Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2002, 16:06
Hellup
Hellup is offline
slechtste manier waarop iemand jou heeft proberen te versieren?

Ik stond laatst in de disco (Montfoort, schuimfeest) komt er zo'n (eigenlijk best wel leuke) jongen op me af, die pakt een lading schuim en smeert dat op mijn vetertruitje. Hij zegt: zo, laten we die natte kleren van jou eens gaan uittrekken!

Wat heb ik gedaan??? GILLEND WEGGEREND

Wie heb er nou nog meer zoiets meegemaakt??!! (of wie is toevallig die jongen? Kan je ik je s vertellen dat je me gewoon had moeten zoenen/met me had moeten dansen, je was leuk genoeg!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 16:10
Verwijderd
Door (negatieve) aandacht te gaan vragen. Is echt heel vervelend. (Maar ja, volgens mij was die jongen ook niet helemaal normaal)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Hellup schreef:
slechtste manier waarop iemand jou heeft proberen te versieren?
"Heej, morgen is het zondag, kunnen we lekker lang vrijen!"
"Je bent een lekker wijf"
(Ik ben een MEISJE, geen wijf, OK? )
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:34
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

"Heej, morgen is het zondag, kunnen we lekker lang vrijen!"[IMG]

Hij is tenminste wel eerlijk
Oud 17-07-2002, 17:03
Verwijderd
hmm....
Nou (maar dit is echt al 2 jaar geleden..)
Ik had toen altijd de gewoonte om 5 minuten voordat ik wegmoest (tijdens uitgaan) in contact te komen met een jongen.
Dus we praatten ff, en ik zeg: "Ja sorry, maar ik moet over 5 minuten weg."
Hij: "Oh, wil je dan met me gaan?" (gaan=zoenen)
Nogal fout
Maar sindsdien kom ik hem om de 4 maanden ofzo tegen tijdens uitgaan, en elke keer als ik 'm zie loopt hij de hele avond achter me aan
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 19:24
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
-dingen roepen als:ei hete brokkuuuh(meer west-vlaams dan nederlandse taal),lekker wijf,whoa zukke tetten,gaan we neuken?',...
-hij slaat eerst voor mijn ogen een ander meisje(z'n ex ofzo) en vraagt dan poeslief als hij me een drankje mag kopen
-buitenlandse kerels(ja...meerdere)die zeggen dat jij het perfecte meisje bent voor ze terwijl ze je nog maar pas kennen
-een kerel je aanspreekt met shakira en constant met haar vergelijkt(waarom???)en als je dan zegt dat de liefde niet wederzijds is zegt hij 'ik blijf herhalen dat ik van je hou tot jij dat ook zegt'
-ben je aan het dansen komt er gewoon recht voor je neus een jongen staan die je heel ernstig in de ogen kijkt,en dit niet om te lachen of dom te doen,maar echt gemeend...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 21:08
Uneksia
Uneksia is offline
super glad mannetje: "eej"
ïk: "hmmm, eej"
super glad mannetje: "kom je hier vaker?"(hoe bedoel je cliche)
ik: "..............................eh. ja."
super glad mannetje: "ik vind jou wel een lekker wijfie (+knipoog)"

wijfie? ehhhhhhhhhhh ok!!
Oud 17-07-2002, 21:12
Verwijderd
Door gewoon een hand op mijn kont te leggen en te denken dat ik dat kan waarderen. Nou niet dus!

Verder ben ik vrij vaak op een normale manier geprobeerd te versieren. Gewoon door een drankje aan te bieden enzow. En ook wel dat ze achter je gaan dansen of gewoon opeens tegen je gaan praten ofzow. Maar ik heb gelukkig nog nooit zo'n achterlijke versiertruc naar mijn hoofd gekregen want volgens mij zou ik mijn lachen niet kunnen inhouden
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 22:04
Piccola
Piccola is offline
"Hey, heb je een vuurtje?"
"Ken ik jou? Volgens mij wel!"
En voor de rest in je kont lopen knijpen enzo..

Heel irritant!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 22:27
liefebees
liefebees is offline
gast komt bij me staan (details: deze vent is minstens 30, heeft kort, gebleekt (niet eens geblondeerd, nee echt gebleekt) haar, en een bloes en broek aan die ze zelfs in de jaren 80 niet aandurfden) en zegt: warm hier he?

damn, ik bedoel, wat moet je dan van een gesprek met die vent verwachten als ie al zo begint?
Oud 18-07-2002, 00:26
eden6
eden6 is offline
Ik had een jongen gezoent en een paar weken later kwamen we elkaar tegen en ik zei hem gedag... begon hij me spontaan te zoenen!

Heel fout want ik had inmiddels een vriend die dat niet kon waarderen (ikzelf uiteraard ook niet)...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 08:25
Hellup
Hellup is offline
Citaat:
eden6 schreef:
Ik had een jongen gezoent en een paar weken later kwamen we elkaar tegen en ik zei hem gedag... begon hij me spontaan te zoenen!

Heel fout want ik had inmiddels een vriend die dat niet kon waarderen (ikzelf uiteraard ook niet)...
tippie:BIJT M OP Z'N TONG!!!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 08:27
Hellup
Hellup is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
Door (negatieve) aandacht te gaan vragen. Is echt heel vervelend. (Maar ja, volgens mij was die jongen ook niet helemaal normaal)
niet helemaal normaal?? helemaal NIET normaal!!!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 11:40
Verwijderd
triootje aangeboden gekregen...

achterlijke versierzinnen.. ga je mee met mij naar de sterren kijken

iemand die tegen je aan begint te rijden..

deze vonnikw el grappig.
Was afgelopen dinsdag op de kermis in de tent je weet wel lompe boeren die bier zuipen zeg maar. Komt er een jongen naar me toe.. laat een hartje zien met I love you erop(had ie aan z'n blouse vastgeknoopt).. ik moest lachen.. pakt ie me vast en geeft me een dikke kus op m'n wang en hij loopt weer verder naar het volgende meisje..

Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 11:44.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 12:03
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Allemaal wildvreemden:

"Gij zijt mijn toekomstige bruid, alleen weet ge 't nog niet."
"Weet ge wat? Ik doe het werk, gij krijgt de seks."
"Ik ben nog nooit zo verliefd geweest in heel m'n leven als op u nu " (waarop hij begon te kotsen )
"Kom je met me mee naar de Kinky Star (café), dan gaan we die naam eer aandoen."
"Uw borsten zijn de max" (waarop diegene ze dan ook vastgreep ieeee)
"Zin om te gaan samenwonen?"
"Ik wil uw bh-slotje openbijten!" (nog deze week)

Men...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 12:10
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Allemaal wildvreemden:

"Gij zijt mijn toekomstige bruid, alleen weet ge 't nog niet."
"Weet ge wat? Ik doe het werk, gij krijgt de seks."
"Ik ben nog nooit zo verliefd geweest in heel m'n leven als op u nu " (waarop hij begon te kotsen )
"Kom je met me mee naar de Kinky Star (café), dan gaan we die naam eer aandoen."
"Uw borsten zijn de max" (waarop diegene ze dan ook vastgreep ieeee)
"Zin om te gaan samenwonen?"
"Ik wil uw bh-slotje openbijten!" (nog deze week)

Men...
Oja en deze weet ik ook nog:
een vrouw naast me aan de bar komt steeds dichter bij me zitten en begint in m'n oor en m'n nek te hijgen, en zegt:
"Schatje ik heb thuis nog Amaretto staan"
ik: " Euhmm heb ik eigenlijk niet zo'n zin in"
zij: "Oké dan...en wat denk je van soep?"
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:24
Verwijderd
hehe ik lach me hier dood, gelukkig maak ik het nooit mee da 'k versierd wor.. want niemand wil mij (op me lief na) jaja voordeel van lelijk zijn.. je heb geen jongens achter je aan

Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 14:50.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:45
Onlyme
Onlyme is offline
YUGH
Wat een idioten lopen er rond in Nederland zeg
Oud 18-07-2002, 15:14
Tactic
Tactic is offline
Ik ben er zo eentje die vrouwen alleen maar met respect kan behandelen.

En ja, het is waar. Lieve jongens verliezen op relatiegebied van 'de klootzakken'.

Het is echt zo dat veel vrouwen graag als oud vuil behandeld willen worden.

Ik snap er niks van, maar goed Ik ben vreemd.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 15:18
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Tactic schreef:
Ik ben er zo eentje die vrouwen alleen maar met respect kan behandelen.

En ja, het is waar. Lieve jongens verliezen op relatiegebied van 'de klootzakken'.

Het is echt zo dat veel vrouwen graag als oud vuil behandeld willen worden.

