Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb een kleine ketting die al heel lang in de familie zit en later naar mijn zoon gaat (als ik die krijg). die zou ik nooit weg (willen) doen. geld ook voor een ring en een horloge maar die draag ik zelf nooit (vin veel goud niet mooi staan).
|
in het algemeen:
-M'N VRIEND!!!!!!!!!!! ! -M'n kroontjesring die ik van m'n vriend heb gehad -Een hommelknuffeltje die ik van m'n vriend heb gehad -M'n zwarte weduwe ketting , heel mooi zilver met beweegbare pootjes -M'n dM knielaarzen, maar die zullen helaas binnenkort de deur uit moeten, want ze vallen uit elkaar van ellende....dat deden ze een jaar geleden ook al.....maarja ze zijn zo leuk. -Owja, niet te vergeten, m'n make-up kleding: -M'n lievelingsrok > zwart van een soort satijn/zijde met een bloemetjesmotiefje die iets meer glanst (de draden zitten de andere kant geweven) tot op de grond, met een geplooide rand onderaan. -M'n korsetjurk > bovenstukje/korset is van satijn met een leren kruis erop. Aan de achterkant zit ik dan lekker dichtgesnoerd. De rok is van chiffon. Het zijn allemaalvierkante lappen die van kort naar lang lopen en met de punten steeds aan een andere kant (beetje moeilijk uit te leggen) -En m'n nieuwe korsetje > zwart satijn, helemaal afgezet met kant onder en boven en het middenstuk. Voor zit een snoerlint voor de sier. -M'n heerlijke slofjes en m'n zwarte fluwelen nachthempje Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 00:36. |
![]() |
|
eigelijk aan niks..
ik zou het niet leuk vinden als er iets weg was opeens maar toch, je kan altijd nieuwe kleren kopen.. sommige sieraden hecht ik wel waarde aan omdat ik ze bv van een speciaal iemand gekregen heb ofzow.. maar muziek is wel belangrijk voor mij
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder zon kan je niet leven. Flower_4_u | 2 | 19-03-2004 15:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten: HOe kun je? ...JIj ...zonder jou ~LiEf MeisJuh~ | 10 | 03-09-2002 12:46 |