| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
In ieder geval bedankt voor jullie (positieve) reacties, ik zal zo de rest uittikken
|
|
||
|
Citaat:
.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En hoe kom ik waarop? Op het verhaal of op die taal? @ timitoV: Bedankt.. Wat moet ik daar nu verder op zeggen? Zo geweldig is het volgens mij toch ook weer niet, maar goed
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het verhaal weet ik trouwens niet echt meer, ik had gewoon zin om iets te schrijven en toen kwam dit eruit![]() Die taal.. Tsja, ik heb soms de onbedwingbare neiging om een taal te gaan verzinnen Deze stamt van een aantal maanden geleden, maar had hem nog niet helemaal opgegeven en toen ik dit verhaal ging schrijven, vond ik dat ik hem er wel bij kon gebruiken Ik begin altijd kei enthousiast, maar meestal werk ik er maar een weekje aan en dan beland het ergens onder in mijn la Alleen had ik ditmaal bedacht dat ik een tekst van mezelf wel kon gaan vertalen en daar ben ik nu weer mee begonnen
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Rondje om de wereld Verwijderd | 0 | 13-06-2006 13:31 | |
| Psychologie |
de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan? Abstract | 42 | 24-12-2004 16:33 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De wereld voorbij Vogelvrij | 9 | 14-04-2004 18:57 | |
| Verhalen & Gedichten |
De wereld voorbij Vogelvrij | 14 | 11-04-2004 00:17 | |
| De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 20:08 | |
| Verhalen & Gedichten |
De zoete geur, de zilte smaak en de Wereld FiXato | 1 | 29-08-2001 18:59 | |