Ik snap er niks van, maar goed Ik ben vreemd.
Ik sluit me bij je aan.
Oud 18-07-2002, 15:31
Lievemuisbeestj
Lievemuisbeestj is offline
Staat een gozer in 't cafe waar ik toevallig eens beslis naar toe te gaan want normaal ga ik nooooooooit naar dat refocafe...(sorry ff voor de duidelijkheid.....alle gereformeerde gassies van onder de 16 tot 25 zitten daar) anyway sta ik daar gezelli met me vriendin en haar broer te praten begint er ineens eentje enorm hard in me oor te loeien.....en als ik zeg loeien.....dan bedoel ik ook loeien.....je weet wel....zoals een kou MOEHHHHHHHHHH (maar dan een koe die een trap in zijn uiers krijg....zo klonk ie)

Ik: Gaat het echt wel helemaal goed met je?

Hij: MOEHHHHHHHHHHHHHHHH (nog een keer )

Ik: Niet dus

Hihi meer lol kon ik niet hebben toen die avond
Oud 18-07-2002, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Hellup schreef:

niet helemaal normaal?? helemaal NIET normaal!!!
, je hebt gelijk. Hij was van het type dat helemaal niet weet hoe hij met meiden om moet gaan.
We met een jeugdclub op kamp en toen liep hij de hele tijd tegen met te klieren. Ik werd hem echt helemaal zat Is echt de stomste manier om aandacht te vragen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 16:24
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
"je kijkt zo zielig, zal ik met je naar de E.H.B.O. gaan? "

Oud 18-07-2002, 17:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ow ja, nog eentje, zo'n heeeele enge "nigga"-dealer van minstens 40:"Woooow, jij hebt mooie borsten!!"
En nog zo eentje uit die buurten, zat ie naar m'n reet te kijken,:"Mooie tassen!" (als in : zakken)

En een keertje op de markt, 2 jaar geleden, 's avonds door 2 jongens, zogenaamd broers, alwéér buitenlanders... Zegt de ene:"Ah, Marilyn Manson!! (had ik een vest van aan) My brother is a big fan of Marilyn Manson!" Oh God, dat was dus zo vreselijk gelogen!
Ik had die eikel die mij zgn. leuk vond ook nog m'n nummer gegeven, belde hij me op, of ik mee ging naar zo'n trance-tent. ik zo van "Nee, ik ga niet zomaar afspreken". Zegt hij "But Denise, I love you!!" Braaaaaaaaaak!! Die gast heb ik gelukkig ook nooit meer gezien.
En een keertje in de C&A, door een ehm...buitenlander, helemaal stralend:"Alles goed? je hebt hele mooie ogen!" Jahaaaa, dat wéét ik!!
En nog eentje dan (leuk topic!!) Opeens stonden al mijn vriendinnen tijdens het uitgaan met een glas drinken in hun handen, geven ze mij er ook eentje. "Hee Deen, bedankt hè? Dat hebben we van die jongen daar, die vindt jou leuk!"
En ik kreeg een keertje een pindanootje van een jongen, als aandenken. Dat was wél leuk.

Ok, nu hou ik op.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 17:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:

Die vind ik wel grappig!! Beetje overdreven misschien...maar wel leuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
*verhaal*
Mag ik ALSJEBLIEFT een foto zien????

Meen ik trouwens serieus, ik ben benieuwd hoe mooi jij bent
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 17:42
Verwijderd
Ik snap trouwens ook niet helemaal wat er nou precies onder 'versieren' wordt verstaan.

Want ik heb ook vaak zat dat ik op straat loop en dat er (idd meestal buitenlanders) iemand zegt: "Wow wat een mooie borsten" of "heey meisje, alles goed, mag ik je telefoonnummer". Maar dat kan ik niet als serieuze versierpoging opvatten

En een keer was ik op de kermis, stond ik met een hele groep van mijn klas, 's avonds, bij de botsauto's. We waren met zijn 17 de stad onveilig aan het maken.. Anyway: komt er zo'n Turkse jongen op me af en die vraagt of ik een vriend had. Dus ik zeg van ja. Zegt hij: "Is die Nederlands?" Dus ik weer "ja". Zegt hij: "Ja maar ik ben Turk, das veel beter..blabla, dus maak het maar uit met hem en neem met mij!"
Nou sorry, maar het enige dat ik dan kan is dubbel liggen, en hij bleek het nog te menen ook

Nja dat soort dingen maak ik nogal vaak mee Laatst liep ik met mijn ma bij de supermarkt, en toen kwamen we van die negers tegen. En opeens zegt eentje tegen mij: "Wat heb jij een mooi lichaam" en hij keek me zo heel lokkend aan zegmaar. Nou je had het gezicht van mij ma moeten zien Hahahaha, die wist niet wat dr overkwam.. naja ik ben dr dan wel aan gewend.

