![]() |
|
Hallo,
Omdat het al weer een tijdje geleden is sinds de laatste wedstrijd, komt er nu een nieuwe. De vorige keer met de kattenremmen hebben we erg veel inzendingen gekregen, waar we nu natuurlijk weer op hopen! Dit keer hebben we gekozen voor het thema: kleur Vrij abstract dus. Je kan er veel kanten mee op; je kunt bijvoorbeeld een gedicht maken waar een bepaalde kleur bij past, je kunt ook nog kleur gebruiken bij de lay-out, enz. enz... maak er wat origineels van! Wat niet de bedoeling is is dat het een visueel gedicht wordt in de zin van het gedicht verwerken in een plaatje dat je dan inzendt: dus geen visuele poëzie. En voor wie misschien nog wat ideeën voor de vormgeving op wil doen, in deze topic staat een hoop informatie over verschillende rijmsoorten en dichtvormen. Insturen kan vanaf vandaag t/m maandag 23 maart. Insturen kan naar dansenoppapier@hotmail.com (zet ook even je nick erbij). Na 23 maart wordt er een poll geopende waarin iedereen zijn stem kan uitbrengen, en na een week lang stemmen zal er een topic met de uitslag geopend worden. Let op: omdat we een keer te maken hebben gehad met fraude bij het stemmen, willen we jullie uitdrukkelijk verzoeken om niet aan vriendjespolitiek te doen; trommel dus geen niet-leden op om zich aan te melden en te stemmen op jouw gedicht! Succes en maak er wat moois van, Halogeen, Mutant en xineof.
Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 19:24. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zweer, ik had een oud topic als voorbeeld gepakt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Volgens Halogeen is het niet zo goed gesteld met mijn originaliteit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar de orginaliteit van bjina heel het forum (that includes me) ligt op een niet zo bijster hoog nivo eigenlijk ![]() Heb ff vraagje over wedstrijd: - Komt elke serieuse inzending hier te staan of slechts een selectie ? - Telt het oordeel van de fb's anders/zwaarder mee ? - Hoe streng zijn jullie met hoe veel het gedicht over kleuren moet gaan ?
||
Citaat:
(ik hou trouwens ook van Chinese vechtkunst (ik prefereer de benaming kunst boven sport, omdat veel varianten niet bedoeld zijn voor wedstrijden)) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het gedicht hoeft dus niet kleur als onderwerp te hebben, het er bijvoorbeeld alleen in verwerken is ook goed? |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Veel varianten zijn juist wel bedoelt voor wedstrijden, vroeger waren wedstrijden complete feesten waar honderden, duizenden mensen op af kwamen. Om eerlijk te zijn ken ik ook geen enkele chinese vechtsport die niet bedoelt is om er ook wedstrijden mee te houden (behalve dan de iaido techniek, want je heb weinig aan een tegenstander die in 2en ligt ^^). Er zijn natuurlijk wel van die vechtsport/kunst gevallen maar die noem ik geen vechtsporten ^^.
||
Citaat:
Ach, ik weet ook helemaal niks. Ik weet alleen dat Wing Chun voornamelijk gericht is op straatgevechten ed, niet op wedstrijden. (Bruce Lee en Jackie Chan doen/deden ook Wing Chun) Wat gebeurt er als de wedstrijd in een gelijkspel eindigt? Hebben we dan twee (misschien zelfs meer) winnaars, of komt er dan een nieuwe poll met alleen de winnaars van de vorige poll? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hmpf... Ik doe gewoon bikkelhard, jeweettog? aZn-pride an stuff
||
Citaat:
![]() ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vooral dat met de vorken was grappig. Maar goed, ik heb wel een idee... Ik zal eens op mijn kleuren gaan broeden ![]()
||
Citaat:
![]() Ik kan met chopsticks een potlood in de lucht gooien en weer opvangen. M'n record is 18 keer achter elkaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Om weer ontopic te gaan: Is het de bedoeling dat we het hier aangeven als we meedoen, of juist liever niet? (bij de vorige wedstrijd was xineof daar niet zo consequent in) |
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen de gedichten en de eventueel daarbij behorende titels worden onder elkaar geplaatst, natuurlijk zonder naam van de schrijver. Op jezelf stemmen kan, mag bij mijn weten ook, maar is natuurlijk wel een beetje lam. Je moet gewoon stemmen op het gedicht dat JIJ het mooist vindt. Als dat je eigen gedicht is... tsja... hihi.
||
Citaat:
![]() Nee tuurlijk niet. Ik probeer nog steeds een vlieg te vangen met mijn stokjes net als Mister Myagi, of hoe die knakker van karatekid ook heet.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Volgens mij heeft dat niet zoveel met consequent zijn te maken ^__^. Het is bij het stemmen niet leuk om te zeggen 'die is van mij!' of van te voren dat te melden, maar zeggen dat je mee hebt gedaan is imo aan de meedoener zelf. Verklap alleen niets van wat je hebt geschreven. Ik zelf vertel het trouwens lekker nooit als ik meedoen, gni.
|||
Geen kritiek, alleen onduidelijkheid.
Van de vorige wedstrijd: Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1-0 voor Sketch !! ![]() Yay, hup sketch hup sketch ! ![]() en toen werd ik gebannend ![]() ![]() Maare, ik denk dat ik toch maar onzin ga ofzo, is mss wel goed plan ^^ Addition: Om nog iets zinnigs in deze post te zetten; moet het perse een nederlands gedicht zijn ?? Addition nummero 2: Ik heb een flauw vermoeden dat iedereen heel orgineel gaat zijn en dat we 5348 gedichten met witte sneeuw krijgen ![]()
Toch? Laatst gewijzigd op 05-03-2005 om 12:18. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-03-2005 om 08:55. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Jouw vorige post: Citaat:
En toen volgde Halo 't niet meer, en DoD ook niet, en ik ook niet, en nu jij ook al niet meer. ![]() Dus als jij even duidelijkheid brengt wat betreft die ene vage post. Laatst gewijzigd op 06-03-2005 om 20:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() just kidding ^^
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Jubileum Wedstrijd-Poll Thema: Alfred's Mare Halogeen | 59 | 03-10-2005 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars wedstrijd de fluitende blokeend! Halogeen | 70 | 08-07-2005 16:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend" Halogeen | 170 | 02-07-2005 08:30 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD: Thema: De fluitende blokeend Halogeen | 152 | 18-06-2005 08:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars wedstrijd 'Kleur'! xineof | 125 | 21-04-2005 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-poll: thema kleur xineof | 99 | 31-03-2005 08:50 |