Advertentie | |
|
![]() |
|
'k ben wel belg, dus ons rapport zit anders in mekaar, 't zijn meestal procentuele getallen, maar soit
![]() www.noxa.net/geens
||
Verwijderd
|
Citaat:
*heeft vandaag officiele rapport gekregen* |
![]() |
|
Godsdienst 7
Nederlands 6 Frans 1 6 Duits 1 7 Engels 6 Wiskunde B1 5 Natuurkunde 1 6 Scheikunde 1 6 Biologie 1,2 7 Economie 1 7 CKV 7 LO 6 Maatschappijleer 8 (ook voor mijn examen) Tekenen 8 Bevorderd naar 6 VWO ![]()
|
vandaag rapport gehad:
nederlands: 8 literatuur: 7 Frans12: 7 Duits12: 8 Engels: 6 Geschiedenis2: 7 Wiskunde a12: 8 (8,5- ![]() anw: 7 (dossier met weging 50) levo: 8 maatschappijleer1: 8 (afgesloten ![]() maatschappijleer2: 7 ckv1: 9 ckv2: 7 ckv3 (tekenen): 7 gym: 8 4vwo: C&M met ma2 en wia12 Me is ![]() ![]() ![]()
|
5vwo C&M met WA2 en EC1
vak -- 3e periode -- eindrapport Nederlands -- 6.8 -- 7.2 Engels -- 6.2 -- 6.5 Frans1,2 -- 6.3 -- 6.7 Duits1,2 -- 7.2 -- 6.9 Geschiedenis -- 6.6 -- 5.8 Aardrijkskunde -- 5.7 -- 6.0 WiskundeA1,2 -- 8.3 -- 8.5 ![]() Economie1 -- 6.0 -- 6.1 Godsdienst -- 5.3 -- 6.1 Gym -- 7,4 -- 7,5 Alleen godsdienst 1 tekort, kwam doordat we dachten dat we onze spreekbeurt een week later hadden.. en toen hadden we een 4 ![]() Kben dus gewoon OVER!! ![]()
|
![]() |
VWO5 eindrapport - E&M
Aardrijkskunde 8 Geschiedenis 7 Engels 7 Duits1,2 7 Wiskunde A12 5 Economie 1,2 6 Frans1 8 (afgesloten) Nederlands 7 CKV1 Goed (afgesloten) Levensbeschouwing 7 (afgesloten) Maatschappijleer 8 bevorderd naar VWO6 ![]()
||
Citaat:
![]() of wordt d'r bij jullie met over gaan dan ook naar je periodecijfers gekeken?
|
Verwijderd
|
VWO 5 (N&T)
godsdienst 7 maatschappijleer 7 (vorig jaar al afgesloten) nederlands 7 frans 1 6 duits 1 6 engels 6 geschiedenis 1 7 (ook al lang afgesloten) wiskunde 7 ANW 8 (al fgesloten) natuurkunde 8 scheikunde 7 biologie 1 7 (ook al afgesloten) ckv 1 voldoende gym voldoende dus dat gaat naar 6 VWO |
![]() |
|
Iedreen heeft mooie cijfers hier zeg!!! WAaaah!
![]() 3 vwo nederlands 8.2 ( *jeuj*) frans 5.5 duits 6.0 engels 3.8 ![]() ![]() ![]() geschiedenis 7.8 aardrijkskunde: 7.4 wiskunde 8.1 natuurkunde 7.9 scheikunde 6.1 gym 7.5 verzorging 7.2 muziek 7.5 handvaardigheid 7.1 Tsja...m'n talen zijn wel slecht maar ik over duss !! ![]() [/B][/QUOTE]
||
Citaat:
je mag op beide iets van 3 tekorten hebben (of minder) en dan ben je over.. met meer ben bespreekgeval of blijf je gewoon zitten.. ik ben dus gewoon over omdak maar 1 tekort had op mn 3e en geen op mn eind
|
Nederlands 7,9
Frans 9 Engels ,2 Latijn 9,6 Geschiedenis 7,5 Aardrijkskunde 8,1 Biologie 7,5 Tekenen 7 Techniek 7,1 Wiskunde 7,6 Gym 6 Verzorging: 8,3 Handvaardigheid: 7 Muziek: 8
|
Zit in 2 gym:
Latijn - 6 Grieks- 5 wiskunde- 3 Geschiedenis - 8 Biologie - 7 Ak- 7 Vz- 7 tn- 7 informatica - 8 tekenen - 7 Frans- 5 Duits - 6 Engels- 8 natuurkunde - 4,5 (iedereen rond af op 5 ,maar nee t werd n 4) en dan nog n paar flutvakken die nie de moeite zijn te vermelden, slecht voor mn ego ![]() grr.. met een 3 blijf je zitten, anders was ik misschien nog over gegaan met taken ![]() ![]() hm.. ben nog redelijk trots op mn rapport... werd alleen eerst gezegd dak over ging, kreeg paar weken gelden telefoontje, sorry blijft hangen blablabla ![]() ![]()
|
![]() |
nederlands: 8 7
Duits; 9 9 science: 8 8 gs/ak: 8 8 wiskunde 8 9 lo: 8 economie 8 8 engels 9 9 drama/muziek 7 7 tekenen 6 6 verzorging 8 8 techniek 7 7 maatschapijleer 8 8 Ik ga naar mavo 3 dit was de rapport van vmbo 2. het was wel makkie dat jaar. ik mog naar de havo 3 maar ik had het op het laatst afgeblazen omdat als ik het eindexamen van de havo niet had gered dan had ik geen dimploma gekregen daarom ga ik eerst mavo afmaken daarna havo. groetjes Laatst gewijzigd op 24-09-2024 om 10:51. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
na weer een jaartje nix gedaan (vorig jaar blijven zitten):
