Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom zou hij denken dat jij hem niet meer leuk gaat vinden? Oke, dat risico is er altijd, maar om daar van uit te gaan, geeft niet echt een positief beeld van jou?? |
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft in verleden veel meegemaakt met liefde alleen maar struikel dingen allemaal nare dingen... vandaar..
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarnaast, het is pas sinds zaterdag uit. Natuurlijk kan eht zo zijn dat het al maanden speelt, maar dan nog, het is wel erg snel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar is jullie lef gebleven om totaal opnieuw met iemand anders te starten? Dit komt allemaal zo claimend, behoudend en vastgeroest over! Maak in ieder geval een keuze die voor jou het beste is. Ik lees erg vaak "hij wil dit, hij wil dat"... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik was gewoon bang en had hem wel dingen vertelt maar hij negeerde al mijn uitspraken ![]()
||
Citaat:
OMDAT zijn beste vriend dat zei.. ![]() die zei van wat heb je te verliezen... maar hij denkt zelf de vriendschap gaat er onder door maar de band kan toch ook juist beter worden?
||
Citaat:
het is uit met mijn vriendje en vind een andere jongen leuk en andersom... het einde heb ik er zelf in gebracht >> ik heb het uitgemaakt..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Pas een maand uit, nu nieuwe vriend, hoe vertel ik het mijn ex? spectacular | 3 | 28-12-2008 16:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Discussie over onze nieuwe relatie met Frankrijk A Duck | 27 | 02-06-2005 10:45 | |
Liefde & Relatie |
tijd tussen 2 relaties waves | 21 | 07-02-2005 18:05 | |
Liefde & Relatie |
heb niet zoveel vertrouwen meer in een nieuwe relatie meisje833 | 13 | 15-10-2004 22:31 | |
Liefde & Relatie |
ex nieuwe relatie bassgirl | 52 | 15-06-2004 17:28 | |
Liefde & Relatie |
Na hoe lang vind je een nieuwe relatie weer kunnen? LA BLADIRA | 15 | 30-01-2004 16:59 |