![]() |
|
Ik vroeg me af wat voor OS (operation system) jullie gebruiken
Poll: OS-poll [*] Windows [*] Linux [*] Mac [*] Anders ![]() (met dank aan http://www.dubbelf.com/poll/ voor het maken van de poll) ikzelf win & lin (moest dus 2x stemmen, helaas kan dat niet direct) (ps. admin kun je even titel veranderen, was tags vergeten, en vergeten dat het om OS ging, kan niet meer veranderen volgens mij ![]()
Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 21:30. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Windows XP, Debian GNU/Linux Woody, OpenBSD, QNX, MSDOS, FreeBSD, NetBSD.. eerste 4 dagelijks.. waar moest ik klikken?
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Op onze P2 draai ik idd IceWM. ![]() Gentoo is best interessant trouwens, best slim packaging-gebeuren (hoewel apt-get overzichtelijker is), en je mag nog net iets meer zelf doen dan bij Debian. ![]() Vraag me trouwens af hoe groot het verschil met Slackware is. (maar die bieden schijnbaar alleen hun op-een-na-laatste versie aan op hun site?) |
![]() |
|
WinXP Pro
linux komt erop zodra ik mijn 80 gig hdd binnen heb, want met 4 gig vrij op partitie met de meeste ruimte kom je niet echt ver, vooral als daar al windows op staat
|
OS X
Ik ben van plan er binnenkort bij te zetten (als ik me HD heb geformat & opnieuw gepartitioneerd): OS X beta (nu dus 10.2, strax 10.3 etc) OS 9 (word ergens tussengefrommeld, niet echt aparte partitie voor) OS X DP 1, 2, 3 of 4 (DP --> Developer Preview. OS X'en zonder Dock ensow, lijkt me kewl om die nog eens te draaien... ![]() [Als iemand hier nog een van heeft liggen... gráág ![]() Mandrake (misschien een andere distro, maar ik ben een n00b dus wou niet te moeilijk beginnen) En dan misschien nog ergens iets anders exentrieks, een copland oid, OS X 1.0/2.0, BeOS, swiets... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
bijv linux=6 mensen; als ik dan een paar distro's had opgegeve schiet het niet meer op voor windows had het nog wel gekunt ja, en ik had ook optie voor meerdere os'en moeten doen, maarja, next time better
|
Server: Debian GNU/Linux potato ( www.orion.endoria.net )
Workstation 1: WinXP pro ENG Workstation 2: WinXP pro NL
Laatst gewijzigd op 23-07-2002 om 13:46. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[winxp] Niks uit startmenu deleten Verwijderd | 22 | 15-02-2003 12:57 |