Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2002, 14:00
nastygirl
nastygirl is offline
Ik vraag me af of het aan mezelf ligt dat ik elke keer op de verkeerde jongens val...
Niet dat het allemaal players ofzo zijn..maar of hij is te oninterresant, of te populiair en heeft nooit tijd, of een player, of zen ouders zijn beroerd, of hij woont te ver weg!!!
Ik ben echt niet zwaar kritisch ofzo...maar het lijkt wel of ik nooit de juiste jongen vind waar ik het wel een tijdje langer mee volhoud!!!
Ik ben gewoon jaloers op men vriendinnen die al wel heel lang gelukkig zijn met hun vriendje...
het ligt ook niet echt aan men uiterlijk want krijg genoeg aandacht..maarja...
wie heeft hier nog meer last van???
any tips????

Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 14:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 14:53
girl18
girl18 is offline
je karakter mischien.? verbeteren ja sorry hoor ik weet het ook niet maar je komt over als iemand die een lijstje heb met vriendje betreft.. je moet niet zo veeleisend zijn
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Had ik ook altijd last van; ze waren altijd te oud, te vrij, te moe, een player, homo, bindingsangstig....En zo niet, dan hadden ze vast wel klote- ouders.
nu heb ik wel mijn ideale vriendje gevonden: mooie leeftijd, lief, grappig, wijs, ziet er schattig en tegelijkertijd agressief uit, openminded en bovendien heeft hij superlieve ouders, megacoole zussen en een poeperdje van een nichtje. En zijn hond is ook lief. En zijn oma ook.
Maar goed, wat ik bedoel te zeggen is dat het dus met jou ook wel goedkomt, ook al lijkt het er nu niet op. Word niet wanhopig, dan kom je vast snel een goeie jongen tegen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 11:27
nastygirl
nastygirl is offline
Citaat:
girl18 schreef:
je karakter mischien.? verbeteren ja sorry hoor ik weet het ook niet maar je komt over als iemand die een lijstje heb met vriendje betreft.. je moet niet zo veeleisend zijn
had ik gezegd dat al die jongens waarvan ik de minpunten opnoemde men vriendje waren geweest ??? nee toch!!!
Oud 19-07-2002, 11:42
LM
LM is offline
Misschien omdat een nastygirl op nastyboy's valt?
Oud 19-07-2002, 13:30
LasT*Hero
LasT*Hero is offline
Citaat:
nastygirl schreef:

had ik gezegd dat al die jongens waarvan ik de minpunten opnoemde men vriendje waren geweest ??? nee toch!!!

aan zulk een reactie zie ik het al .. :]
Oud 20-07-2002, 18:34
nastygirl
nastygirl is offline
beetje jammer hoor vraag gewoon om serieus advies krijg je van die domme mensen met hun oplossing dat het VAST aan men naam lag...
sinds wanneer word je op je NICKNAME beoordeeld?
Oud 20-07-2002, 18:37
Tenischa
Tenischa is offline
goed bedenken waar je aan begint
wat ik bedoel is dat je moet kijken dat hij wel alles in huis heeft voor een goede relatie zo niet heb geduld "hij" komt heus wel..!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:51
nastygirl
nastygirl is offline
thanx daar heb ik wat aan
Oud 21-07-2002, 23:52
moenbase
moenbase is offline
Ik ben er van overtuigd dat dit soort toestanden kunnen voorkomen worden wanneer je elkaar eerst goed leert kennen, en dan pas overweegt of je em écht wel zo leuk vind om een relatie aan te gaan.
Oud 22-07-2002, 09:46
lady_x
lady_x is offline
Goh meid je bent nogmaar 16, neem de dingen toch niet zo serieus op, amuseer je gewoon.
Oud 22-07-2002, 13:13
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Jah, heb ik ook wel ... Maar de jongens die eigenlijk wel 'goed' zouden zijn, val ik nooit op... Blijkbaar is het interessanter als ik er moeite voor moet doen ofzo .. Ik weet niet waar het aan ligt, maja.. nix is perfect zullen we maar denken..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 13:47
clevergirl
clevergirl is offline
YEEEEEEEHHHH!!! Ik heb een soulmate!!

Ik heb nou echt precies hetzelfde.. altijd is er wel iets mis, terwijl ik het voordat het bekend werd helemaal zag zitten... Maja, je moet proberen ervoor te zorgen dat het je niet meer zoveel boeid, ermee zitten heeft geen zin, en als je op zoek gaat vind je het juist niet! En ALS het komt, komt het vanzelf wel naar je toe!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten