![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat na dit weekend het jongerencentrum Flinty's te Haarlem godverdomme gesloten en plat gegooid zal worden door de gemeente is er in het laatste weekend dat het open is een festivalletje met Haarlemse bandjes georganiseerd.
De exacte line up weet ik ook niet precies maar ik kan wel zeggen dat de punkrockers van Ask for Bob, de Skabalters en de hardcore aapjes van Painted Smile op zullen treden. Er zal daarnaast nog veel meer te doen zijn. Om 4 uur gaan de deuren open en de entree weet ik niet exact maar het wordt georganiseerd door een maat van me en het zal hem kennende geen fuck kosten. Voor de geïnteresseerden: Ask for Bob speelt om een uurtje of 8 dus wees op tijd. En vanwege een tijdelijke storing op hun site zijn nu 2 nummers van ze te beluisteren op http://www.myspace.com/askforbob KOMEN EIKELS!!!! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
edit: toch niet, dat was tasker.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@nighttimewout: lees de beginpost en je zal het weten ![]() @deadnation: dat moet dan wel bij DRI geweest zijn want toen Slapshot in patro speelde was het voorprogramma uppercut en nog een of andere friese band |
![]() |
||
Citaat:
En Tasker, die speelden geloof ik in het voorprogramma van Snapcase (in Patronaat).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vond tasker iig de keren dat ik ze zag altijd wel geinig |
![]() |
||
Citaat:
|
|