Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dit vind ik net het een van de mindere delen. Te cliche, te voorspelbaar en inderdaad niet eens kloppend engels
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
het kan altijd erger en clichematiger
![]() All the way from Alabama, been on the road for two days and half an hour, and all you do is sing about your momma a pinup-girl is hanging on the wall of your truck and all you do is sing about your mommaaaa And then you come home, find your girl, not alone But making love with anotherrr Redneck Mutherfuckerrrr dat slaat ook nergens op ![]() ik zou zeggen: denk meer in beelden dan in gevoelens, om het stom te zeggen. want het is wel leuk om op te schrijven dat ' questions dit, mistakes dat, fucked up bladiebla' maar om naar te luisteren is tamelijk vervelend.
|
Verwijderd
|
als je nou een probeert om iets minder als een gefrustreerde puber over te komen, die de hele wereld tegen zich heeft en zichzelf zo zielig vindt, dan wordt het nog wel wat. Een tip: schrijf eens niet over jezelf. Schrijf over je kat, iets wat je in de krant leest, je beste vriend, de meneer in de trein, etc. En gebruik je fantasie.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
het is te voor de hand liggend.
misschien dat je meer in symboliek moet spreken. metaforen doen vaak veel meer dan de betekenissen. zorg ook dat je de lezer/luisteraar een beetje witruimte geeft, laat ze bepaalde zinnen op verschillende manieren kunnen interpreteren, zo trek je vaak meteen de aandacht met je tekst. ik denk dat er wel iets van te maken is hoor. maar ik kan me ook voorstellen dat je het moeilijk vind dat mensen zeggen dat je tekst slecht is. Denk erom een persoonlijk tekst is nooit slecht... een songtekst daarentegen wordt door veel mensen gelezen.
|
Verwijderd
|
De tekst zal wel heel symbolisch voor jezelf zijn, maar als ik het lees slaat het nergens op. Natuurlijk kun je in het Engels wat 'vrijer' zijn qua woorden omdat het meestal toch lekker klinkt. Zorg dan wel dat de inhoud van een woord of mededeling klopt. En let natuurlijk op spelling en grammatica.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En tsja, matige engelse frustratie uiting, ik zie een gouden toekomst voor je als opvolger van Good Charlotte oid.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Eigen teksten en muziek (erik92) erik92 | 8 | 17-10-2011 23:02 | |
Muziek |
Eigen songtekst Soulwing | 10 | 07-05-2007 18:13 | |
Muziek |
songtekst maken? Dark Psycho | 31 | 30-10-2003 21:12 | |
Psychologie |