Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 15:17
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 07-03-2005 @ 16:15 :
Hoe oud was ze toen?
Waarom vraag je dat aan mij. Ik heet geen Juno.

Ze zegt dat ze de gijzeling in Iran op tv heeft gezien. De Algerijnse opstand dateert van veel later.
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2005, 15:22
juno
juno is offline
Ik kan niet stemmen in Frankrijk, ik ben nederlander. Neem het mij dan ook niet kwalijk.

Ik heb me overiens nooit laten voorstaan op een spatje Europese broederschap, en wie Frankrijk aanvalt, beschouw ik niet als mijn vijand.
Dit in tegenstelling tot de moslimbroederschap wereldwijd.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:35
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 07-03-2005 @ 16:22 :
Ik kan niet stemmen in Frankrijk, ik ben nederlander. Neem het mij dan ook niet kwalijk.

Ik heb me overiens nooit laten voorstaan op een spatje Europese broederschap, en wie Frankrijk aanvalt, beschouw ik niet als mijn vijand.
Dit in tegenstelling tot de moslimbroederschap wereldwijd.
Toch frappant dan, dat de westerse landen en Turkije een militair verdrag hebben afgesloten, en de Arabische landen niet.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:02
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 07-03-2005 @ 16:12 :
Je hebt wel van die mooie praatjes over democratie, maar het wel waren jouw Europese broeders, namelijk de Fransen, die het democratische proces in Algerije verstoorden door de Algerijnse dictators te steunen in hun repressie, toen bleek dat de moslims de verkiezingen zouden winnen.
steunden exact, en wie is er ook alweer bezig dorpen af te slachten voor het hogere doel...

owja, weer geen blamegame tegen het westen, jammer.
Oud 07-03-2005, 16:16
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
juno schreef op 07-03-2005 @ 16:22 :

Waarom verwijt jij Europese moslims dan van hetgeen dat in Afghanistan gebeurd is?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:18
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-03-2005 @ 17:02 :
steunden exact, en wie is er ook alweer bezig dorpen af te slachten voor het hogere doel...

Geen idee, want de vrije pers stelt in Algerije bar weinig voor.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:18
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 07-03-2005 @ 17:16 :
Waarom verwijt jij Europese moslims dan van hetgeen dat in Afghanistan gebeurd is?
Jij bent kennelijk telepatisch aangelegd..

Of je zit uit je nek te lullen...

Om de een of andere reden twijfel ik er trouwens aan dat de Fransen 25 jaar na dato rondtrekken in Algerije om baby's aan stukken te snijden in afgelegen bergdorpjes....

Maar ja, complottheorien gaan er in als koek.
Oud 07-03-2005, 16:22
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-03-2005 @ 17:18 :
Jij bent kennelijk telepatisch aangelegd..

Of je zit uit je nek te lullen...
Anders lees je de postings van Juno uit deze topic nog even door.

Maar even tussen ons: waarom zit jij steeds in mijn nek, als ik op Juno reply? Ik denk dat Juno wel feministisch genoeg is om voor haar zelf op te komen. Daar heeft ze zo'n stoere vent als jou niet nodig, als ik zo vrij mag zijn om voor Juno te spreken.

En zit a.u.b niet in mijn nek te hijgen, je lijkt wel een doorgedraaide stalker.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:22
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-03-2005 @ 17:18 :

Om de een of andere reden twijfel ik er trouwens aan dat de Fransen 25 jaar na dato rondtrekken in Algerije om baby's aan stukken te snijden in afgelegen bergdorpjes....

Maar ja, complottheorien gaan er in als koek.
En dan beticht jij mij van telepathie...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:24
T_ID
T_ID is offline
In tegenstelling tot wat je graag zou geloven heb ik Juno nog nergens racistisch uit de hoek zien komen.
Oud 07-03-2005, 16:27
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-03-2005 @ 17:24 :
In tegenstelling tot wat je graag zou geloven heb ik Juno nog nergens racistisch uit de hoek zien komen.
Ik heb haar dan ook nergens beticht van racisme..

Waarom zit je nou constant in elke topic te klieren door telkens irrelevante zaken in iemands mond te duwen?

Graag een serieus antwoord, want ik wil die gedachtekronkels van jou begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 07-03-2005 @ 17:27 :
Waarom zit je nou constant in elke topic te klieren door telkens irrelevante zaken in iemands mond te duwen?
Naar het schijnt komt het irritant over wanneer mensen geen antwoorden hebben.

Overigens is de link naar racisme snel gemaakt als je beweerd dat een hele groep (moslims in Nederland) verantwoordelijk zou zijn voor iets dat in Afghanistan gebeurd. Iets dat jij een aantal posts terug letterlijk beweerde.
Oud 07-03-2005, 16:33
juno
juno is offline
Muja...ik neem het de europese moslims niet kwalijk dat ze niet demonstrerend de straat opgingen. Demonstreren is sowieso niet mijn ding. Beetje nutteloos het verkeer ophouden. Ik neem het de moslimmachthebbers kwalijk dat ze hun broederstaten niet in het gareel weten te houden, en vooral dat ze zich er zo op laten voorstaan dat ze wel broeders zijn als amerika een van hen aanvalt.

Ze zijn nooit hun broeders hoeder als een van hen rottigheid uithaalt, en zijn eigen volk, moslimbroeders, onderdrukt in naam van de islam terwijl iedere moslim donders goed weet dat dat NIET islamitisch is, maar wel beledigd als een buitenstaander commentaar heeft. Dat vind ik een vreemde dubbele moraal.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:35
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-03-2005 @ 17:30 :
Overigens is de link naar racisme snel gemaakt als je beweerd dat een hele groep (moslims in Nederland) verantwoordelijk zou zijn voor iets dat in Afghanistan gebeurd. Iets dat jij een aantal posts terug letterlijk beweerde.
Hoe doe jij dat toch altijd? Je trekt altijd de verkeerde conclusies.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:36
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Naar het schijnt komt het irritant over wanneer mensen geen antwoorden hebben.
Over welke mensen heb jij het dan, als jij al voorbaat voor hen antwoordt, terwijl ze dat niet eens kenbaar gemaakt hebben?

Citaat:
Overigens is de link naar racisme snel gemaakt als je beweerd dat een hele groep (moslims in Nederland) verantwoordelijk zou zijn voor iets dat in Afghanistan gebeurd.
Nu beschuldig jij Juno van racisme... (past bovendien niet eens in de context)

Het is overigens beweert. Tenenkrommend, die fouten van jou. Misschien kun je eerst wat aan je schrijfvaardigheid doen in plaats van de telepaat uit te hangen. En dit is een welgemeend advies.
Met citaat reageren
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 07-03-2005 @ 17:33 :
Muja...ik neem het de europese moslims niet kwalijk dat ze niet demonstrerend de straat opgingen. Demonstreren is sowieso niet mijn ding. Beetje nutteloos het verkeer ophouden. Ik neem het de moslimmachthebbers kwalijk dat ze hun broederstaten niet in het gareel weten te houden, en vooral dat ze zich er zo op laten voorstaan dat ze wel broeders zijn als amerika een van hen aanvalt.

Ze zijn nooit hun broeders hoeder als een van hen rottigheid uithaalt, en zijn eigen volk, moslimbroeders, onderdrukt in naam van de islam terwijl iedere moslim donders goed weet dat dat NIET islamitisch is, maar wel beledigd als een buitenstaander commentaar heeft. Dat vind ik een vreemde dubbele moraal.
En waar zie jij dat Westerse regeringen andere westerse regeringen corrigeren?
Met citaat reageren
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
juno schreef op 07-03-2005 @ 17:33 :

Idd, ben ik het helemaal mee eens maar op dit moment kunnen de moslims niet veel doen.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 07-03-2005 @ 15:33 :
Die demonstraties waren van de vakbonden en gingen alleen over Het prepensioen van de oudere mensen nu. Voor de Jongere generatie hebben ze niets gedaan. Tegen andere kabinetsplannen hebben ze niet gedemonstreerd.
Krijg je nu ineens een aanval van burgerzin? Doe nou niet alsof het allemaal de schuld is van het volk dat alles had kunnen veranderen als het maar had gedemonstreerd.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:37
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-03-2005 @ 17:35 :
Hoe doe jij dat toch altijd? Je trekt altijd de verkeerde conclusies.
Je hebt gelijk, elke conclusie is fout.

Daaruit moet ik concluderen dat je kan argumenteren.
juno
juno is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 07-03-2005 @ 17:27 :
Ik heb haar dan ook nergens beticht van racisme..

Graag een serieus antwoord, want ik wil die gedachtekronkels van jou begrijpen.
Je beticht me waar je maar kunt van moslimhaat en xenofobie en zedeloosheid.

