Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
okeey SuperS heeft het misschien beetje ontactische gezegd... maar klein beetje gelijk heeft hij wel... nouja geld ook niej voor iedreen natuurlijk, maar jah vooral marokaanse jongeren hebben de reputatie dat ze hun meisje slecht behandelen... dat ze je slaan als je getrouwd ben dat j edan nix meer te vertellen heb en een slaafje voor hun wordt.. en blabla
dus ik snap zijn reactie wel... maarjah je kan zeker niej iedereen over 1 kam scheren... en als jij denkt dat jouw vriendje niej zo is... nou dan is da toch alleen maar mooi... en wens ik jullie alle geluk toe... |
![]() |
|
je moet zo denken.. IK HEB HEM!
![]() ik ken hem niet dus ik kan ook niet zeggen of hij te vertrouwen is, maar als hij boos word als jullie over vertrouwen praten zal het (denk ik) wel goed zitten.. ik weet niet zeker hoor ![]() ik denk dat jullie gewoon serieus, zonder ruzie, moeten praten over vertrouwen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Antwoorden op vragen n.a.v. vorige beleidsdiscussies WolterB | 2 | 15-01-2013 17:44 | |
Beleidszaken |
The end of the bemiddelaar Simon | 109 | 24-11-2012 17:56 | |
Liefde & Relatie |
Vertrouwen? Co'tje | 17 | 18-01-2011 17:31 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
100 dagen Balkenende; 58% vd NLers heeft weinig tot geen vertrouwen Atje85 | 138 | 26-08-2003 18:08 |