Wat ik ook vaak heb is dat mensen mij gewoon toevoegen op MSN, van het forum, of mensen die alleen maar kijken op het forum, of mensen die viavia mijn foto hebben gehad. En het eerste dat ze dan vragen is: "Heb je een vriend".. Of ze vragen dat niet eens en beginnen meteen met verkondigen dat ze een goede vriend voor me zouden zijn enzow..

Naja van dat soort dingen, maar dat versta ik niet onder versieren, dat vind ik meer jezelf belachelijk maken ofzow.
Echt versieren vind ik een praatje met iemand gaan maken, een drankje aanbieden, soms inderdaad in combinatie met de meest vreselijke openingszin Maargoed, ik kap weer met dit verhaal want het is ook niet een beetje saai ofzow...

Baai Koeskoes
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 17:48
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 17:51
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:

Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 18:25
casey
casey is offline
Zeg, die Nederlanders lijken me maar bot hoor... je hebt een mooi lichaam... da ben ik toch nog nooit tegengekomen dat ze zoiets zeggen (naja, misschien heb ik dan ook geen mooi lichaam ), maar 'k heb 't ook nog nooit van vrienden ofzo gehoord.
Oud 18-07-2002, 21:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Mag ik ALSJEBLIEFT een foto zien????
Ehm....die stond ooit in een fototopic....Ik heb geen scanner, stond op een site (klassenfoto) www.mobilion.nl , dan bij scholen, 5VWO, Stella Maris College, 6 juni 2002 en dan heeelemaal rechts onderaan, op 1 na ,met zwart truitje en roodachtig haar.Helemaal rechts, dus naast mij, met de krullen, is me vriendin.
Owkee, snap je?

Citaat:
Meen ik trouwens serieus, ik ben benieuwd hoe mooi jij bent
Ik ben absoluut niet mooi
Nou ja, volgens een aantal mensen natuurlijk wel, maar ik vind mezelf niet bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 21:44
_koetje_
_koetje_ is offline
"oeveel vraag je???"
en twas nog zo'n schat

*beu* -xxx-
Oud 18-07-2002, 21:53
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Om de 5 sec onwijs hard HALLO in je oor tetteren, zichzelf heel grappig vindend, en dan na 25 boze blikken en rollende ogen nog niet snappen dat je nix van m moet
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 22:02
Shalie4you
Shalie4you is offline
In de metro:

"Meisje je woont toch in Slinge?"

Nee

"Oh nee het was in Charlois!"

Nee

"Nee nou weet ik het weer: het was in Zuidwijk!"

NEE

Of deze:
"Meisje je lijkt op Jasmine"
(ja die van aladin)
Oud 18-07-2002, 22:50
Verwijderd
Citaat:
casey schreef:
Zeg, die Nederlanders lijken me maar bot hoor... je hebt een mooi lichaam... da ben ik toch nog nooit tegengekomen dat ze zoiets zeggen (naja, misschien heb ik dan ook geen mooi lichaam ), maar 'k heb 't ook nog nooit van vrienden ofzo gehoord.
Hmm nee het waren negers Zei ik Nederlanders? Naja iig het waren negers, en die zeiden dat ook op zo'n negertoontje, met zo'n accent, en ik moest er om lachen want mij ma trok zo'n raar gezicht

En Vampiria, jij bent dus echt wel een mooi meisje hoor, alleen jammer dat de foto niet zo heel scherp is en niet van dichterbij is genomen, maar toch mooi meisje hoor Thnx
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik ben absoluut niet mooi
Nou ja, volgens een aantal mensen natuurlijk wel, maar ik vind mezelf niet bijzonder.
Je kijkt een beetje ongelukkig :/
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
******** schreef:
Je kijkt een beetje ongelukkig :/
Ik haat foto's

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

En Vampiria, jij bent dus echt wel een mooi meisje hoor, alleen jammer dat de foto niet zo heel scherp is en niet van dichterbij is genomen, maar toch mooi meisje hoor Thnx
En dank u vriendelijk!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik haat foto's
Bang dat iemand je herkent?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
******** schreef:
Bang dat iemand je herkent?
Nee, zolang ik er niet naakt opsta is het niet erg als iemand me herkent
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 14:12
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
ik was naar een of ander fout kutfeest meegegaan met een paar bekenden, daar kwamen twee meisjes naar me toe, eentje zei,