Kijk, die eerste twee kloppen niet, maar zijn tenminste nog relevant. Ik ben een atheist. Wat dat betreft scheer ik alle religies over een kam. De derde slaat nergens op in dit verband. Je bent overigens niet de enige. Het verwijt van sommige moslimposters hier is dat ik een hoer ben. Ik kan je zeggen dat ik dat niet erg op prijs stel, en het sterkt mij hooguit in mijn opvatting dat de islam vrouwonvriendelijk is.
Met citaat reageren
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-03-2005 @ 17:36 :
Frankrijk vs Amerika rond Irak?

Eu besprekingen en beleid?
Oud 07-03-2005, 16:38
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-03-2005 @ 17:37 :
Frankrijk vs Amerika rond Irak?

Eu besprekingen en beleid?
Dat was toch geen binnenlandse aangelegenheid?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:40
juno
juno is offline
Citaat:
Haha, dat gebeurdt voortdurend. Zelfs nederland is laatstelijk nog beschuldigd van het niet naleven van de mensenrechten. Met het schaamrood op de kaken gaan wij dan aan de slag om onze wetgeving aan te passen.

Hoeveel moslimlanden hebben het mensenrechtenverdrag ondertekend en geratificeerd zonder voorbehouden. Nou?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:42
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
juno schreef op 07-03-2005 @ 17:37 :
Je beticht me waar je maar kunt van moslimhaat en xenofobie en zedeloosheid.

Kijk, die eerste twee kloppen niet, maar zijn tenminste nog relevant. Ik ben een atheist. Wat dat betreft scheer ik alle religies over een kam. De derde slaat nergens op in dit verband. Je bent overigens niet de enige. Het verwijt van sommige moslimposters hier is dat ik een hoer ben. Ik kan je zeggen dat ik dat niet erg op prijs stel, en het sterkt mij hooguit in mijn opvatting dat de islam vrouwonvriendelijk is.
Ik heb je nergens voor xenofoob of moslimhater uitgemaakt. Wel heb ik verwezen naar je opruiende en/of generaliserende opmerkingen ten aanzien van moslims. Desnoods check je mijn postgeschiedenis erop na. En over die zedeloosheid kan ik zeggen dat ik 'hoer' als voorbeeld nam om iets op subtiele wijze duidelijk te maken. Al zou je een hoer zijn geweest, dan nog ben ik de laatste om je zonder enige aanleiding te veroordelen. Het laat me totaal koud of je op de Wallen staat of in de Kruidvat werkt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 16:42
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 07-03-2005 @ 17:38 :
Dat was toch geen binnenlandse aangelegenheid?
De Arabische wereld schaaft wel elkaars buitenlands beleid bij wil je beweren?

Los daarvan kennen we nog een voorval waar de Fransen niet goed tegen het Nederlandse drugsbeleid konden, nochthans binnenlands.

Engeland tegen Frankrijk voor de sluiting van Sangatte bij de kanaaltunnel.

EU vs Noorwegen vanwege de visserij daar.

etc, etc.
Oud 07-03-2005, 17:09
juno
juno is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 07-03-2005 @ 17:42 :
[B] En over die zedeloosheid kan ik zeggen dat ik 'hoer' als voorbeeld nam om iets op subtiele wijze duidelijk te maken. ]
npu, subtiel hoor. Met het favoriete moslimscheldwoord dat straatschoffies in de mond bestorven ligt.

Je moet dat soort opmerkingen niet maken, het geeft aan ettertjes het voorbeeld dat het mag. Jou maakt het misschien niets uit hoe zedig ik ben, maar veel onwetende moslimknulletjes denken er echt zo over, en als ze anderen, die ouder en verstandiger zijn dan zijzelf dezelfde woorden horen bezigen, dan denken ze nog dat ze gelijk hebben ook.

Geef binnen je moslimgemeenschap het goede voorbeeld om ervoor te zirgen dat er niet een halve tweede generatie drop outs van school en kanslozen echt een sociale outcast word. Dat is meer jouw verantwoordelijkheid dan de mijne, want naar mij luisteren ze toch niet, ik ben immers maar een hoer en daar hoef je geen respect voor te hebben.

Einde zedepreek. Sorry hoor. En voortaan niet meer schelden, ook als je het niet zo meent.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 17:41
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Onophoudelijk. Denk aan de Kopenhagen-standaarden, de EVRM, het Europees Hof van Justitie, het ICJ, en ga zo maar door.
Reageren

Regels voor berichten