Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2005, 13:26
Verwijderd
hebben jullie ergernissen bij je vriendje/vriendinnetje, en zijn het dingen die steeds terugkomen of altijd wat anders?
ik vond mijn ex irritant omdat hij heel vaak het woord "relativeren" gebruikte, en omdat hij zichzelf slimmer vond dan mij.
dan iedereen trouwens.
nou mensen vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2005, 13:29
xx-lisje-xx
xx-lisje-xx is offline
Heej, ik vind het irri dat mijn vriend heel koppig is en zijn fouten niet inziet. Dan hebben we een meningsverschil, en ben ik uiteindelijk degene die zegt dat ik verkeerd zat. Hij wil dan ook niet toegeven dat hijzelf ook wel fout zat. Ik bedoel, waar twee ruzien hebben er twee schuld
Oud 09-02-2005, 13:30
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
of ik ergenissen aan mijn vriend heb?! ja, als hij ajax zit te kijken en ajax verliest wordt ie heel chagerijnig, maar dat vind ik eigenlijk wel grappig!
Oud 09-02-2005, 13:31
mzzlman
mzzlman is offline
Ik erger me soms aan de klefheid van mijn vriendin. Ze wil de hele tijd tegen mij aanzitten en mij aanraken. Als we bij iemand op bezoek zijn ga ik soms op een bank zitten waar nog maar 1 plaatje is, zodat ze niet naast me kan zitten. Misschien ook eens belangrijk om over te praten!
Oud 09-02-2005, 13:36
Verwijderd
Ja..

ik vond t wel ergerlijk dat hij de hele tijd over z'n ex praatte.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 13:48
Aep <3
Aep <3 is offline
Ze is soms een jankebal. Echt, dat eeuwige vrouwen gezeur
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 13:54
Verwijderd
mijn nieuwe vriendje/minnaar is s'ochtends heel sloom en ik ben juist heel actief meteen als ik wakker word en dan lach ik om alles en bij hem komt er maar een geluid uit namelijk 'hmmrr'
oja hij kan soms ook enthousiast zijn over kleren die ik heel lelijk vind
echte liefde <3
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:21
Jules
Jules is offline
Citaat:
Lilith schreef op 09-02-2005 @ 14:36 :
ik vond t wel ergerlijk dat hij de hele tijd over z'n ex praatte.
Maar dat doet 'ie nu niet meer zo

Verder vind ik het irritant dat hij een avondmens is en ik een ochtendmens, dus als we dan heel lang uitslapen dan ben ik de hele dag heel sloom of als we tot diep in de nacht een film gaan kijken ofzo val ik gewoon in slaap.

Citaat:
BrunetJuh schreef op 09-02-2005 @ 14:30 :
als hij ajax zit te kijken
Vind ik al irritant genoeg
Oud 09-02-2005, 14:38
Verwijderd
bah ik hoef geen vriendje die voetbal kijkt
mijn scharrel kan beter viool spelen dan ik wat ik ook irritant vind
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:40
blupp
blupp is offline
Ik erger me er soms mateloos aan dat mn vriendin een stuk of 20 exen heeft..en dat in 3 jaartjes ofzo, vind ik een beetje belachelijk. Je voelt je ook erg speciaal als ze het over ex nr** heeft...niet dus.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:53
Gadje
Gadje is offline
ik erger me aan mannen die teveel gehecht aan hun homies zijn
aan mannen die geen tijd voor vriendinnen maken en afspraken vergeten
aan mannen die alleen maar uit zijn op sex
aan mannen met rare principes
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 15:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik geloof niet dat ik ergenissen aan m'n huidige vriend heb die ik noemenswaardig genoeg vind om hier te vermelden, hooguit de: "Sorry ik was in de slaap gevallen" of de "zoooo ik ben moe" maar dat weet ik anderzijds ook wel weer te waarderen, haha. Hij heeft later hooguit het probleem dat ik ook gewoon in m'n nest blijf liggen wanneer eigelijk het vuilnis buiten moet worden gezet alles went

