![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, ik heb een aangeboren wantrouwen tegen de menselijke opschrijvers van de goddelijke aan hen geopenbaarde voorschriften. Ze kunnen alles wel beweren. Een fikse donderklap iedere keer als ik sex heb, kijk, dat zou ik dan nog wel als aanwijzing dat deze regel inderdaad van God afkomstig is beschouwen. Ik heb graag wat rechtstreekse goddelijke bevestiging voor die regels in die heel erg oude en al zo vaak vertaalde boeken die ook maar een optekening zijn van jarenlange mondelinge overlevering van generatie op generatie. . |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jah en het geld voor de man en de vrrouw maar ik heb nooit iets gezegd over dat t ongelijk was |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'ongeluk' aan te pas te komen
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Maagdelijkheid verliezen? xLienaa | 25 | 29-10-2014 15:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meisje wilt haar maagdelijkheid verkopen voor een iPhone 4. jessekraal | 5 | 24-06-2011 16:31 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Heilige (Ont)Maagd?! Metal-Hoofd | 34 | 11-07-2008 17:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Volbrachte bijbelse profetieën? Bart Klink | 60 | 14-10-2005 15:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Reactie van Moskee Tawheed over het boek. Oum Taqiyyah | 96 | 30-04-2004 19:42 | |
Seksualiteit |
Groot probleem Verwijderd | 70 | 17-06-2003 14:13 |