![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik was 13 en mn leven ook moe. Ik heb toen afscheidsbrief getypt. Maar kheb 'm dankzij die ene speciale persoon nooit uitgeprint. ![]() Is nu ongeveer 6 jaar geleden en ik ben maar wat blij dat ik mijn "duistere plannetjes" nooit heb uitgevoerd. ![]() Groetjes oceangirl
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() De andere hierboven ook ![]() |
![]() |
|
*leest gedicht nog eens*
hijs echt goed ![]() kleine verlate ps...uiteraard don't i mind ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Lost in dark feelings.
So many tears i've cried, and so long i felt down. I'm broken, but who cares. I'm falling down again, deeper and deeper Now i'm laying here, all alone, feeling so cold, thinking of my pain. I don't know what to do. I'm standing alone, and my tears are frozen I've tried to be strong, to go on, day after day, and i've tried to fight. ------------------------- Ik ben niet zo goed in engels en schrijf eigenlijk nooit engelse gedichtjes dus er zullen wel fouten in zitten...
|
Huilen onder de douche,
Omdat niemand mijn tranen dan ziet. Hangend tegen een muur, Even alleen met al mijn verdriet. Huilen onder de douche, De tranen die over mijn gezicht stromen. Zoveel opgekropt van binnen, Er lijkt geen eind aan te komen. Huilen onder de douche, Mijn tranen vermengt met water. Ik kan alleen maar huilen, Lachen komt later…. Toch? kwam deze tegen in kladblok (half afgemaakt...volgens mij had ik die nog niet geplaatst...) zowel sorry dan
|
Verwijderd
|
Zeker mooi rare kwast!
*~* De sterren aan de hemel, Schitteren in de nacht. Ik kijk naar boven, En zucht heel zacht. Wat doe ik hier op aarde, Het leven hoort niet bij mij. Ik ben niet geschikt om te leven, En hier op aarde word ik niet blij. Want ik ben bang, Bang om te leven, bang om te falen. Ik voel me hier niet meer thuis, En mijn liefde voor het leven blijft maar dalen. Daarom wil ik een plekje, Een plekje voor mij alleen. Zodat ik kan zijn wie ik wil, Zonder gezeur om me heen. De sterren aan de hemel, Schitteren in de nacht. Ben ik nu één van hen, Op mijn wolk, wit en zacht. *~* |
![]() |
||
Citaat:
Vandaag symbolisch iemand naar daarboven gestuurd. Jij wil een sterretje zijn. Zij wou het niet. Maar als er iemand het verdient een sterretje te zijn is het diegene waarover ik het nu heb. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Goeie balans tussen niet te theatraal zijn maar toch gevoelens verwoorden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Beetje offtopic: ik ben nieuw hier in dit topic, dus ik had een vraagje.. Ik neem aan dat het in dit topic de bedoeling is van gewoon gedichten laten lezen, misschien zoeken naar herkenning, en niet zozeer kritiek ("negatieve", punten voor verbertering zeg maar) geven en ontvangen?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Orsino*: Het gaat idd meer (alleen maar) om het uiten van gevoelens in dicht vorm.
Dus hier nog een van mij: ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Ik zit hier op een stoel, Achter een groot stuk glas. Achter het glas is het leven, Waar ik vroeger ook bij was. Maar nu niet meer, Ik kijk alleen maar mee. Kijk hoe andere leven, Hoe zij gelukkig zijn en tevree. Want ik leef niet meer, Ik sta stil. Ik kan niet meer verder, Ook al is dat wat ik wil. Ik zit gevangen in een web, Een web van negatieve gedachten. Als dat weg is kan ik verder, Maar daar kan ik nog lang op wachten. Het hoort bij mij en is mij ik, Ik kan (ben) niet meer zonder. Het zal nooit veranderen, Toch wacht ik op een wonder. Dat alles in een keer anders is, Ik weer aan het leven meedoe. Voor altijd zorgeloos, Nooit meer bang, verdrietig en moe. ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Op zoek Martine_meisje | 4 | 01-01-2005 15:07 |