Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms is het inderdaad wel nodig. Maar vaak ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Was JIJ maar weer FB ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (met andere woorden: ssst!)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat valt er overigens te verkloten aan een topic waarvan A) de topictitel niet serieus te nemen valt. B) niet serieus over valt te discussiëren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij huppelt hier nog wel eens rond. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (Positieve uitzonderingen daargelaten) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar ga jij wel erg snel vanuit. Laatst in je topic op M&M noemde je oa mijn posts ook al: allochtonenbevrijdingsfront..terwijl het er niets mee te maken had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ach ja, als je iets origineler wilt zijn dan iedereen voor NSB'er uitmaken dan moet je tegenwoordig creatief zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je begrijpt natuurlijk wel dat het niet toegestaan is om vrouwen te slaan, in de Islam. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, ik zit helemaal geen ruzie uit te lokken. Ik vroeg het me al een tijdje af, nu hij er wéér mee komt, lijkt het me wel zo gepast om het te vragen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als ik 'moslim' schrijf ben ik racist, dus schrijf ik gekscherend 'allochtoon' daarmee wel degelijk generaliserend dat alle allochtonen moslims zouden zijn. Maar ja, als je ziet dat ik in diezelfde discussies vaak uitgemaakt wordt voor nazi, racist, NSB'er, psychisch instabiel persoon en alle andere soorten rotte vis dan lijkt het me wel op z'n plek. ![]()
||
Citaat:
Positieve en hardcore forummers-die-er-toe-doen uitgezonderd, die doen het wel goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan nóg blijft er een ander regel over: Wij, moslims, dienen de regels in het land waar men verblijft, na te leven. Dus als vrouwenmishandeling verboden is bij Nederlandse wet, lijkt het me duidelijk dat geen enkele moslim zich aan vrouwenmishandeling schuldig mag/kan maken. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij heeft me daar, een tijdje terug, ook al voor uitgemaakt. ![]() En nee, ik wil hem helemaal niet voor allochtonenbasher uitmaken, leg me geen woorden in de mond. Ik probeer enkel zijn redenering erachter te begrijpen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En op zich mag dat best, maar dan wel op ter zake doende gronden. Er ís geen redenering te begrijpen. Mujahideen is allochtoon. Wij weten dat. Hij komt op T_ID extreem-rechts over, en noemt hem daarom 'de allochtone variant van extreem-rechts'. En dan wil jij daarop doorzagen terwijl dat helemaal niet nodig is. Het lokt alleen maar ruzie uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij begrijp je het niet helemaal. Ik vroeg hem waarom hij die term gebruikt, omdat hij mij er eerder ook al voor uit heeft gemaakt. Ik ben geen allochtoon. Wat verstaat hij daar precies onder? Maar dat heeft hij nu wel 'duidelijk' gemaakt. En ja, af en toe ga ik in op zijn post's, maar vaak ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|