Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Joyce ![]()
|||
Citaat:
LSA is TOF!!!!!!!! ![]() Mja, je weet al wak er haal(de) ![]() Maar voor de rest van de lezers LSA, Paddo´s, herbals, salvia Citaat:
Jaja ![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: Paddo's en salvia.
||
Citaat:
![]() Maar verder Paddo's en Salvia. Wel eens LSA zaadjes gehaald, maar die werkte voor geen meter. Ook vaak een potje ephedra.
||
Citaat:
De gozer van de smartshop waarschuwde mij al voor die LSA zaden (Hawaiian Baby Woodrose) dat de een na 1 zaadje al gigantisch gaat trippen en de ander na 10 zaden alleen een beetje stoned wordt. Paddo's en Salvia werken overigens altijd wel.
||
Citaat:
||
Citaat:
Alleen die cactus is niet binnenkort maar over een aantal jaar denk ik
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Joyce
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan de 'joints' die uit allerlei bloemige producten bestaan maar waar dus geen echte marihuana inzit werkten bij mij dus 0,0, was wel lekker, passiebloemensmaak ![]() |
![]() |
|
het verschilt nogal eens, ik laat me graag adviseren daar.
de happy holland in nijmegen is echt de meest relaxte smartshop die ik ken. we kwamen er pas een keer happycaps halen, stonden die lui daar met z'n twee te trippen achter de toonbank... "jo, je moet me even aanwijzen waar die dingen liggen" ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
dus ik neem dat advies van hun hier met een mok zout... |
![]() |
|
![]() |
In een boekje - ecodrugs van axl ...? had ik gelezen dat je van die lsa zaadjes (blauwe winde) er wel 50 moest pakke om iets te voelen,Je kan die zaadjes van die blauwe winde in elk tuincentrum kope dus veeel goedkoper
![]() Wel een half uur laten weken in lauw water voor het vergif er af te spoelen(anti insectspul ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je krijgt trouwens nog cash van me voor die portie kerel. |
![]() |
||
Citaat:
oh. wacht. GENIAAL! Dat lost mijn geldprobleem van deze maand op! ![]() Maar we gaan nog wel een keer paddopizza doen dan Vlep?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() doen we wel als ik me emotioneel minder fucked up voel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer een soort herbal xtc geprobeerd van de smartshop, maar ondanks dat ik 3 keer de aanbevolen hoeveelheid had ingenomen heb ik er niet echt veel van gemerkt. Verder heb ik nog 2 zakjes lsa-zaden liggen die ik niet durf te gebruiken omdat ik ergens heb gelezen dat iemand er heeeeel misselijk van was geworden. Bovendien hoef ik niet zonodig te hallucineren want het gaat de laatste tijd wat minder goed met me (duizelig, flauw, misselijk, benauwd, etc.)
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar dannog, reageren op een topic door te zeggen 'ja moet je mij niet vragen' ![]()
|
Hms,
tot nu toe alleen maar van die repen paddochocola. Maar bladerend door dit topic staat al vast dat 'mijn' smartsjop binnenkort zijn borst nat kan maken ![]() Salvia, psychedelische literatuur en I, Cactus staan geplant. In het verleden haalde ik nog wel eens een grammetje wiet bij een andere smartshop in t centrum. De eigenaar daar was een zware sjagrijn en schold iedereen uit die niet voor smartspullen maar voor wiet kwam. Heb ik nooit begrepen, aangezien ie stiekum wiet verkocht omdat ie t niet mocht. (being a smartsjop and all...) Afijn twee maanden nadat ik dr voor t laatst was uitgefoeterd werd ie definitief gesloten omdat ie wiet verkocht, en lachte ik stiletjes in mijn vuistje.
||
Citaat:
|
ephedra, salvia, paddo's, lovers thea oftewel zon mixje van yohimbe, ephedra en damiana waar je zin van krijgt. Alleen die salvia pakt niet bij mij dus geen salvia meer in het vervolg. En we drinken er altijd superlekkere thee, bij de kokopelli
![]()
|
![]() |
|
|