaan doen na schooltijd. 't probleem zit 'm eigenlijk in dat ik een eindje weg woon van school tov andere, dus 't is niet zo dat ik zo ff snel naar een vriendin kan gaan. Ik wil dat voortaan echter wel gaan doen, dan maar ff met de scooter of bus er naartoe. (Die vriendin waarover m'n topic gaat, woont trouwens hier vlakbij, dus daar was ik zo). Wat betreft dat geld, 't gaat om 5 euro. Niet echt veel dus, maar ondanks dat wil ik 't toch wel graag terug. Ik wacht 't inderdaad eens af en stuur geen mail. Ze weet dat ze me 't geld nog moet geven, dus ik wacht eens af wat er gebeurt en of ze er zelf mee komt, zo niet kan ik 't nog altijd vragen. |
![]() |
||
Citaat:
Het is niet zo dat ik bang ben voor haar vriend ofzo, maar ik wil gewoon niet met 'm in discussie gaan omdat hij herhaaldelijk iemand in elkaar slaat of een klap verkoopt, en daarom wil ik meningsverschillen met hem t liefste uit de weg gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het gewoon jammer, ik heb een hele leuke tijd met haar gehad, 't was denk ik de leukste vriendschap die ik ooit heb gehad. Maar hierdoor heb ik ook zelf andere vriendinnen aan de kant geschoven, en dat had ik beter niet kunnen doen. Ik ga voortaan (zoals ik hierboven ook al had gezegd) meer tijd in anderen steken, en ik laat haar nu ook vallen als ze niks laat horen. En dan maar lachen als 't uitgaat met haar vriend, want dan staat zij dus mooi te kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als er vorderingen zijn (dus als zij iets van zich laat horen), dan laat ik 't wel weten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van zijn kant uit is de relatie wel serieus, hij denkt zelfs over samenwonen, hij is dan ook 22. Op de een of andere manier denk ik dat ze gewoon wat hard van stapel lopen, maar ik vind niet dat ik daar het slachtoffer van moet worden, dus ik houd voorlopig maar afstand en kijk wat er gebeurt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had 't er net met m'n ouders over, want die vroegen zich natuurlijk af waarom ik gisteravond naar huis kwam. Volgens hen heeft 't geen zin haar (voorlopig) te laten vallen, omdat ik daar niks mee opschiet. (Nu begrijp ik eerder niet wat ik ermee opschiet achter haar aan te blijven hobbelen terwijl zij niks van zich laat horen). Volgens m'n ouders is 't normaal hoe ze reageert, 'iedereen besteedt minder tijd aan vriendinnen als je een relatie krijgt'. Tja, volgens mij zien ze niet echt 't verschil tussen 'minder tijd besteden aan' en 'als reserve gebruiken/bijna volledig laten vallen'. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk moet je oppassen dat je niet al je tijd aan de ander besteed, maar als je een beetje een goede relatie hebt samen is er gewoon niets leukers dan samen zijn,.. dan geniet je toch van het leven..? Maarja.. dat is mijn mening dan ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is niet zo dat ik andere vriendinnen moet gaan zoeken, want ik heb genoeg vriendinnen, alleen zijn die vriendschappen niet zo diep en uitgebreid als deze, maarja daar ga ik gewoon wat aan veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
Ze doet 't trouwens niet alleen bij mij, aan andere vriendinnen besteedt ze ook weinig tot geen aandacht meer, alleen op school gaat ze met andere vriendinnen om. Aangezien ik niet bij haar op school zit, en ze na school 't liefste eerst huiswerk maakt en dan met haar vriend afspreekt, blijft er op deze manier niet veel meer van onze vrienschap over. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk is het niet leuk van haar, maar (en dit zal wel aan mij liggen) ze is jou niets verplicht. Ik vind het altijd een beetje vreemd dat mensen beslag leggen op vrienden. En waarom zou jij eigenlijk zo moeilijk doen? Ga toch lekker je eigen gang en als jullie eens gezellig weer wat willen doen, dan doe je dat en anders niet. Daar hoef je verder toch geen woorden over vuil te maken?
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Hij heeft inderdaad niet echt hoogstaand werk, maar behalve dat heeft hij niet echt een vaste baan. Hij is laatst ontslagen en is nu geloof ik weer bij een ander bedrijf aan de slag. En ja, zij zit inderdaad nog op school, wat dat betreft zitten ze niet echt op 1 lijn. Maarja, dat moeten ze allemaal zelf weten dan. Pfff... ik laat 't allemaal maar rusten zoals 't nu is en ga meer tijd aan andere vriendinnen besteden. En als ze nog contact met me opneemt, dan zie ik wel wat ik ermee doe, maar voorlopig houd ik ff afstand. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
hoe zouden jullie reageren? gentlemen | 11 | 20-06-2014 10:08 | |
Liefde & Relatie |
hoe reageren jullie? farai | 66 | 04-04-2006 15:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat zou je doen als werd bewezen dat alle vormen van geloof onwaar zouden zijn? Dawntje | 120 | 09-01-2005 14:29 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie hierover denken? pluizeb33stje | 33 | 31-03-2004 23:15 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou JIJ reageren als je vriendje... [ Seks..] devilcat | 4 | 29-09-2003 08:11 |