Bij mijn exvriend heb ik van het begin af aan verschrikkelijk veel ergenissen gehad. Zo was hij altijd druk, peper in z'n reet, kon geen seconde stil zitten... Keek ALTIJD voetbal, was een ware workalcoholic en zij gewoon TE vaak "Ahhhhhhhhh meisje van me" vond mij minder als dat hij zelf was, en toen 3 weken voor het einde van het schooljaar bleek dat ik m'n school niet ging halen omdat ik nog zelden ging ivm ziekte was het constant: "Schat ik kom niet naar je toe want dan kan je nog fijn even leren, je haalt het heus wel" (even 16 tekorten wegwerken ) Of hij rustig naar z'n vrienden toeging terwijl hij eigelijk belooft had langs te komen.. Nu ik er nog eens over nadenk: blij die periode achter de rug is
Oud 09-02-2005, 15:16
Lijnie
Lijnie is offline
dat ie alles omdraait, zodat ik alles voor de goede vrede toe moet geven

grrr
Oud 09-02-2005, 15:22
Verwijderd
Het feit dat hij ALTIJD, maar dan ook altijd te laat komt, hoewel ik dat nu wel beetje van hem gewend ben
dat hij nooit schuldgevoel heeft ergens over, hij heeft echt niet door wanneer hij je kwetst (of hij speelt goed toneel)
dat hij ontiegelijk fan is van heel erg vaag/onduidelijk doen..
dat hij moeite heeft met terugsmsen,

maar voor de rest is het een schat <3
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 15:34
someone17
someone17 is offline
ik erger me eraan als hij denkt dat alle liefde alleen maar van zijn kant komt.. terwijl ik het toch op alle manieren laat merken dat dat niet zo is..
Oud 09-02-2005, 15:59
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Met mijn nieuwe vriendje nog geen ergernissen. (behalve dan dat hij na een weekje al smste dat hij al een beetje van me begon te houden )

Bij mijn ex ergerde ik me voortdurend, vooral op het laatst. Hij wilde altijd op de voorgrond staan, overal, was altijd de meest flauwe grapjes aan het maken (die ik allemaal al 20x had gehoord) en was áltijd later dan afgesproken. Ik ergerde me er ook aan dat hij gelovig was, maar we er geeneens een discussie over konden voeren omdat hij over het meeste nooit had nagedacht. Komop, denk na over waar je in gelooft!! Dat hij altijd zei dat hij nog wel een nieuwe opleiding wilde gaan doen, maar na twee jaar besloot dat toch maar niet te gaan doen (zeg dat dan gewoon meteen). Er is vast nog wel meer waar ik me aan ergerde, maar dat schiet me nu even niet te binnen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:02
burgertrutje
burgertrutje is offline
bij m'n ex ergerde ik me op een gegeven moment enorm aan z'n gebrek aan romantiek en aan zijn "humor". Zijn flauwe grappen waren over gegaan in anderen belachelijk maken en daar kan ik niet tegen. Verder is jalozie zo iritant.
Oud 09-02-2005, 16:09
luchtballon
luchtballon is offline
aan zijn amsterdamse accent als hij moe is of bij andere amsterdammers in de buurt is.
Dat hij het nooit duidelijk zegt als hij weg gaat oid.

Vast wel meer soms
Oud 09-02-2005, 16:19
Verwijderd
Ik vind het soms irritant dat mijn vriend erg makkelijk kan zijn in dingen, dat komt dan af en toe erg ongeintereseerd over. Maar ja soms is het ook wel makkelijk en goed voormij aangezien ik nogal moeilijk kan doen.
Wat ik ook irritant vind is als hij tv kijkt, hij je gewoon niet meer hoort.
En verder dat hij zodra hij in bed ligt in slaap valt (en meteen na de seks), terwijl ik dan nog honderden verhalen aan hem wil vertellen. Maar ja soms is dat dan ook wel schattig .
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:28
snarl
snarl is offline
Citaat:
forever schreef op 09-02-2005 @ 16:22 :
Het feit dat hij ALTIJD, maar dan ook altijd te laat komt, hoewel ik dat nu wel beetje van hem gewend ben
dat hij nooit schuldgevoel heeft ergens over, hij heeft echt niet door wanneer hij je kwetst (of hij speelt goed toneel)

