Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor sommige waren die vijf vragen om er in te komen msg te moeilijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar 't adventure gedoe is helemaal weg... en opzich was de huidige aanpak wel grappig, alleen constante herhaling is ook helemaal niks ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Leuk spel, je bent zeg maar larry en je moet wijven versieren en het is heel grappig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De oorspronkelijke bedenker heeft overigens ook een site over Larry. Best geinig. Weet alleen de link ff niet. Hij was iig niet blij dat hij voor Magna Cum laude was gevraagd. Heb alleen de 1e gespeeld. Heb de andere 6 ook of schijf staan, maar moet er nog eens beginnen. En dan ook nog police quest, king's quest en space quest. Helaas begint police quest 2 met een irritant iets waar je de manual voor nodig hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja Sierra is al sinds 1998 sellout Ze waren al bezig met LSL 8 toen Sierra opgekocht werd door, ik meen codemasters, die echt iedereen eruitflikkerde, omdat adventures toch niet meer verkochtten. |
![]() |
|
www.allowe.com
Daar staan ook al die codes op die je nodig hebt bij Larry 2 en 3. Ik zit nu vast bij Larry 3, waar je in Fat City moet fitnessen, ik heb bij 3 oefeningen er al meer dan duizend gedaan. Bij de laatste oefening zit ik op 999, maar als je dan nog een keer de beweging maakt gaat ie niet naar 1000 maar loopt ie vast. (Dan zegt ie Font not found.) En dat stomme wijf zegt nog steeds dat ik een te grote bierbuik heb. Weet iemand wat ik kan doen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[mp3] Larry cook live @ de pul uden matt trakker | 26 | 15-04-2005 23:45 | |
Games |
Leisure Suit Larry Frank | 31 | 12-10-2004 21:32 | |
Games |
adventure games ala monkey island, larry en kings quest Verwijderd | 18 | 20-02-2004 12:55 | |
Games |
Wie weet waar ik Larry 7 kan downloaden? miss-tess | 2 | 11-03-2002 14:59 | |
Games |
Oude spelletjes (zoals Monkey island 1+2, Leisure Suit Larry) gezocht iroQuai | 22 | 08-03-2002 13:15 |