![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze zegt dat ze de gijzeling in Iran op tv heeft gezien. De Algerijnse opstand dateert van veel later.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
owja, weer geen blamegame tegen het westen, jammer. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of je zit uit je nek te lullen... ![]() Om de een of andere reden twijfel ik er trouwens aan dat de Fransen 25 jaar na dato rondtrekken in Algerije om baby's aan stukken te snijden in afgelegen bergdorpjes.... Maar ja, complottheorien gaan er in als koek.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar even tussen ons: waarom zit jij steeds in mijn nek, als ik op Juno reply? Ik denk dat Juno wel feministisch genoeg is om voor haar zelf op te komen. Daar heeft ze zo'n stoere vent als jou niet nodig, als ik zo vrij mag zijn om voor Juno te spreken. En zit a.u.b niet in mijn nek te hijgen, je lijkt wel een doorgedraaide stalker. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waarom zit je nou constant in elke topic te klieren door telkens irrelevante zaken in iemands mond te duwen? Graag een serieus antwoord, want ik wil die gedachtekronkels van jou begrijpen.
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens is de link naar racisme snel gemaakt als je beweerd dat een hele groep (moslims in Nederland) verantwoordelijk zou zijn voor iets dat in Afghanistan gebeurd. Iets dat jij een aantal posts terug letterlijk beweerde.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Het is overigens beweert. Tenenkrommend, die fouten van jou. Misschien kun je eerst wat aan je schrijfvaardigheid doen in plaats van de telepaat uit te hangen. En dit is een welgemeend advies.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daaruit moet ik concluderen dat je kan argumenteren. ![]()
||
Citaat:
Kijk, die eerste twee kloppen niet, maar zijn tenminste nog relevant. Ik ben een atheist. Wat dat betreft scheer ik alle religies over een kam. De derde slaat nergens op in dit verband. Je bent overigens niet de enige. Het verwijt van sommige moslimposters hier is dat ik een hoer ben. Ik kan je zeggen dat ik dat niet erg op prijs stel, en het sterkt mij hooguit in mijn opvatting dat de islam vrouwonvriendelijk is. |
![]() |
||
Citaat:
Eu besprekingen en beleid?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel moslimlanden hebben het mensenrechtenverdrag ondertekend en geratificeerd zonder voorbehouden. Nou? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Los daarvan kennen we nog een voorval waar de Fransen niet goed tegen het Nederlandse drugsbeleid konden, nochthans binnenlands. Engeland tegen Frankrijk voor de sluiting van Sangatte bij de kanaaltunnel. EU vs Noorwegen vanwege de visserij daar. etc, etc.
||
Citaat:
Je moet dat soort opmerkingen niet maken, het geeft aan ettertjes het voorbeeld dat het mag. Jou maakt het misschien niets uit hoe zedig ik ben, maar veel onwetende moslimknulletjes denken er echt zo over, en als ze anderen, die ouder en verstandiger zijn dan zijzelf dezelfde woorden horen bezigen, dan denken ze nog dat ze gelijk hebben ook. Geef binnen je moslimgemeenschap het goede voorbeeld om ervoor te zirgen dat er niet een halve tweede generatie drop outs van school en kanslozen echt een sociale outcast word. Dat is meer jouw verantwoordelijkheid dan de mijne, want naar mij luisteren ze toch niet, ik ben immers maar een hoer en daar hoef je geen respect voor te hebben. Einde zedepreek. Sorry hoor. En voortaan niet meer schelden, ook als je het niet zo meent. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|