![]() |
|
Hallo,
Ik zoek een script, mag alle soorten scripts zijn, die mensen van de hele site kunnen afhouden. dus ook als ze apart een pagina intypen dat ze er dan ook niet inkunnen (bijv normaal typ je www.<naam>.nl maar als ze www.<naam>.nl/content.html ze er ook niet inkunnen), is er zo'n script? Cool-D
|
![]() |
|
Verwijderd
|
htaccess:
http://javascriptkit.com/howto/htaccess5.shtml Moet het wel ondersteund worden door je provider natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: Ik heb gevonden hoe je het moet maken, maar hoe kan ik het testen of mijn server het ondersteund?
Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 17:49. |
![]() |
|
Ik heb nu dus die ene code er in geplakt en mijn eigen ip erin gestopt, maar ik kan er nog steeds opkomen, weet jij toevallig dan zo'n scriptje van php en perl?? want ik kan eigenlijk niet scripten, ik begrijp wel wat er staat maar kan het zelf niet schrijven
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je de list methode aan kunt passen in dat programma moet je 'LIST -a' doen.. En files van 0Kb worden door sommige programma's ook niet geupload |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
PHP-code:
Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 18:32. |
![]() |
||
Citaat:
Edit: En als ik meer ip's wil bannen? gewoon ,<ip> neerzetten?? sorry ben een nOOb op dit gebied ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zet het bijvoorbeeld in je index.pl, bijna bovenaan in het script (scheelt uitvoer tijd). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het kantine probleem Dannemann | 194 | 20-05-2004 11:41 | |
Beleidszaken |
Hetzelfde ip, maar gewoon twee verschillende personen Eend | 35 | 07-05-2004 11:37 |