Ik heb beledig elke dag mensen
Maarja, ik kan er opzich ook niet veel aan doen dat ik altijd overal wat achter zoek en me bij alles beledigd voel.
Maar ik kan me zeer irriteren aan domme mensen, en daar zijn er toch echt teveel van. Ik kan me soms gewoon net inhouden
Vandaag was eerst de politie aan de beurt.
JEZUS! wat zijn die lui bij mij dom. die lui die hebben geen idee waar ze meebezig zijn. Een paar luitjes gooien sneeuwballen tegen hun busje, rijden ze ophun af. En uitenraad rennen ze weg, richting het 'zitplekje' in het centrum van ons dorp. Politie in volle glorie er achter aan, om vervolgens in een stel ondergesneeuwde struiken te rijden, die helemaal kapot te maken en tot stilstand te komen tegen een beeld. Obscene gebaren tijd!
Daarna vond ik het ook eens tijd worden om mensen onder de sneeuw te gooiên ^.^ naja, iedereen dus gezellig terug gooien of iig een leuke reactie geven. Dan opeens zn lompe boer met zn vriendin Rot op domme junkies heb je nix beters te doen ga dood bla bla. Hup, die ook maar de volle laag.
Vervolgens op naar een vriendin dr huis (waar haar broer woont) We gaan gezellig met zn alle op het veldje er voor ene sneeuwballen gevecht houden, en sneak stiekem ff achter om om ze te grazen te nemen, komen er opeens allemaa lui+de broer de grote pillen slikkende stoere gangsta mafia boerenlul er aan rennen 'pak de homo!' Jammer dat die infantiele malloot niet 1x raak kon gooien met die idotige schapen achter zich. Die ook maar de volle laag.
Vervolgens op naar het winkel gebied om winkels te pakken, belt mn vader, en begint vet te zeiken over het feit dat de wiskey 'opgedronken' is en dat ik huis arrest heb. Hem heb ik maar subtieler aan gepakt, maar hij is z'n maloot dat hij niet eens door heeft dat ik hem afzeik. Sins waarneer betekend 1/3 van de vles 'opgedronken'. Bah, domme boer.
Nu verveel ik me dus omdat ik huisarrest heb

.
Opschool ben ik ronduit een bitch, maar dat reageer ik gewoon allemaal af op die hersenloze wannebe nazi's. Hoe komen ze erbij dat ze nazi zijn? ze weten er niks van. Maar ach, idioten zijn overal...
Vrolijke dag verder
~*Nik