Nederlandse taal: 7 Latijnse taal: 6 Engelse taal: 8 Wiskunde B1: 6 Natuurkunde 1: 6 Scheikunde 1: 6 Biologie 1,2: 7 Gym: 7 Letterkunde: 7 KCV: 6
||
Citaat:
|
![]() |
|
nederlands 7
engels 7 godsdienst goed lo voldoende (terwijl ik me zo heb ingezet!) ckv 2 en 3 8 duits 7 frans 5 (was een 5.43337 grrrrr!) wiskunde 6 anw (afgesloten) 7.4 bio 1,2 6.4 ge1 (afgesloten) 8.8 ge2 7.8 kcv 7.5 maatsch (afgesloten) 8.7 ben zelf wel tevreden alleen frans moet veeeeeeeeeeeeeel beter wil ik ooit mondeling kunnen doen een brief schrijven een luistertoets halen en een tekst begrijpen >zucht< en wiskunde moet ook beter gaan komend jaar... alleen nog maar schoolonderzoeken..... en nederlands vraag ik vanmezelf iets meer inzet... tscheelde nix of ik had een 6 gehad en das dan wel voldoende, maar kzit liever wta ruimer.... ![]() school is zo zwaar ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 17:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nederlands: 7,3 (rotvak)
Engels: 7,4 (normaal vak) Wiskunde: 5,3 (rotvak) Maatschappijleer: 7,7 (normaal vak) Economie: 7,3 (rotvak) Handel & Administratie: 5,8 (heeel erg rotvak) Kunstvakken: V (leuk vak) Lichamelijke opvoeding: 8,0 (leuk vak) Natuur & Scheikunde: 6,7 (rotvak) Ik zit op het Fiorrettie College en iedereen die er naar toe wil ik raad je aan omdat niet te doen het is echt een rotschool waar alles maar dan ook alles slecht geregeld is!!!! Echt een (...)School!!! ![]() ![]() ![]() ![]() P.S. k'Ben wel over. ![]()
||
Citaat:
Behalve in de 1e klas dan. |
![]() |
|
![]() |
eindrapport 2Havo/Atheneum:
Nederlands 7 Frans 6 (ik blij ![]() Duits 8 Engels 9 Geschiedenis 8 Aardrijkskunde 8 Wiskunde 7 Natuur/Scheikunde 8 Biologie 9 Handvaardigheid 9 (ff m'n ma bedanken voor die collage's ![]() Muziek 8 (kan nog geen noot spelen ![]() Gym 6 Techniek 9 Verzorging 8 Levensbeschouwing 8 k ga nu naar 3Atheneum ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-07-2002 om 20:23. |
![]() |
|
eindrapport 2Atheneum(voor de 2e keer)
Nederlands: 6 --- vorig jaar: 6 Engels: 8 --- vorig jaar: 6 Frans: 7 --- vorig jaar: 5 Duits:7 --- vorig jaar: 6 Wiskunde: 7 --- vorig jaar: 5 Natuurscheikunde: 6 --- vorig jaar: 5 Biologie: 7 --- vorig jaar: 6 Geschiedenis: 7 --- vorig jaar: 5 Aardrijkskunde: 6 --- vorig jaar: 5 Verzorging: 6 --- vorig jaar: 7 ![]() Techniek: 8 --- vorig jaar: 5 Levo: 7 --- vorig jaar: 4 Muziek: 9 --- vorig jaar: 8 (8.445 ![]() Tekenen: 9 --- vorig jaar: 9 LO: 7 --- vorig jaar: 5 Handvaardigheid: 7 --- vorig jaar niet gehad(gymnasium) en dat voor de 2e keer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent stukke vooruit gegaan, alleen met verzorging, maaja, komop das maar 1 vak Kom je hebt 2 9-ens 2 8-ten 8 7-ns en 4 6-sen is toch mooi raport!! |
![]() |
|
Ik had het veel beter kunnen doen. Ik heb de afgelopen 3 jaar geen reet uitgevoerd, als ik dat wel gedaan had, had ik versneld gymnasium (gewoon gymnasium maar dan alles veel sneller, zodat je sneller klaar bent) mogen doen van school, omdat ik me anders dood zou vervelen. Maar ik ben zo stom geweest om dat te verkloten....
||
Citaat:
Afijn, ga nadat je je hebt ingelogd naar Mijn Profiel (in dat gele balkje bovenaan de pagina) en dan naar Wijzig Opties en daar staat onderaan iets over 'die plaatjes' (avatars). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Russaaische peren #1555 Verwijderd | 500 | 19-11-2011 20:02 | |
Algemene schoolzaken |
Is jouw school goed bezig? Discussies bij Trouw Simon | 7 | 20-02-2010 18:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Scholierenstakingen Sultan_of_Swing | 216 | 03-12-2007 19:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Jóuw bibliotheek Verwijderd | 20 | 27-11-2007 17:26 | |
Algemene schoolzaken |
je eindrapport Keyser Saus | 167 | 13-07-2003 23:35 | |
Eindexamens 2003 |
Prettige zomervakantie!!! Post hier je verwachte eindlijst. Ik ben de Walrus! | 43 | 27-05-2003 08:49 |