volgens mij hebben we dezelfde
Oud 09-02-2005, 16:50
Susanne
Susanne is offline
mijn ex verbeterde mij altijd als ik iets verkeerd zei (grammaticale fouten) en hij was heel vaak te laat, of hield zich niet aan afspraken etc... 1 keer zou ie meegaan naar de bruiloft van een neef van me, belde hij me midden in de nacht op om te vragen wat ie aanmoest
hij is dus een huisgenoot van mn broer, heeft ie haast de hele tijd niets tegen me gezegd op die bruiloft (want ik stond bij nichten/tantes en hij is "verlegen" )
en hij was heel erg dichtgetikt soms over bepaalde dingen
hij maakt ook altijd flauwe grapjes, een keer gingen we thee drinken, ging hij met dat lepeltje op mn buik, schrok er meer van dan dat het echt pijn deed, maar hij heeft flauwe humor

meer kan ik zo snel ff niet verzinnen
Oud 09-02-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 09-02-2005 @ 14:26 :

ik vond mijn ex irritant omdat hij heel vaak het woord "relativeren" gebruikte, en omdat hij zichzelf slimmer vond dan mij.
dan iedereen trouwens.
Dat is erg vervelend idd.. en het woord "relativeren" vind ik ook vreselijk irritant. Mijn vriendje deed vroeger een beetje zo.. nu gelukkig niet meer.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-02-2005 @ 22:41 :
Dat is erg vervelend idd.. en het woord "relativeren" vind ik ook vreselijk irritant. Mijn vriendje deed vroeger een beetje zo.. nu gelukkig niet meer.
mijn ex doet waarschijnlijk nog steeds zo maar ik heb er geen last meer van.
bij mn nieuwe minnaar heb ik nog niet hele grote ergernissen, behalve dat hij beter viool speelt dus.
oja en dat hij me heel strak aankijkt bij het proosten, vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 21:51
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Gadje schreef op 09-02-2005 @ 15:53 :
aan mannen met rare principes
De gemiddelde man hééft niet eens principes...wees blij dat hij ze heeft, ook al zijn ze raar
Oud 09-02-2005, 22:21
Verwijderd
op t moment zijn t er een heleboel, geloof ik.
de belangrijkste is toch wel dat ie niet altijd even volwassen is, en niet altijd doorheeft als ik iets serieus wil bespreken. of dat ie niet doorheeft dat t even klote gaat tussen ons.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2005, 22:52
nl2suzy
nl2suzy is offline
Hmm.. waar ik me het meeste aan erger bij mijn vriende is dat als je om 13u afspreekt hij om 13u van huis vertrekt.. ..

Verder heb ik niet heel veel ergernissen over hem.. Ja soms zou het ook leuk zijn als hij is zegt goh leuk dat je dat vertelt en niet zegt .. "is dat belangrijk voor mij?" =)
Oud 09-02-2005, 23:00
-Will-
-Will- is offline
Nu ben ik weer single, maar ik erger me er dood aan als m'n meisje bijdehand tegen me doet. Echt een énorme afknapper en bijzonder respectloos.
Oud 09-02-2005, 23:43
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Mijn grootste probleem bij mn exen en waar ik me enorm aan ergerde was liegen. Sommige kunnen niet anders lijkt het soms wel
Oud 10-02-2005, 10:22
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
dat hij vaak druk is (Wat wel erg gezellig is meestal) maar alsie daarbij ook nog eens pissed is, wordt het helemaal erg.. wordt ie beetje driftig
en hij kan soms heel erg zn eigen mening doordrijven (wat ik ook ook heel goed kan) en daar komen wel eens chago-buien van..
Oud 10-02-2005, 10:36
Konijn
Konijn is offline
Dat hij soms doet of ie overal vanaf weet (wat ie dus niet weet), dat hij altijd commentaar heeft op alles dat op tv is, dat hij nogal koppig is, dat hij hardop dingen zegt zonder er bij na te denken, en dat hij zo duidelijk rechtse en anti-kerk opmerkingen maakt (ik ben nogal links, en ik ben dan wel atheist, maar voor mijn meer gelovige vrienden hou ik daar gewoon mijn mond over..).
Maar andersom ben ik ook erg koppig en betweterig en heb ik een goed geheugen (wat vervelend is voor hem omdat ik gesprekken van een half jaar geleden letterlijk kan herhalen).
Maar toch houden we wel van elkaar hoor .
Oud 10-02-2005, 10:50
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Dat hij altijd wel vijf ŕ tien minuten te laat is (en ik me toch nog haast om op tijd klaar te zijn), ondertussen vervroeg ik de tijd wel al met 10 minuten zodat ik zeker ben dat ie dan op tijd is en ook dat hij soms stoeft met zijn studietijd (=> dat ze dus meer op café zaten te drinken dan te studeren) en zijn ouders maar opdraaien voor studiekosten...
Oud 10-02-2005, 11:27
zeep007
zeep007 is offline
Ik kan nooit iets concreets afspreken met hem. Hij zegt altijd : "Moet ik ff kijken, zullen we ff kijken etc.
Ik ben erachter gekomen dat dat een mannending is, want bij zijn vader en zijn broer gaat het prc zo, om een ruzie te voorkomen of snel een soort van compromis te sluiten. Heel irritant.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 11:34
D!anne
D!anne is offline
Hij neemt constant de telefoon zo kortaf op .... "Jaa!"
En als ie teveel werkt dan wordt hij chagerijnig en doen ie alleen lief tegen mensen die die minder goed kent. en niet tegen mij of zijn familie..
Maar verder is ie ontzettend lief hoor!!
Oud 10-02-2005, 11:37
Verwijderd
Mensen uitjouwen en stoer met 'hoogvocabulaire' woorden gooien in verkeerde zinsverbanden. En wispelturigheid en vaak van standpunt veranderen en dat een beetje wegsmoezelen.
En de telefoon opnemen als zn vrienden bellen met 'Hee homo' .
Ja, maar verder is hij heel erg lief. (L)

