Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2002, 20:56
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
youriw schreef:

hoezo is een goed geklede vrouw sletterig? leg mij dat dan eens uit? iemand die zich misschien wat uitdagender kleed is dus niet per se een slet, lees vorige reacties eens goed door!
De manier van kleden die jnieuwelaar omschreef is naar mijn mening zeer zeker niet hetzelfde als 'goed gekleed'

Citaat:
youriw schreef:

sorry, maar dit vind ik onzin
Tja, dat kan. Maar dat is wel het beeld dat ik er van gevormd heb na enige ervaring. Ga maar eens navragen welke vrouw het diep in hun hart niet leuk, spannend of opwindend vindt om zomaar een keer met een leuke jongen een gezellige avond te hebben.
Oud 17-07-2002, 21:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
youriw schreef:

hoezo is een goed geklede vrouw sletterig? leg mij dat dan eens uit? iemand die zich misschien wat uitdagender kleed is dus niet per se een slet, lees vorige reacties eens goed door!
Goed gekleed vind ik dus mijn tweede voorbeeld en de voorbeelden van televisie vind ik dus absoluut niet goed gekleed. Die proberen duidelijk hun muziek hmet hun lichaam te verkopen door er sletterig bij te lopen.
Oud 17-07-2002, 21:11
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Spyker schreef:

Ik sta open voor eigen definities hoor, maar dit heeft toch niets meer met het onderwerp te maken
Overigens, de mensen die jij hier omschrijft zou ik als 'ordi' typeren, en die meisjes zijn over het algemeen echt niet makkelijk.
waarom heeft de definitie van slet niks met deze topic te maken? Daar draai het juist om, wat is een slet? En is ordinair niet hetzelfde als sletterig? Ja misschien niet als je precieze definitie van slet erbij haalt.
Oud 17-07-2002, 21:14
youriw
youriw is offline
Citaat:
Spyker schreef:

De manier van kleden die jnieuwelaar omschreef is naar mijn mening zeer zeker niet hetzelfde als 'goed gekleed'
maar sowieso, alles is subjectief

Citaat:
Spyker schreef:

Tja, dat kan. Maar dat is wel het beeld dat ik er van gevormd heb na enige ervaring. Ga maar eens navragen welke vrouw het diep in hun hart niet leuk, spannend of opwindend vindt om zomaar een keer met een leuke jongen een gezellige avond te hebben.
dat is toch totaal wat anders dan wat hier onder slet wordt bedoeld? ben je dan meteen sletterig?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 21:16
youriw
youriw is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Goed gekleed vind ik dus mijn tweede voorbeeld en de voorbeelden van televisie vind ik dus absoluut niet goed gekleed. Die proberen duidelijk hun muziek hmet hun lichaam te verkopen door er sletterig bij te lopen.
zucht ... dit is vechten tegen de bierkaai ...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 21:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
youriw schreef:

zucht ... dit is vechten tegen de bierkaai ...
nee je moet gewoon met argumenten komen.
Oud 17-07-2002, 21:30
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

waarom heeft de definitie van slet niks met deze topic te maken? Daar draai het juist om, wat is een slet? En is ordinair niet hetzelfde als sletterig? Ja misschien niet als je precieze definitie van slet erbij haalt.
Ordinair betekend eignelijk niets meer dan gewoon, of zoals iedereen. Maar in de volksmond is het verworden tot een onverzorgde of ongepaste manier van kleden en gedragen.
Sletterigheid heeft in mijn ogen direct te maken met enkel de seksuele gedragingen van een persoon en dus is het voor mij niet helemaal hetzelfde.

en als we even het begin van deze topic aanhalen:
Citaat:
Beste jongens....geef hier zelf je mening...hoe vind jij het gesteld met de "playbaarheid"van de gemiddelde nederlandse vrouw. Is ze zo preuts als een in het klooster gegaan zijnde monnik of spreidt ze haar benen al voor de eerste de beste jongen. Geef aan waarom je dat vind en wat je ervaringen op dit gebied zijn.
Dan geeft dit aan dat het niet in eerste instantie over de definitie an een slet gaat, maar over hoe gemakkelijk je als kerel een meisje in bed krijgt. En als dat dan wordt gekoppeld aan het begrip slet, heb je dus eigenlijk ook al in grote lijnen een definitie van dat woord zoals het hier bedoeld wordt.

trouwens nog iets, als jij een meisje ontmoet, en je ligt enkele uren daarna bij haar in bed, noem je haar dan een slet? waarschijnlijk niet. En dat komt dan misschien weer door de negatieve bijklank die het woord heeft en die gevoelsmatig dan wellicht weer beter past bij die vervelende burgertrutjes die je dan waarschijnlijk ook gemakkelijker over één kam scheert.

(dwaalt misschien een beetje te ver af. bij deze mijn excuses)
Oud 17-07-2002, 21:32
ZHAzha
ZHAzha is offline
Als ik op een avondje uit ging..beetje uitdagend gekleed doorschijnende zwarte topjes ..enz..
Ging ik dansen.. samen met een vriendin op een "blok" uitdagend.. zodat alle jongens om ons heen kwamen staan..
Soms was het zo dat ik welleens met een jongen zoenden.. soms 1 soms 0 soms 6..
Ik had er lol aan die jongens ook..

BEN ik NU een slet??? en what about die jongens???

slet betekend.. zedenloze vrouw
Oud 17-07-2002, 21:32
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
youriw schreef:

dat is toch totaal wat anders dan wat hier onder slet wordt bedoeld? ben je dan meteen sletterig?
Als je praat over de 'playbaarheid' van het gemiddelde nederlandse meisje waarschijnlijk wel.
Oud 17-07-2002, 21:33
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:

Dan is het gebruik van het woord slet hier waarschijnlijk misplaatst
Oud 17-07-2002, 21:33
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Spyker schreef:

Ordinair betekend eignelijk niets meer dan gewoon, of zoals iedereen. Maar in de volksmond is het verworden tot een onverzorgde of ongepaste manier van kleden en gedragen.
Sletterigheid heeft in mijn ogen direct te maken met enkel de seksuele gedragingen van een persoon en dus is het voor mij niet helemaal hetzelfde.

trouwens nog iets, als jij een meisje ontmoet, en je ligt enkele uren daarna bij haar in bed, noem je haar dan een slet? waarschijnlijk niet. En dat komt dan misschien weer door de negatieve bijklank die het woord heeft en die gevoelsmatig dan wellicht weer beter past bij die vervelende burgertrutjes die je dan waarschijnlijk ook gemakkelijker over één kam scheert.

(dwaalt misschien een beetje te ver af. bij deze mijn excuses)
klopt, maar zo'n meisje zou ik wel een slet noemen wanneer ze een dag later hetzelfde probeert met een ander, ook als ze op vakantie is. Waar iedereen blijkbaar neukt (hele grote bij de laatste zin)
Oud 17-07-2002, 21:44
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

klopt, maar zo'n meisje zou ik wel een slet noemen wanneer ze een dag later hetzelfde probeert met een ander

me 2, maar dan speelt voornamelijk ook je gevoel weer op hè?
Oud 17-07-2002, 21:49
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
lol, wat een zinloze 'discussies' hier altijd :/
heeft ook geen fuck zin, want niemand verandert ooit van mening
Oud 17-07-2002, 21:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
rysdigital schreef:
want niemand verandert ooit van mening
Wat is dit voor ontzettende onzin? Ooit geleerd dat je elkaars visies kunt delen en daar je lering uit kunt trekken. Nou dat doet een leraar dus...
Oud 17-07-2002, 21:54
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Spyker schreef:

me 2, maar dan speelt voornamelijk ook je gevoel weer op hè?
ja maar is dat niet altijd bij zulk soort dingen. Jaloezie is niet te verkroppen, behalve met veel bier (herkenning )
Oud 17-07-2002, 21:55
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
Als ik op een avondje uit ging..beetje uitdagend gekleed doorschijnende zwarte topjes ..enz..
Ging ik dansen.. samen met een vriendin op een "blok" uitdagend.. zodat alle jongens om ons heen kwamen staan..
Soms was het zo dat ik welleens met een jongen zoenden.. soms 1 soms 0 soms 6..
Ik had er lol aan die jongens ook..

BEN ik NU een slet??? en what about die jongens???

Als je het woord slet zo interpreteert dan niet, maar volgens mijn interpretatie van het woord slet ben je dat wel.
Oud 17-07-2002, 21:58
Violence Fetishist
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Wat is dit voor ontzettende onzin? Ooit geleerd dat je elkaars visies kunt delen en daar je lering uit kunt trekken. Nou dat doet een leraar dus...
op dit forum bedoelde ik, nog niet gezien tenminste
tuurlijk kunnen mensen van mening veranderen, maar sowieso
neem je minder snel iets aan als je over internet ofzo iets
leest =) 99% is namelijk onzin op internet helaas
Oud 17-07-2002, 21:58
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Als je het woord slet zo interpreteert dan niet, maar volgens mijn interpretatie van het woord slet ben je dat wel.
ja, het blijft moeilijk om te zeggen waar het morele 'voor de gezelligheid' ophoudt.
Oud 17-07-2002, 22:00
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
rysdigital schreef:

Nou nee hier ben ik het volledig niet mee eens. Mensen kunnen mij best overtuigen hoor. Hier op het forum is alles toch best wel echt.
Oud 17-07-2002, 22:01
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
rysdigital schreef:

Ik vindt dit iig geen zinloze discussie. En door het bepalen van onder andere definities weet je ook hoe anderen denken, weet je hoe je erover na moet denken en kom je in ieder geval dichter bij elkaar.
Oud 17-07-2002, 22:03
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Nou nee hier ben ik het volledig niet mee eens. Mensen kunnen mij best overtuigen hoor. Hier op het forum is alles toch best wel echt.
'k was duidelijk net iets te laat...

(nu ik toch al een zinloze reply aan het maken ben, wil ik ook meteen maar even vragen of je me wil toevoegen op msn, ik kon die nummers van agathodaimon niet vinden nl .)
Oud 17-07-2002, 22:35
Violence Fetishist
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

ok je hebt gelijk
Oud 17-07-2002, 23:32
Verwijderd
*is eens met youriw*

Waarom is een meisje als ze aan one-night stands doet een slet? Iedereen zegt hier nou wel 'jongens die dat ook doen zijn ook sletten' maar daar komt het nooit op neer. Ik ken geen jongens die erop aan worden gekeken vaak met meisjes gezoend te hebben (alleen dat nog maar) en ik loop al gevaar om als een slet beschouwd te worden, terwijl die jongens ruim in de 50 liggen (met score) en ik de 20 nog niet gepasseerd ben...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 07:58
youriw
youriw is offline
Citaat:
Morgan schreef:
*is eens met youriw*
dank je, dacht al dat ik poep aan het praten was

ok, samenvattend van mijn kant ... ik vind gewoon niet dat je op basis van iemands uiterlijk en zeker niet op basis van horen-zeggen kunt zeggen dat een meisje een slet zou zijn. en of je nou een meisje in korte uitdagende kleding bij een groep jongens ziet staan, met haar strakbepakte kont op TMF ziet dansen of in een maatpakje op een net kantoor zit ... je kan niet vinden dat zij een slet is

pas als iemand van zichzelf toegeeft zich sletterig gedragen te hebben, zoals sommige dames hierboven gedaan hebben, dan kan je dat van ze zeggen. niemand (jongen of meisje) is een slet zonder dat ze het zelf toegeven ... sterker nog, het is een vooroordeel als je dat wel vind, want je kent hem of haar gewoon niet goed
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 09:30
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
youriw schreef:

niemand (jongen of meisje) is een slet zonder dat ze het zelf toegeven ... sterker nog, het is een vooroordeel als je dat wel vind, want je kent hem of haar gewoon niet goed
Dus een meisje dat een nacht bij jou blijft slapen, en de rest van de week elke dag bij een ander slaapt zou jij geen slet noemen?

Bovendien gaat het wederom alleen maar weer over wanneer iemand een slet is en niet over hoe gemakkelijk het gemiddelde nederlandse meisje is.

(Zou deze discussie overigens niet beter op lifestyle passen?)
Oud 18-07-2002, 21:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Spyker schreef:

'k was duidelijk net iets te laat...

(nu ik toch al een zinloze reply aan het maken ben, wil ik ook meteen maar even vragen of je me wil toevoegen op msn, ik kon die nummers van agathodaimon niet vinden nl .)
o jij bent die ander die zich vandaag aanmeldde, is oke hoor!
Oud 18-07-2002, 21:55
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
youriw schreef:

pas als iemand van zichzelf toegeeft zich sletterig gedragen te hebben, zoals sommige dames hierboven gedaan hebben, dan kan je dat van ze zeggen. niemand (jongen of meisje) is een slet zonder dat ze het zelf toegeven ... sterker nog, het is een vooroordeel als je dat wel vind, want je kent hem of haar gewoon niet goed
Nou ja je praat geen poep ik kan je gedachtengang goed volgen, alleen zullen we het hier niet over eens worden, omdat ik Stijlloos geklede meiden wel snel sletjes vind.
Oud 19-07-2002, 10:14
youriw
youriw is offline
Citaat:
Spyker schreef:
Dus een meisje dat een nacht bij jou blijft slapen, en de rest van de week elke dag bij een ander slaapt zou jij geen slet noemen?
hoe weet je dat ze de rest van de week elders geneukt heeft? van je 'stoere vriendjes'? da's dus niet persoonlijk, maar jongens hebben dus de neiging om stoer te doen en te zeggen dat ze met een meisje geneukt hebben zonder dat het werkelijk is gebeurd. dus door hun opmerkingen denk jij dat zij een slet is, terwijl zij er eigenlijk niets aan gedaan heeft

maar goed, misschien is het wel waar wat je vrienden zeggen, dat weet je natuurlijk niet

Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Nou ja je praat geen poep ik kan je gedachtengang goed volgen, alleen zullen we het hier niet over eens worden, omdat ik Stijlloos geklede meiden wel snel sletjes vind.
, inderdaad, we zullen het er niet over eens worden, ik vind dus niet dat je iemand op basis van kleding kunt veroordelen

zullen we maar stoppen?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 21:53
Verwijderd
mja ik zelf vind mezelf dus totaal niet sletterig, ik zoen dus niet zomaar met een jongen voor een avond ofzo (laat staan sex) als ik weet dat t nix zal worden ofzo.
En qua ik had eigenlijk al lange geen maagd meer kunnen zijn maar ik vind dat er bij sex veel meer dan verliefdheid bij moet kijken

dus nee ik voel me geen slet (haal ik nou al in me eentje het gemiddelde naar beneden )
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 23:03
Verwijderd
ik vind het eigenlijk niet echt eerlijk.
Jongens mogen gewoon sex hebben met weet ik veel wie. Maar als een meid zich net zo gaat gedragen als een jongen, qua manier van denken op gebeid van sex hebben, dan is ze meteen een slet en denken mensen dat ze echt met iedereen zomaar het bed in duikt
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 23:39
BlackMystery
BlackMystery is offline
gasten zijn grotere sletten als meisjes
maar we noemen het dan gewoon gelukzakken
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 10:14
de goeie fee
de goeie fee is offline
whaha
Oud 23-07-2002, 16:24
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
gasten zijn grotere sletten als meisjes
maar we noemen het dan gewoon gelukzakken
Dat is ook grote onzin. Als een vriend van me de een na de ander zou bespringen zou ik er ook wat van zeggen.
Oud 23-07-2002, 18:15
Isischild©
Isischild© is offline
Citaat:
Spyker schreef:

Alle vrouwen zijn sletjes. De een kan het alleen wat beter onderdrukken dan de ander.
Hoogopgeleiden zijn over het algemeen makkelijker
Hmm, nou laat je bij mij echt een indruk achter die niet echt geweldig is.... zo'n gast die graag "wijven scoort"..

Mannen zijn ook niet echte gentlemen als het op dit onderwerp aankomt...
Oud 23-07-2002, 19:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Isischild© schreef:

Hmm, nou laat je bij mij echt een indruk achter die niet echt geweldig is.... zo'n gast die graag "wijven scoort"..

We houden het erop dat iedereen wel eens zin heeft in sex. Dan doen we geen enkel persoon/geslacht te kort.
Oud 24-07-2002, 20:09
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
Isischild© schreef:

Ja daar heb ik geen problemen mee, maar dan niet dat ik er naar op zoek ga, maar af en toe is het toch gewoon leuk en gezellig als er iets meer gebeurd dan praten alleen?
Zoals jnieuwelaar zegt, iedereen heeft wel eens zin in sex. Of ben jij misschien een uitzondering?
Oud 25-07-2002, 13:11
Isischild©
Isischild© is offline
Citaat:
Spyker schreef:

Ja daar heb ik geen problemen mee, maar dan niet dat ik er naar op zoek ga, maar af en toe is het toch gewoon leuk en gezellig als er iets meer gebeurd dan praten alleen?
Zoals jnieuwelaar zegt, iedereen heeft wel eens zin in sex. Of ben jij misschien een uitzondering?
Nee hoor! Maar ik wilde alleen even duidelijk maken dat er ook veel mannen zijn die "sletten" zijn... Vrouwen mogen blijkbaar niet een avondje eropuit gaan om een beetje te vozen en te flikflooien, maar mannen zijn dan stoer en dan mag het wel. Misschien nog een ding waar iedereen eens over na kan denken...?
Oud 25-07-2002, 14:11
DarkCat
DarkCat is offline
Ik herken mezelf een beetje in Vampiria's verhaal op de eerste bladzij..
Oud 25-07-2002, 16:14
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Isischild© schreef:

Nee hoor! Maar ik wilde alleen even duidelijk maken dat er ook veel mannen zijn die "sletten" zijn... Vrouwen mogen blijkbaar niet een avondje eropuit gaan om een beetje te vozen en te flikflooien, maar mannen zijn dan stoer en dan mag het wel. Misschien nog een ding waar iedereen eens over na kan denken...?
Waarom zou het stoer zijn als je als jongen de ene naar de andere meid verslindt?
Oud 25-07-2002, 20:18
no-name
no-name is offline
erg hoor, loop maar eens door een grote stad, allemaal van die wijfie met te strakke, te korte en schaars geklede dingen aan (walg walg) en dan ook nog een hele laag plamuur op hun gezicht, te veel (nep) goude kettingen om en dan ook nog een peuk in haar bek met zo'n blik van kijk mij een stoer en de beste zijn. en ook nog te blond of van dat onverzorgde of met te veel gel los hangend haar gatverdammuh!! en dan elke langs komende gast keurend na kijken. Mijn volkie niet maarja als iemand zo wil zijn vooral doen, maar ik erger me er dood aan.
Dit is dus mijn mening

misschien is het een vooroordeel dat zo als hierboven beschreve mensen sletten zijn, maar dat hebben ze er dan ergens ook wel zelf naar gemaakt(ik denkdat nietiedereen dat laatste met me eens zal zijn)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:20
Isischild©
Isischild© is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Waarom zou het stoer zijn als je als jongen de ene naar de andere meid verslindt?
Het is helemaal niet stoer, ik vind het verschrikkelijk! Zo'n jongen hoef ik dus echt niet als mijn vriend...gelukkig heb ik dat ook niet!
Oud 26-07-2002, 19:18
verbal-violence
verbal-violence is offline
Nederlandse Dames hebben dit allemaal aan Mannen te danken denk ik. Luckily im not dutch
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Dat mogen de mannen mij vertellen. Misschien iets met 'kijk eens hoe aantrekkelijk ik wel niet ben, iedereen wil me'?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten