Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En het gaat bij mij niet om de onverstaanbaarheid, maar meer om de manier van praten. Ik kan Limburgs ook niet verstaan, maar dat vind ik altijd nog wel beter dan dat Amsterdamse-accent.. En dan erger ik me vooral aan het kennen-kannen-kunnen-gebeuren
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij beide komt alleen een -n achter als er geen vorm van mensen in de zin staat, iig zoiets herinner ik me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() U hebt gezocht op beiden: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) bei·den1 (onov.ww.) 1 [archa.] treuzelen bei·den2 (ov.ww.) 1 [archa.] afwachten U hebt gezocht op beide: RESULTAAT (maximaal 20 woorden) bei·de (hoofdtelw.) 1 elk van de twee => allebei |
![]() |
||
Citaat:
krijg je dikke klap op je smoel van me politie is niet cool ga dan bij macdonals werken en behoud je eer ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Amsterdammer zijn zal vast een voordeel zijn in amsterdam. Zo is het een voordeel om een echte lutjebroeker te zijn in lutjebroek. Maar verder heb ik niet zo'n hoge pet op van amsterdammers. De algemene vooroordelen zijn bekend. Maar ik zou voor geen goud in Amsterdam willen wonen. DE topicstarter zegt wel dat veel mensen naar Amsterdam verhuizen, maar er verhuizen ook veel mensen uit amsterdam ivm de drukte enz.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben net als noep op amsterdam en ik hou van steden en ik kom uit leiden maar maastricht heeft ook iets leuks! en laten we het in godsnaam NIET over heerlen hebben ![]() ![]() 11 jaar gewoond, en alleen maar criminele antilianen, hoeren, pooiers, drugsdealers junks in vieze portieken etc. etc. Het 'centrum' van heerlen is echt te belachelijk voor woorden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (mn buurman is een smeris ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
erg leuk ![]() museumpark is ook whoe ---- tja ik vind rotterdam leuker, maar das omdat ik me daar meer thuis voel. amdam is ook erg leuk hooor ![]() maarja utrecht ook.
||
![]() |
Citaat:
en eigenlijk ben ik heel boers, want ik haat trams, want die rijden me vaak bijna plat omdat ik niet gewend ben aan trams. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind alleen nederlanders op sstraat trouwens echt boring |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het is echt niet zo dat je als je in Amsterdam woont je elke dag naar de Kalverstraat gaat e.d.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |