![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is wel degelijk pesterij, zo zullen nog veel meer volgen, let maar op mijn woorden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() dat de hele tijd willen laten zien dat je gelooft begint me een beetje de keel uit te hangen. Wat boeit mij et nou dat je christen, jood of moslim of whatever bent. ik laat toch ook niet aan iedereen horen dat ik hetero ben ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zijn niet de moslima's die zeiken maar de mensen die het een "probleem" vinden dat ze een hoofddoek op doen. Het één lokt het ander inderdaad uit. What's new? Dus kom aub niet met "wat zeuren jullie nou?!" ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hou het eens een keer voor je als je in iets gelooft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ja, hety mag immers, je mag ook een hoofddoek op, waarom dit dan niet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dan de vraag waarom mag je niet bv een hanekam of lang haar in een staart in de meeste gevallen en een hoofddoek wel? dat is dan discriminatie, want de gelovige en de gene met dat haar worden niet op een gelijke manier behandeld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat de gelovige en de niet-gelovige die een bepaalde kledingstijl draagt niet gelijk worden gesteld is logisch. Het ene is een religieuze overtuiging en het andere niet. Hoe graag je het ook wilt, dat is niet hetzelfde. Dus hoeven ze ook niet gelijk behandeld te worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gezicht, ogen zijn dus gewoon te zien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() logisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als punkers echt zo overtuigd zijn van hun "way of life", waarom strijden zij dan niet voor hun rechten, ipv dat van anderen af te zeiken..? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals gezegd: ik vind het onbegrijpelijk. Het is een symbool. Net zoals een kruisje om je nek dat is voor het christelijk geloof, een visje op je auto voor de jehova's, dreads voor de rastafari's en slaaplokken voor joden. Maar die zien we niet zoveel meer, Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 18:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
![]() Citaat:
![]() ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Begrijp je nu hoe belachelijk dat stukje van je is? Citaat:
Citaat:
Vrijheid van godsdienst is inderdaad een hooggoed in een modern land als Nederland. Nee, niet die mensen die zich beroepen op vrijheid van godsdienst trachten die vooroorlogse periode weer in te willen lassen, het zijn de mensen die problemen proberen te zoeken achter iets dat al veel langer bekend is in Nederland. Sinds er moslims wonen in Nederland, kent Nederland het verschijnsel al. Hoezo nu, deze tijd, afschaffen? Is daar aanleiding voor geweest? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dit hele topic draait om een hoofddoekjes verbod dus vandaar de link naar je post Citaat:
![]() Mannen en vrouwen zijn gelijk in de Islam ik heb geen zin om hier al je vooroordelen te gaan ontkrachten als je interesse hebt lees je de soennah maar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoeken wat vinden jullie? Barb4 | 187 | 06-12-2007 13:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofddoeken verbod patricalientje | 452 | 04-11-2005 20:34 | |
Moet hoofddoek verboden worden bij ambtenaren? Hydrogen | 258 | 08-08-2005 12:29 | |
Charlois wil verbod hoofddoekjes voor baliemedewerkers Mirage2000 | 500 | 08-03-2005 11:27 | |
Steeds meer horeca bedrijven verbieden hoofddoekjes Quincy | 500 | 30-09-2004 19:53 | |
Advies: geen hoofddoek op school Isa | 366 | 22-01-2004 13:39 |