Advertentie | |
|
![]() |
|
*super enthoussiast duiker meld zich*
In bezit van volgende certificaten (allemaal PADI) : Scuba Diver Open Water Diver Advanced Open Water Diver Extra cursussen : - Deep Diver - Wreck Diver - Underwater Photographer Gedoken in o.a. Florida : Key west Australië : Great Barrier Rive --> echt prachtig Egypte : Sharm El-Skiek Ras Mohammed Hurghada Port Said Spanje : Marbella
|
Verwijderd
|
Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer geduikt. Dat was in Egypte, was maar 10 meter onder water. Maar dat was echt prachtig om mee te maken. Alleen ik had moeite met me duikfles op me rug, ik ging onderwater steeds rondjes draaien haha.
Ze hadden me met tweeen moeten vast houden, ieder aan 1 kant. Maja boeiuhh. Het was in iedergeval wel leuk. Ik zou wel zo`n cursus willen volgen hoor. Maar is dat niet duur?? En ik woon in limburg, maastricht. Is er hier ergens in de buurt iets waar je zoiets kan doen? |
![]() |
|
'k woon vlakbij m'stich, in heerlen. Maar waar hier in de buurd van die cursussen zijn weet ik niet. je heb hier niet echt mooie duikplaasten in de buurd.
'k heb zelf in egypte m'n duikbrevet en paar extra cursussen gedaan, de rest heb 'k bij 't Great barrier reef (australie) geleerd. misschien dat op http://duiken.pagina.nl iets te vinden staat voor cursussen hier in de buurd. Maar echt fijn lijkt me duiken hier niet.
|
![]() |
mmmmm
ikkez duik ook!!!, ik eb me: Open Water Diver Advanced Open Water Diver bevretten en ik wil nog voor de rescue diver maar dat komt nog wel maar ik heb nu niej egt veel tijd om te duiken, jammer genoeg ![]() zijn er ook nog duikers uit de buurt van Heerhugowaard ofzow, ik neem aan van wel want er zit een vereniging in Alkmaar waar ik trouwens nog lid van ben ook ![]() laterZZZz |
![]() |
|
heeeeey,
ik zit al enkele jaren in een duikclub en heb dan ook al ontzettend veel gedoken! Ik ben 3*Duiker bij CMAS (NELOS). ![]() Mijn favoriete duikplaats is en blijft Egypte! Sharm El Sjeik!!! Zaaaalig gewoon!! Andere duikplaatsen waar ik al gedoken heb: Spanje (Andalousië), Nederland (Oosterschelde), België (Noordzee), Malta, Australië... Fantastische sport!! ![]() Als jullie ooit een eenmalig duikje zouden willen wagen op vakantie, denk er dan aan dat duiken nog steeds een erg gevaarlijke sport is, zolang je de regels niet kent!!! ![]() ![]() Veel duikplezier aan de rasechte duikers van Nederland en België (en vooral die van Zelzate, België). Favoriete bezienswaardigheden onder water: Murenes, Barracudas, Sepias en vooral wrakken!!! ![]() Byeeeee *ikke*
||
Citaat:
*trots op eigen landje is* ![]() 't is Sharm El Sheikh trouwens ![]() ook bij dat eiland, Rahs Mohammed, geweest ? ligt eindje varen van sharm af. Daar is pas mooi koraal + wrakken.
||
Citaat:
Neeje ni geweest, maar wat nog niet geweest is, kan nog altijd komen! Tenminste als er weer wa geld verdiend wordt met mijn vakantiejobken. Anders kan ik naar daar gaan wel vergeten! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Duiken: NAUI of PADI Verwijderd | 3 | 04-10-2016 19:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoge druk op oren bij het duiken sneakie | 18 | 21-01-2010 11:23 | |