*Edit: Oh, dat 'maar verder is hij heel erg lief hoor' is niet zo orgineel.

Oja, en als het regent harder met de paraplu lopen dan ik bij kan houden.

Laatst gewijzigd op 10-02-2005 om 11:41.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 11:37
Nona Star
Nona Star is offline
Hij kan geen ruzie maken; als ie boos is probeert ie zo neutraal mogelijk te doen maar die chagrijnige kop van hem verraadt hem dan weer.
En hij maakt afspraken voor ons twee waar ik dan niks van weet, dan deelt ie bijvoorbeeld mee dat z'n ouders bij mij komen eten. Oh ja? Goh. En dan niet willen begrijpen dat hij dat beter eerst met mij had kunnen overleggen omdat ik misschien wel andere plannen had *waarom bestaat er geen frustrie-smilie*
Oud 10-02-2005, 11:43
Verwijderd
hij neemt nooit beslissingen... maar op zich vind ik dat niet héél vervelend, want zo krijg ik de kans om dat te doen en hij gaat stil zijn en mokken en zeggen dat er niets aan de hand is als hij boos is, maar dat vind ik ook niet zo erg want het duurt nooit langer dan een halfuur ofzo en dan is-ie weer bereikbaar. Als ik niet vraag wat er is maar wel laat merken dat ik weet dat er wat is, gaat 't sneller .
En hij heeft altijd schoenen aan, behalve onder de douche en in bed, maar verder altijd. Dat vind ik stom, schoenen zijn voor buiten. Maargoed, het schijnt normaal te zijn om dat te doen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 11:56
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Lijnie schreef op 09-02-2005 @ 16:16 :
dat ie alles omdraait, zodat ik alles voor de goede vrede toe moet geven

grrr
dat en dat hij altijd alles beter wil doen...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 11:56
Verwijderd
Ik vind mezelf ook geniaal, maar dat vindt mijn vriendin eerder leuk dan irritant. Ik erger me nergens aan bij mijn vriendin. Gelukkig maar.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 11:58
Sveerz
Sveerz is offline
Citaat:
forever schreef op 09-02-2005 @ 16:22 :

jaah dat allemaal en dat ie praat zoals samson van samson & gert en dat ie niet voor me opkomt enzo als mensen vervelend doen
Oud 10-02-2005, 12:01
ExVaal
ExVaal is offline
Ooh ja, ergernissen. Soms is ze onwijs lief, lekker knuffelen en kussen en dan zeg of doe ik schijnbaar iets verkeerd en dat is het gelijk oorlog.

Of het welbekende "Wat is er?" "Niets hoor!" en dan na 10 minuten zwijgen vertellen wat er aan de hand is.

Of als ze smsjes krijgt dat ik die niet mag lezen want het is 'geheeiheim!'

