Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 15:32
Verwijderd
Ik verkeer nu al 3 maanden met M. , hij is marokaan en heeft vééél aanbidsters die ons maar al te graag willen scheiden .. Ook ben ik in mijn vorige relatie flink bedrogen geweest .. Nu is het probleem dat ik na 3 maanden nogaltijd denk van " Zou hij die meisjes aanmoedigen en zou hij dit en zou hij dat ... " ( die meisjes sturen altijd berichten en bellen constant enzo ) Hoe kan ik van die gedachten afstappen ???? Want ik weet goed genoeg dat hij geen ander meisje wil en ik vertrouw hem 100% maar toch denk ik zo ???? Ik word er gek van en we hebben er al een paar keer ruzie over gehad en bijna uit door dat ik leek blijken dat ik hem niet vertrouwde ,maar ik vertrouw hem wel . Ik ben die berichtjes van die meisjes zo beu .

Wat kan ik doen om zo te stoppen denken , want ik weet dat hij geen ander meisje wil en ik wil dit niet kapotmaken door domme omstandigheden..

Ik hoop dat je eraan uit kunt !

-xxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2002, 17:18
Verwijderd
Sja, ik kan je niet echt tips geven.. het is logisch dat je wantrouwend bent door wat je vorige vriend heeft geflikt, en die meisjes zijn natuurlijk ook niet te vertrouwen..

Je vriend moet in ieder geval begrijpen dat hij jouw wantrouwen niet opwekt ofzow, maar dat het puur is dat je heel veel om hem geeft en daarom bang bent pijn gedaan te worden want wanneer je veel van iemand houdt heeft diegene de macht jou pijn te doen. Omdat iemand jou al eens pijn heeft gedaan terwijl jij veel van diegene hield, ben je in het algemeen wat wantrouwend geworden. Ik hoop dat je vriend dit zou kunnen begrijpen, zoals de mijne deed..

Verder moet je dat wantrouwen accepteren en een manier vinden ermee om te gaan. Wat voor mij werkte was mn vriend helemaal uithoren over elk meisje dat hij noemde. Hij vertelde me dan alles, dan had ik meer een beeld, aangezien hij het gewoon vertelde hield ie er niks over achter voor mij enz. Dit werkte gewoon voor mij.. Jij moet een manier vinden die voor jou zorgt dat je met je wantrouwen om kunt gaan..

Het issue is niet je wantrouwen weg te krijgen, want dat zit er nu eenmaal.. het issue is dus ermee leren omgaan, dit moet je iig eerst accepteren, dat het er dus zit.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 04:06
Verwijderd
Hoort dit niet beter op L&R?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 12:46
Rhinus
Rhinus is offline
Een relatie baseer je op vertrouwen.. En die is er niet dus..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Hoort dit niet beter op L&R?
Mjah, geloof het toch wel...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 18:03
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
raindrup schreef:
Ik verkeer nu al 3 maanden met Mohammed (die in de tussentijd ook nog met 3 andere mieskes "verkeerd"). , hij is marokaan en crimineel (vast ook illigaal)
klinkt dit niet stukken meer zoals 't echt is????
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 19:00
never mind
never mind is offline
hmm heb je al tegen je vriend gezecht da je je niet blijer gaat voelen van die meisjes? Ik bedoel als je vriend dat weet kan hij er extra rekening mee houden enzo?

Verder weet ik niet wat je er aan kan doen, wacht gewoon tot jullie relatie iets langer duurt, dan zal je er zekerder van zijn dat hij NIET vreemdgaat en 100% om jou geeft!
Oud 13-07-2002, 19:01
never mind
never mind is offline
Ik verkeer nu al 3 maanden met Mohammed (die in de tussentijd ook nog met 3 andere mieskes "verkeerd"). , hij is marokaan en crimineel (vast ook illigaal)

WAAAAR slaat dat op? Hoezo vooroordeel....
Oud 14-07-2002, 15:24
Verwijderd
------------------------

Doe nu niet belachelijk !!!!!! het is niet omdat hij marokaan is dat hij crimineel en illegaal is !!!!! Hij is hier geboren en hij moet niets van drugs enzo weten ! Hoe kun je nu zoiets zeggen terwijl je hem niet eens heb gezien , heb jij altijd zo'n vooroordelen over mensen of ben je racist ?

En by the way , hij verkeerd NIET met 3 meisjes !! alleen met mij

Wat is er mis met u ??
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 18:43
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
raindrup schreef:
------------------------

Doe nu niet belachelijk !!!!!! het is niet omdat hij marokaan is dat hij crimineel en illegaal is !!!!! Hij is hier geboren en hij moet niets van drugs enzo weten ! Hoe kun je nu zoiets zeggen terwijl je hem niet eens heb gezien , heb jij altijd zo'n vooroordelen over mensen of ben je racist ?

En by the way , hij verkeerd NIET met 3 meisjes !! alleen met mij

Wat is er mis met u ??
met mij is er nix mis

maar 90% van de marokanen is zo dus 'k had 90% kans dat 'k het goed had.... maarja zo te zien is 't geen waar wat ik zei, maarja wie weet dat nou zeker he............ aangezien je zelf weinig vertrouwen in hem hebt (gebaseerd op de titel van dit topic)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 18:55
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
SuperS schreef:
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:02
niem
niem is offline
okeey SuperS heeft het misschien beetje ontactische gezegd... maar klein beetje gelijk heeft hij wel... nouja geld ook niej voor iedreen natuurlijk, maar jah vooral marokaanse jongeren hebben de reputatie dat ze hun meisje slecht behandelen... dat ze je slaan als je getrouwd ben dat j edan nix meer te vertellen heb en een slaafje voor hun wordt.. en blabla

dus ik snap zijn reactie wel...

maarjah je kan zeker niej iedereen over 1 kam scheren... en als jij denkt dat jouw vriendje niej zo is... nou dan is da toch alleen maar mooi... en wens ik jullie alle geluk toe...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:03
niem
niem is offline
waarom schrijf je in je stukje trouwens dat hij Marokaan is? want dat heeft toch verders niets met het probleem te maken???
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:26
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
als hij echt om je geeft dan laat ie die meiden weten dat ie niet gediend is van die berichtjes.....dus vraag m dat gewoon...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:27
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
niem schreef:
waarom schrijf je in je stukje trouwens dat hij Marokaan is? want dat heeft toch verders niets met het probleem te maken???
ja t lijkt wel of ze zelf geen vertrouwen heeft vanwege t feit dat hij marrokkaans is of lijkt dat maar????
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 18:31
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
niem schreef:
jah vond ik ook al door zoiets te zeggen geef je al aan dat je zelf ook zo over "dat soort mensen" denkt
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 20:14
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
je moet zo denken.. IK HEB HEM!
ik ken hem niet dus ik kan ook niet zeggen of hij te vertrouwen is, maar als hij boos word als jullie over vertrouwen praten zal het (denk ik) wel goed zitten.. ik weet niet zeker hoor ik ken hem niet..
ik denk dat jullie gewoon serieus, zonder ruzie, moeten praten over vertrouwen
Reageren

Regels voor berichten