''ik vind je echt een lekker ding'' nadat ze me in mn reet had geknepen. Ik mompelde iets. Toen vroeg ze hoe ik heette, toen zei ik dat en toen kon ze mijn naam niet eens uitspreken. Toen begon ze allemaal andere vragen op me af te vuren en toen ben ik terwijl ze aan het praten was maar weggelopen. Vond ik wel een goeie move achteraf gezien
Oud 19-07-2002, 14:19
Mindfields
Mindfields is offline
Eh..
In de pit, bij een concert, me opeens vast pakken en dan met me dansen tussen allemaal pogo'ende mensjes..En achteraf tegen mijn vriend "ja ze is echt fantastisch, fantastisch, ja jij ook maar jou ken ik niet (mij wel dan? )" En net voordat ik wegga "ja jammer dat je al een vriend hebt". die gast was zo zat als een aap volgens mij

Maak niet zovaak versier pogingen mee, is vaker gewoon dat vrienden eh....betere vrienden met me willen worden
Ja en een keer een smsje van een jongen die me leuk vond "hoi de hemel belde net dat ze de allermooiste ster misten, maar kheb je niet verraden hoor"
Oud 19-07-2002, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Nee, zolang ik er niet naakt opsta is het niet erg als iemand me herkent
LoL
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 16:10
youriw
youriw is offline
Citaat:
Parallel schreef:
"hoi de hemel belde net dat ze de allermooiste ster misten, maar kheb je niet verraden hoor"
oeiiiijjj, het glazuur springt van mijn tanden, zo zoet!

maar heb ik het verkeerd of vinden jongens het wel leuk als er een meisje langsloopt en in hun kont knijpt en dan een knipoog geeft dan als jongens dat bij meisjes doen?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 17:52
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
youriw schreef:

oeiiiijjj, het glazuur springt van mijn tanden, zo zoet!
Als het een leuke jongen was (als mijn vriend het had gestuurd) dan was ik helemaal gesmolten, maar van hem...bah
Oud 19-07-2002, 18:24
MusicaEnviva
MusicaEnviva is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik haat foto's

En dank u vriendelijk!
Hij is je gewoon aan het versieren
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:55
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
hmm leuke topic dit

Laatst op een of ander metalfeest. Sta ik flink te beuken in de moshpit. Springt er een meisje op mijn rug en begint me op mijn kont te slaan, net alsof ik een paard was . Vond ik wel grappig.

Mijn broertje heeft nogal wat vette acties bij vrouwen gemaakt. De enige die me nu te binnen schiet.

Hij: zeg ben jij niet toevallig ooit met een raket meegeweest?
zij: eh nee
hij: mooi dan hebben we al 1 ding gemeen

Vond ik ook wel stijl.

Mijn broertje en ik zijn beiden heel lang en lijken blijkbaar wel op elkaar, dus dat wordt altijd als versiertruc gebruikt door vrouwen. Na de 3e keer op een avond wordt zoiets irritant en wijs je een ander aan en zeg je dat dat je broer is. Dat ze daar maar mee moet gaan kletsen. Beetje vrienden helpen.
Oud 19-07-2002, 19:13
Black Reina
Black Reina is offline
tot nu toe zijnet altijd weer die buitenlanders in de trein geweest die van die achterlijk foute versieropmerkingen maken zitte ze zich half aan je op te geilen, wil je net zeggen "heb k wat van je aan"(jah k kan dr zowat letterlijk van kotsen als die buitenlanders je dan zo vies aan zitte te loere sorry ) beginne ze te lulle "you is mooi"*gebrekkig nederlands* "where woon you?" "wat heb je in je oor?" ("jeuzus, dat heet een piercing ")

owjah en dees niet van iemand in de trein : "je bent het mooiste meisje van de hele wereld"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:33
Hellup
Hellup is offline
tja, k ging dus afgelopen zaterdag uit (eindelijk) naar een een of ander vaag feest. Ik dacht: nou na die "schuim" versiertruc heb ik alles wel gehad. Niet dus!!

Komt er zo'n sukkel op me af, zegtie: mijn vrienden zeggen dat ik nogal knap ben, en daar hoort een knappe vriendin bij duss... wat dagt je ervan??

Mijn reactie: Ik herken jou uit een droom: je liep op een veld met 100derden eekhoorns 8er je aan Die hadden nog NOOIT zo'n grote EIKEL gezien!!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:48
youriw
youriw is offline
Citaat:
Hellup schreef:
Mijn reactie: Ik herken jou uit een droom: je liep op een veld met 100derden eekhoorns 8er je aan Die hadden nog NOOIT zo'n grote EIKEL gezien!!
COOL
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
youriw schreef:

COOL
oud issie.
Reageren

Regels voor berichten