En het aller irritantse is nog wel dat als ze iets fout doet (bijvoorbeeld ze kan vanuit bed niet bij de lichtschakelaar) en ik wil lief helpen dat ik dan afgesnauwd word met 'IK KAN HET BEST ZELF! '

Maar verder is ze onwijs lief hoor
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 10-02-2005 @ 13:01 :
Ooh ja, ergernissen. Soms is ze onwijs lief, lekker knuffelen en kussen en dan zeg of doe ik schijnbaar iets verkeerd en dat is het gelijk oorlog.

Of het welbekende "Wat is er?" "Niets hoor!" en dan na 10 minuten zwijgen vertellen wat er aan de hand is.

Of als ze smsjes krijgt dat ik die niet mag lezen want het is 'geheeiheim!'

En het aller irritantse is nog wel dat als ze iets fout doet (bijvoorbeeld ze kan vanuit bed niet bij de lichtschakelaar) en ik wil lief helpen dat ik dan afgesnauwd word met 'IK KAN HET BEST ZELF! '

Maar verder is ze onwijs lief hoor
Ik heb nooit geheime smsje's!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:11
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Sophie schreef op 10-02-2005 @ 13:07 :
Ik heb nooit geheime smsje's!
Nou, oke, nu niet meer dan, maar eerst wel!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 10-02-2005 @ 13:11 :
Nou, oke, nu niet meer dan, maar eerst wel!
Ja, vroegah, toen de bomen nog van steen waren en mannen van ijzer, ofzo toch?

Toevoeging: Die eeuwige welles, nietes wedstrijden die hij na 24 uur nog niet heeft opgegeven.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 09-02-2005 @ 14:26 :
hebben jullie ergernissen bij je vriendje/vriendinnetje, en zijn het dingen die steeds terugkomen of altijd wat anders?
dan iedereen trouwens.
nou mensen vertel!
Zo had ik er ook een. Hij zei altijd heel vaak en nadrukkelijk mijn naam. God werd dat irritant.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:27
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Sophie schreef op 10-02-2005 @ 13:16 :
Ja, vroegah, toen de bomen nog van steen waren en mannen van ijzer, ofzo toch?

Toevoeging: Die eeuwige welles, nietes wedstrijden die hij na 24 uur nog niet heeft opgegeven.
Wat ook bijzonder irritant is: als ze mij dingen verwijt die ze zelf ook doet

(Ik praat vaak in computertaal, omdat dat mijn vakgebied is en ik daar de hele dag mee bezig ben blablabla you get the point, dat irriteert haar, terwijl mij de termen 'impressionisme' 'PDD-NOS' 'aanschilderen' ook om m'n kop vliegen )
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:31
snuvvel
snuvvel is offline
HIj slaapt zoveel.. en zo ontzettend lang. Daar kan ik me echt aan irriteren, dan wil ik iets gaan doen en dan wil hij weer slapen..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 10-02-2005 @ 13:27 :
Wat ook bijzonder irritant is: als ze mij dingen verwijt die ze zelf ook doet

(Ik praat vaak in computertaal, omdat dat mijn vakgebied is en ik daar de hele dag mee bezig ben blablabla you get the point, dat irriteert haar, terwijl mij de termen 'impressionisme' 'PDD-NOS' 'aanschilderen' ook om m'n kop vliegen )
Ja, dat is echt bijzonder irriant als de pot de ketel verwijt. Bijvoorbeeld over in slaap vallen.

Offtopic: Oke, misschien moeten we dit buiten het forum bespreken
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sophie schreef op 10-02-2005 @ 13:34 :

Offtopic: Oke, misschien moeten we dit buiten het forum bespreken
Jullie zijn wel grappig samen hoor
Oud 10-02-2005, 13:06
Thirsa
Thirsa is offline
Citaat:
Jules schreef op 09-02-2005 @ 15:21 :
Maar dat doet 'ie nu niet meer zo

Verder vind ik het irritant dat hij een avondmens is en ik een ochtendmens, dus als we dan heel lang uitslapen dan ben ik de hele dag heel sloom of als we tot diep in de nacht een film gaan kijken ofzo val ik gewoon in slaap.

Dat heb ik dus ook, echt heel vervelend.. maarja, je kan er niets aan veranderen denk ik
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 14:01
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
k ben nu vrijgezel, maar waar ik me altijd aan ergerde bij mn ex:
hij zei altijd overal 'bloody' voor omfg dat had ik m toch afgeleerd
en verder dat ie nooit zin had om iets te ondernemen. Hij zat te veel in zn rol van 'depressieve gothic'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten