![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Sletterigheid heeft in mijn ogen direct te maken met enkel de seksuele gedragingen van een persoon en dus is het voor mij niet helemaal hetzelfde. en als we even het begin van deze topic aanhalen: Citaat:
trouwens nog iets, als jij een meisje ontmoet, en je ligt enkele uren daarna bij haar in bed, noem je haar dan een slet? waarschijnlijk niet. En dat komt dan misschien weer door de negatieve bijklank die het woord heeft en die gevoelsmatig dan wellicht weer beter past bij die vervelende burgertrutjes die je dan waarschijnlijk ook gemakkelijker over één kam scheert. (dwaalt misschien een beetje te ver af. bij deze mijn excuses)
|
Als ik op een avondje uit ging..beetje uitdagend gekleed doorschijnende zwarte topjes ..enz..
Ging ik dansen.. samen met een vriendin op een "blok" uitdagend.. zodat alle jongens om ons heen kwamen staan.. Soms was het zo dat ik welleens met een jongen zoenden.. soms 1 soms 0 soms 6.. Ik had er lol aan die jongens ook.. BEN ik NU een slet??? en what about die jongens??? slet betekend.. zedenloze vrouw
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() tuurlijk kunnen mensen van mening veranderen, maar sowieso neem je minder snel iets aan als je over internet ofzo iets leest =) 99% is namelijk onzin op internet helaas
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
(nu ik toch al een zinloze reply aan het maken ben, wil ik ook meteen maar even vragen of je me wil toevoegen op msn, ik kon die nummers van agathodaimon niet vinden nl ![]()
|
Verwijderd
|
*is eens met youriw*
Waarom is een meisje als ze aan one-night stands doet een slet? Iedereen zegt hier nou wel 'jongens die dat ook doen zijn ook sletten' maar daar komt het nooit op neer. Ik ken geen jongens die erop aan worden gekeken vaak met meisjes gezoend te hebben (alleen dat nog maar) en ik loop al gevaar om als een slet beschouwd te worden, terwijl die jongens ruim in de 50 liggen (met score) en ik de 20 nog niet gepasseerd ben... |
![]() |
||
Citaat:
ok, samenvattend van mijn kant ... ik vind gewoon niet dat je op basis van iemands uiterlijk en zeker niet op basis van horen-zeggen kunt zeggen dat een meisje een slet zou zijn. en of je nou een meisje in korte uitdagende kleding bij een groep jongens ziet staan, met haar strakbepakte kont op TMF ziet dansen of in een maatpakje op een net kantoor zit ... je kan niet vinden dat zij een slet is pas als iemand van zichzelf toegeeft zich sletterig gedragen te hebben, zoals sommige dames hierboven gedaan hebben, dan kan je dat van ze zeggen. niemand (jongen of meisje) is een slet zonder dat ze het zelf toegeven ... sterker nog, het is een vooroordeel als je dat wel vind, want je kent hem of haar gewoon niet goed |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien gaat het wederom alleen maar weer over wanneer iemand een slet is en niet over hoe gemakkelijk het gemiddelde nederlandse meisje is. (Zou deze discussie overigens niet beter op lifestyle passen?)
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
maar goed, misschien is het wel waar wat je vrienden zeggen, dat weet je natuurlijk niet Citaat:
![]() zullen we maar stoppen? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mja ik zelf vind mezelf dus totaal niet sletterig, ik zoen dus niet zomaar met een jongen voor een avond ofzo (laat staan sex) als ik weet dat t nix zal worden ofzo.
En qua ik had eigenlijk al lange geen maagd meer kunnen zijn maar ik vind dat er bij sex veel meer dan verliefdheid bij moet kijken dus nee ik voel me geen slet (haal ik nou al in me eentje het gemiddelde naar beneden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het eigenlijk niet echt eerlijk.
Jongens mogen gewoon sex hebben met weet ik veel wie. Maar als een meid zich net zo gaat gedragen als een jongen, qua manier van denken op gebeid van sex hebben, dan is ze meteen een slet en denken mensen dat ze echt met iedereen zomaar het bed in duikt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mannen zijn ook niet echte gentlemen als het op dit onderwerp aankomt...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Zoals jnieuwelaar zegt, iedereen heeft wel eens zin in sex. Of ben jij misschien een uitzondering?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
erg hoor, loop maar eens door een grote stad, allemaal van die wijfie met te strakke, te korte en schaars geklede dingen aan (walg walg) en dan ook nog een hele laag plamuur op hun gezicht, te veel (nep) goude kettingen om en dan ook nog een peuk in haar bek met zo'n blik van kijk mij een stoer en de beste zijn. en ook nog te blond of van dat onverzorgde of met te veel gel los hangend haar gatverdammuh!! en dan elke langs komende gast keurend na kijken. Mijn volkie niet maarja als iemand zo wil zijn vooral doen, maar ik erger me er dood aan.
Dit is dus mijn mening misschien is het een vooroordeel dat zo als hierboven beschreve mensen sletten zijn, maar dat hebben ze er dan ergens ook wel zelf naar gemaakt(ik denkdat nietiedereen dat laatste met me eens zal zijn) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|