Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2005, 10:18
*Ster*
*Ster* is offline
Ik zal niet meer op de site te vinden zijn, misschien zo nu en dan... maar het is de bedoeling dat ik afstand neem van de site. Ik heb dit wel vaker gezegd (borderline-trekje, vrees ik ), maar ik denk dat het beter is. Er zijn een aantal mensen op de site met wie ik een band heb opgebouwd en waaraan ik veel steun heb gehad en ik hoop dat dit ook andersom het geval is geweest... Ik ga jullie zeker weten missen!
Hopelijk ga ik inzien dat ik hulp moet zoeken ipv te blijven hangen in mijn 'problemen'. Erover praten met mensen die snappen waar je het over hebt is prettig, maar ik heb meer nodig. Ik wens jullie het allerbeste, geef niet op, dat doe ik ook niet!

Een hele dikke kus,
Chantal
Oud 10-03-2005, 10:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 09-03-2005 @ 23:05 :
Haha, maar dan gaat iedereen weer zeiken dat ik geen suiker meer mag
Iedereen, behalve ik, want ik vind dat altijd erg gezellig . Jochum snapt jou humor gewoon niet, hij is gewoon te serieus ...
Oud 10-03-2005, 10:28
Verwijderd
Citaat:
ch@nt@l schreef op 10-03-2005 @ 11:18 :
Ik zal niet meer op de site te vinden zijn, misschien zo nu en dan... maar het is de bedoeling dat ik afstand neem van de site. Ik heb dit wel vaker gezegd (borderline-trekje, vrees ik ), maar ik denk dat het beter is. Er zijn een aantal mensen op de site met wie ik een band heb opgebouwd en waaraan ik veel steun heb gehad en ik hoop dat dit ook andersom het geval is geweest... Ik ga jullie zeker weten missen!
Hopelijk ga ik inzien dat ik hulp moet zoeken ipv te blijven hangen in mijn 'problemen'. Erover praten met mensen die snappen waar je het over hebt is prettig, maar ik heb meer nodig. Ik wens jullie het allerbeste, geef niet op, dat doe ik ook niet!

Een hele dikke kus,
Chantal
Succes. Ik zal je echt missen (k)
Oud 10-03-2005, 11:34
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-03-2005 @ 11:20 :
Iedereen, behalve ik, want ik vind dat altijd erg gezellig . Jochum snapt jou humor gewoon niet, hij is gewoon te serieus ...
Hij lacht er zelf ook om Maar met Jeroen heb ik nog altijd de eeuwige discussen over kwakken. Zelfs tegen mijn broer moet ik het nu opnemen dat een eend kwakt ipv kwaakt! Grrrrrrr

Maargoed, t gaat niet zo lekker nu. Maarjah, who cares. MIjn poes ligt op mijn bed te mauwen om een aaitje, dus dat is een goede reden om lekker mijn bed weer in te kruipen.
Oud 10-03-2005, 11:35
Eend
Eend is offline
Citaat:
ch@nt@l schreef op 10-03-2005 @ 11:18 :

Een hele dikke kus,
Chantal
Het ga je goed, meis!

Hopelijk laat je over een tijdje nog iets van je horen en ik hoop inderdaad voor je dat je hulp zult gaan zoeken.

Succes!
Oud 10-03-2005, 12:25
Wolter
Wolter is offline
Ik voel me eigenlijk wonderbaarlijk goed

Ben verlost van een hoop twijfel
Oud 10-03-2005, 12:31
Arashi
Arashi is offline
.. En ik kan alleen maar vechten tegen die tranen nu.

Want ja, ik zit weer thuis. Verplicht.

Oververmoeid, bloedbeeld wat niet klopt, "je put jezelf uit", "dit kan zo niet langer" en ga zo maar door; het wordt al zo lang gezegd, en nu is het dan inderdaad gegaan zoals ze had voorspelt; ik mag nu niet zelf beslissen, en ik báál. School is gebeld, dat ik de zwaarste middagen niet in de les mag zitten, en dat ik naar huis gestuurd moet worden als ik er "slecht" uitzie.

En het ergste is eigenlijk nog wel dat ik weer met de minimale lijst moet beginnen, terwijl ik NIET ben afgevallen en NIET aan mijn minimum zit, maar wél aankom als ik aan die lijst begin.

Ja, mijn bloedbeeld klopt niet, en ja, ik barst weer/nog steeds van de lichamelijke klachten. Maar ik kan dit niet..

Oud 10-03-2005, 12:48
Stefanie
Stefanie is offline
Heerlijk rustig zo. Vanaf nu bespreek ik m'n problemen alleen met mensen van wie ik echt hou
Oud 10-03-2005, 12:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Arashi schreef op 10-03-2005 @ 13:31 :
En het ergste is eigenlijk nog wel dat ik weer met de minimale lijst moet beginnen, terwijl ik NIET ben afgevallen en NIET aan mijn minimum zit, maar wél aankom als ik aan die lijst begin.
Ik heb tijden lang 1 boterham per dag geleefd, soms zelfs een halve. Ik ben van dat naar 6-8 boterhammen per dag gegaan en ben NIETS aangekomen.
Als jij je lichaam rustig laat wennen, hoef je niet aan te komen. Als je te weinig eet, slaat je lichaam alles op wat je eet, terwijl als je lichaam genoeg krijgt, ze ook dingen verbrandt. Maar je lichaam gaat natuurlijk niet extra verbranden, als ze alles héél hard nodig heeft.

Met een gezond eetpatroon en gezond leven (af en toe sporten) zal je niet dik worden...
Oud 10-03-2005, 13:18
Eend
Eend is offline
Mijn moeder heeft een aanrijdingtje gehad...en wat dat betreft ben ik niet de ideale dochter met medelijden, maar een vreselijk kind met leedvermaak.

Ze is namelijk een volkswagen busje ingereden (en dan niet zo'n kleintje), najah, ze is er eerder tegen aan gereden, want hij stond stil...

Maargoed, een Fort Ka kan nog onoverzichtelijk zijn, maar een volkswagen bus En naja, het gebeurde in haar dode hoek zo'n beetje, waar mijn ouders een hele discussie over hadden, dat mijn moeder die dodehoekspiegel eens wat meer moest gaan gebruiken...

Ik lach me rot

Maar toch wel sneu hoor Alleen de situatie is zeer lachwekkend...
Oud 10-03-2005, 13:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 10-03-2005 @ 14:18 :
Mijn moeder heeft een aanrijdingtje gehad...en wat dat betreft ben ik niet de ideale dochter met medelijden, maar een vreselijk kind met leedvermaak.

Ze is namelijk een volkswagen busje ingereden (en dan niet zo'n kleintje), najah, ze is er eerder tegen aan gereden, want hij stond stil...

Maargoed, een Fort Ka kan nog onoverzichtelijk zijn, maar een volkswagen bus En naja, het gebeurde in haar dode hoek zo'n beetje, waar mijn ouders een hele discussie over hadden, dat mijn moeder die dodehoekspiegel eens wat meer moest gaan gebruiken...

Ik lach me rot

Maar toch wel sneu hoor Alleen de situatie is zeer lachwekkend...
Lol

Geen schade bij jullie auto?
Oud 10-03-2005, 14:01
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-03-2005 @ 14:39 :
Lol

Geen schade bij jullie auto?
Jawel, de rechter achterlichten zijn kapot, maar dat is alles Die man heeft amper schade
Oud 10-03-2005, 14:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Toch hard als je opeens weer beseft dat, wat jij het liefste wil, nóóit gaat gebeuren.
Oud 10-03-2005, 15:11
Eend
Eend is offline
Onze kat discrimineert

Voor blanke vreemde mensen in huis, rent ie zo snel mogelijk weg, maar nu was er een Marokkaanse man en daar ging ie bij zitten kroelen

Stom beest!
Oud 10-03-2005, 15:15
leucomelas
leucomelas is offline
tja en nu?hoe gaat dit nou weer goedkomen..
merk wel dat de foute dingen die hij doet me minder irriteren.. zou ik aan het accepteren zijn dat hij zo is? toch wel jammer want verwachtte meer. maar je kan niet altijd alles hebben natuurlijk.
Oud 10-03-2005, 15:17
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 10-03-2005 @ 16:15 :
.. maar je kan niet altijd alles hebben natuurlijk.
Je bent nog jong; ook al kan je niet alles hebben, ga er wel voor. *ribbit*
Oud 10-03-2005, 15:35
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Marcade schreef op 10-03-2005 @ 16:17 :
Je bent nog jong; ook al kan je niet alles hebben, ga er wel voor. *ribbit*
nou, alsk ervoor ga ben ik alles kwijt wat ik nog had.. dat is oko weer niet de bedoeling...
Oud 10-03-2005, 16:05
Verwijderd
Ik heb dezelfde ogen en ik krijg jouw trekken om mijn mond.
Ik heb dezelfde handen en ik krijg jouw rimpels in mijn huid.
Jij hebt jouw ideeën, ik heb mijn ideeën en we zwerven in gedachten maar we komen altijd thuis.
De waarheid die je zocht en die je nooit hebt gevonden,
ik zoek haar ook en tevergeefs zolang ik leef.

Nee, niet over mijn vader
Oud 10-03-2005, 16:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-03-2005 @ 13:59 :
Ik heb tijden lang 1 boterham per dag geleefd, soms zelfs een halve. Ik ben van dat naar 6-8 boterhammen per dag gegaan en ben NIETS aangekomen.
Als jij je lichaam rustig laat wennen, hoef je niet aan te komen. Als je te weinig eet, slaat je lichaam alles op wat je eet, terwijl als je lichaam genoeg krijgt, ze ook dingen verbrandt. Maar je lichaam gaat natuurlijk niet extra verbranden, als ze alles héél hard nodig heeft.

Met een gezond eetpatroon en gezond leven (af en toe sporten) zal je niet dik worden...
Dat heb ik ook, echt maf Nou ja, ik at eerst wel wat meer dan jij en nu wel iets minder, maar dan nog...

Ach, alles gaat wel oké. Mijn zusje heeft gedaan wat ze niet had moeten doen, maar ik wist dat ze het toch zou doen, ze is nu eenmaal zo'n rottig kind of zo
Oud 10-03-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 10-03-2005 @ 17:05 :
Ik heb dezelfde ogen en ik krijg jouw trekken om mijn mond.
Ik heb dezelfde handen en ik krijg jouw rimpels in mijn huid.
Jij hebt jouw ideeën, ik heb mijn ideeën en we zwerven in gedachten maar we komen altijd thuis.
De waarheid die je zocht en die je nooit hebt gevonden,
ik zoek haar ook en tevergeefs zolang ik leef.

Nee, niet over mijn vader
wie dan?

ontopic: misschien moet ik alles wat ik gisteren gezegd heb eens hier neerzetten. kan je lachen.
Oud 10-03-2005, 17:13
Skilly
Skilly is offline
Dus nu heeft die een vriendin. Ik vindt mezelf nu zo'n sukkel dat ik het dus nooit tegen hem hebt gezegt

Anyway het was vandaag een leuke dag Natuurkunde was weer lachen zoals altijd.

Maandag armpje drukken
Oud 10-03-2005, 17:14
Roadrunner
Roadrunner is offline
pff, de verwarring. het wordt zelfs niet geaccepteerd als ik aardig probeer te doen en dan dat smsje. iets enthousiaster had misschien ook wel gekund?
Oud 10-03-2005, 18:13
leucomelas
leucomelas is offline
"ja ze kunnen hem niet ff fixen" mijn pa over mn broertje + hulpverlening... ik ben dus ook kapot? niet gezond? ziek!! jeej, heeft ie weer goed gedaan in mijn bijzijn. my god!
en nu voelk me kut. me broertje is net gedumpt, ben bang dat ie iets ergs gaat doen en heb zelf ok zon drang en blaat, waarom gaat er niets goed? relatie? puh.. vrienden? waar?! aargh, kweet het allemaal even niet meer. wil naar R toe en huilen..
Oud 10-03-2005, 18:14
Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik snap mensen niet die mij aanspreken terwijl ze duidelijk niet met me willen praten. Voorlopig heb ik er even geen zin meer in.
Oud 10-03-2005, 19:07
Cethlion
Cethlion is offline
Hm. Net gehoord dat mijn oma heel snel zal overlijden, misschien al dit weekend. Vorige week was er niets aan de hand! Waarom gaat het zo snel? Blah. Ik hoop dat ik haar dit weekend nog kan zien.
Mijn tante vroeg of ik een gedichtje wou schrijven voor op de kaartjes. Heel lief, maar zoiets kan ik helemaal niet.
Oud 10-03-2005, 19:55
moon
moon is offline
Die stomme klere klote hulpverlening van het gzz, daar heb ik het helemaal mee gehad! Ik ben verdomme toch niet afgestuudeerd psycholoog ofzo? Ze maken er echt een grote rotzooi van en ik word er echt kots misselijk van. Ik geloof dat ik bij wijze van spreken nog beter bij mijn buurvrouw terecht kan. Ieder mens zou beter kunnen helpen als die hulpverlening van het gzz. Ze zitten daar om je aan te moedigen zelf moord te plegen, dat is weer minder werk. Ik ben het echt helemaal zat!
Oud 10-03-2005, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 10-03-2005 @ 18:01 :
wie dan?

Heeeej, je bent er weer.

Mijn oma en mijn moeder. Omdat mijn moeder zei dat ze vond dat ze op mijn oma begon te lijken, zowel qua uiterlijk als karakter dingen, en toen zag ik dit liedje op tv gezongen worden. Dus.
Oud 10-03-2005, 20:00
Fruitcake
Fruitcake is offline
STOMME mensen! Ik haat het echt als mijn plannen op het laatste moment nog in de war gestuurd worden!!! Dan heb je alles eindelijk tot in de puntjes uitgewerkt... Komen er weer andere plannen en moet alles aanpassen. Ik haat het!!!
Oud 10-03-2005, 20:21
Verwijderd
Ik ben nu nog te naief om het realistisch in te schatten. Beter laat dan nooit.
Oud 10-03-2005, 20:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
*zucht*. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Aan de ene kant wil ik over anderhalf jaar -zoals het er nu naar uitziet- graag nog de (verkorte) PABO doen, aan de andere kant zal ik ook ooit het huis uit moeten om (zelf) te gaan (samen)wonen, en kan ik het niet maken om mijn vriend te laten werken, terwijl ik zelf in totaal 6 of 7 jaar studeer...
Nou ja, voorlopig nog ruim de tijd om daar over na te denken; eerst maar eens zorgen dat ik voor komend collegejaar een stageplek vind. En ook dat is rot. Bah, ik haat mensen die je afschepen.
Nu nog even m'n sessie voor morgen voorbereiden. Ik heb zo het idee dat ik iets vergeet of verkeerd inschat... Maar ik kom er nu niet op... Dus dat zie/merk ik morgen wel, dan.
Oud 10-03-2005, 20:32
tjsa...ikke
tjsa...ikke is offline
hey iemand die dit leest, ik hoop dat iemand mij wil helpen
want ik heb wat probleempjes met mezelf, ik ben vorig jaar iemand dierbaars verloren en het was toen nogal een zwaar jaar. Er zijn toen ook nog twee andree mensen overleden.
Ook zit ik te twijfelen of ik mss lesbisch ben ofzo... en opzich maakt dit uit natuurlijk en dat weet ik ook wel maarja. En nu vin ik dus eigenlijk dat ik te ongezond eet. En ik ben erachter gekomen dat ik best makkelijk een tijd zonder eten kan. Gewoon als ik 's ochtend s en smiddags niet eet en dan savonds wel. Want anders hebben mijn ouders het door. Maar ik vind weet niet goed wat ik moet doen. Ik wil eigenlijk ook niet ophouden daarmee, maar ik weet het allemaal niet meer.
Ook heb ik in mezelf gekrast een aantal keer...
en dan kun je wel zeggen dat dat slecht is, maar het helpt toch, dus waarom niet?

dit komt mss heel raar over, maar ik wil wel een reactie aub!

xxx
Oud 10-03-2005, 20:53
ironflower
ironflower is offline
mijn vriend is vandaag naar een meisje gegaan, welke hij tijdens onze relatie leuk heeft gevonden...
Ik snap sowieso niet hoe ze ooit echt vrienden zijn geworden, want in de 3de ging ze weg van school (toen hadden ze geen contact) En toen ze van school af was waren ze opeens de beste vrienden....

Maar ik heb sinds dien altijd het idee gehad dat hij haar leuker vind dan mij....dat het gezellig is, etc etc
Vraag me dan ook vaak af waarom ik nog iets met hem heb.
Vind ook dat hij vaak "geheimzinnig" over haar doet en of ze wat afspreken enzo, en nu gaat hij haat zaterdag alweer zien, omdat ze allebei ergens zijn. En gaan ze maar wat samen drinken...
En wij hebben elkaar deze week niet gezien, komende week zullen we elkaar wss ook niet zien. En echt lekker ging het de laatste tijd ook niet echt..

zucht, even mn hart uit gestort
Oud 10-03-2005, 21:26
Gothic
Gothic is offline
Ik wil het en ik snap werkelijk niet waarom ...
Oud 10-03-2005, 21:31
Verwijderd
ik heb t helemaal gehad

halve fles
halve week leven
nog 10 euro over

dit is ondraaglijk, zonder iemand om me heen die me wil knuffelen of met me wil praten. En ik moet de aangifte helemaal alleen doen..

als mijn lichaam normaal was zou ik nu janken

is er helemaal níemand?...
laat me maar vallen..ow. foutje. er zijn geen personen die me kunnen laten vallen, ik ben al gevallen.

tijd om deze gedachten af te kappen.
Oud 10-03-2005, 21:35
JJ13
JJ13 is offline
ik ben zo moe, maar blijf op om even nog met iemand te kunnen praten.
Oud 10-03-2005, 21:43
Eend
Eend is offline
Moe, zwak en misselijk.

Tijd om in mijn dagboek te gaan schrijven.
Oud 10-03-2005, 21:52
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
tjsa...ikke schreef op 10-03-2005 @ 21:32 :
hey iemand die dit leest, ik hoop dat iemand mij wil helpen
want ik heb wat probleempjes met mezelf, ik ben vorig jaar iemand dierbaars verloren en het was toen nogal een zwaar jaar. Er zijn toen ook nog twee andree mensen overleden.
Ook zit ik te twijfelen of ik mss lesbisch ben ofzo... en opzich maakt dit uit natuurlijk en dat weet ik ook wel maarja. En nu vin ik dus eigenlijk dat ik te ongezond eet. En ik ben erachter gekomen dat ik best makkelijk een tijd zonder eten kan. Gewoon als ik 's ochtend s en smiddags niet eet en dan savonds wel. Want anders hebben mijn ouders het door. Maar ik vind weet niet goed wat ik moet doen. Ik wil eigenlijk ook niet ophouden daarmee, maar ik weet het allemaal niet meer.
Ook heb ik in mezelf gekrast een aantal keer...
en dan kun je wel zeggen dat dat slecht is, maar het helpt toch, dus waarom niet?

dit komt mss heel raar over, maar ik wil wel een reactie aub!

xxx
hier heb je mijn reactie
voordat je post uit het zicht verdwijnt
weet je iig dat iemand het gelezen heeft

vervelend dat je niet lekker in je vel zit
de manier waarop je dit uit is natuurlijk niet al te gelukkig
Kun je er niet eens met iemand over praten? Dat lucht vaak al op.

Maar wat ik dus niet snap is dat je zegt ''het helpt toch''
wat helpt? en op welke manier?
Oud 10-03-2005, 22:02
Verwijderd
Open dag(avond) geweest.
Pfft, heb weer helemaal zin om te studeren, terwijl ik net drie weken thuis zit...
Achja, ik vond leren altijd al leuk.

MWD lijkt me een leuke studie maar ik weet helemaal niet meer of ik daar wel geschikt voor ben etc.
Moeilijk, moeilijk...
Maar ga ook nog bij pedagogiek kijken, miss is dat ook wel leuk.

Ey, dit is niet eens een heel negatief bericht. Wouw! Ik leer wel
Oud 11-03-2005, 06:40
leucomelas
leucomelas is offline
wow. gisteraaf... die zoen die was echt zooo ongevlofelijk yum weer net als de eerste keer ofsow, zovee vonkjes en aarh, *zakt door knieen*
Oud 11-03-2005, 06:43
JJ13
JJ13 is offline
ik weet niet of ik het aankan zie er best wel tegenop, maar ja, ik hoef nog maar 3,5 maand en dan is het over. ik kan niet wachten tot dan.
Oud 11-03-2005, 06:54
Miracle
Miracle is offline
*kijkt door spleetoogjes* Moe! Het is nu dan wel voor een leuk doel, dat vroeg op staan, maar toch. Morgen en overmorgen lekker vrij, dat is ook al wat.
Oud 11-03-2005, 06:57
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 10-03-2005 @ 21:24 :
*zucht*. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Aan de ene kant wil ik over anderhalf jaar -zoals het er nu naar uitziet- graag nog de (verkorte) PABO doen, aan de andere kant zal ik ook ooit het huis uit moeten om (zelf) te gaan (samen)wonen, en kan ik het niet maken om mijn vriend te laten werken, terwijl ik zelf in totaal 6 of 7 jaar studeer...
Het is niet verboden om samen te gaan wonen terwijl je nog studeert (en dan is het ook wel mogelijk daar geld voor te hebben - wat minder dan wanneer je echt werkt, maar een bijbaantje doet wonderen). En als je de verkorte avondopleiding of de duale opleiding doet dan heb je zelf ook een salaris, dus kan je ook gewoon meebetalen.

Citaat:
sonho schreef op 10-03-2005 @ 23:02 :

MWD lijkt me een leuke studie maar ik weet helemaal niet meer of ik daar wel geschikt voor ben etc.
Moeilijk, moeilijk...
Maar ga ook nog bij pedagogiek kijken, miss is dat ook wel leuk.
MWD schijnt best zwaar te kunnen zijn (de dingen die je tegen komt ed, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen), pedagogiek is dat minder (vind ik iig, 't ligt ook wel aan je stage ed, maar dat ligt het bij MWD ook), ik zou iig gaan kijken bij pedagogiek.
Oud 11-03-2005, 09:43
Wolter
Wolter is offline
Ik kijk uit naar dinsdag, maar de zenuwen beginnen ook al een beetje te komen. ACtie ondernemen is moeilijk, vooral als t over je studie gaat

En ik wil die folders/brochures snel krijgen...
Oud 11-03-2005, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 11-03-2005 @ 07:57 :
MWD schijnt best zwaar te kunnen zijn (de dingen die je tegen komt ed, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen), pedagogiek is dat minder (vind ik iig, 't ligt ook wel aan je stage ed, maar dat ligt het bij MWD ook), ik zou iig gaan kijken bij pedagogiek.
Dat van MWD wist ik niet. Bedankt dat je me dr even voor 'waarschuwd' dan ga ik daar nog even naar kijken. (Er is nog een opendag ga ik de studenten weer lastig vallen...)

Bij pedagogiek ga ik ook zeker kijken. (Pas 23 april)Jij studeert het hè? Mag ik evt. wat vragen pm-men?
Oud 11-03-2005, 11:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Jeej! Mijn bevestiging voor de inschrijving van mijn kamer in Nijmegen gekregen Nu nog de bevestiging van de ib-groep en dan kan ik nog meer trots op mezelf zijn. (Ben eindelijk eens dingen zelf aan het regelen ipv alles aan anderen over te laten)

Oud 11-03-2005, 12:07
Gothic
Gothic is offline
moe en lusteloos en ik heb geen zin om weer opnieuw de week te beginnen...
Oud 11-03-2005, 12:39
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik heb gisteren iets doms gedaan en nu voel ik me aan de ene kant een klootzak en aan de andere kant lijkt het me niet te boeien.
Oud 11-03-2005, 13:12
ilse
ilse is offline
ik hier vanuit een kliniek.. brr eng hier.. iedereen is ouder dan ik en heeft andere problemen.. de mensen zijn op zich gelukkig wel aardig, en ik hoef hier waarschijnlijk niet zo lang. ik ga over een tijdje naar een andere kliniek, waar wel leeftijdsgenoten zitten. naja.. moet maar ff volhouden... mis iedereen zo..

nja.. er gebeurd iig eindelijk iets...
Oud 11-03-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 11-03-2005 @ 11:20 :
Dat van MWD wist ik niet. Bedankt dat je me dr even voor 'waarschuwd' dan ga ik daar nog even naar kijken. (Er is nog een opendag ga ik de studenten weer lastig vallen...)
Ik zou zeker studenten lastig vallen, hoor je verschillende meningen.

Citaat:
Mag ik evt. wat vragen pm-men?
Tuurlijk.
Oud 11-03-2005, 13:30
Eend
Eend is offline
Citaat:
ilse schreef op 11-03-2005 @ 14:12 :
ik hier vanuit een kliniek.. brr eng hier.. iedereen is ouder dan ik en heeft andere problemen.. de mensen zijn op zich gelukkig wel aardig, en ik hoef hier waarschijnlijk niet zo lang. ik ga over een tijdje naar een andere kliniek, waar wel leeftijdsgenoten zitten. naja.. moet maar ff volhouden... mis iedereen zo..

nja.. er gebeurd iig eindelijk iets...
Jeetje meis, crisis?
*huggol*

Zelf moet ik 50mg oxazepam tabletten gaan slikken om een opname te voorkomen. Ik kan er met niemand over praten, maar het is zo enorm chaotisch in mn hoofd. Ik ben tegenover iedereen zo vrolijk en aan de ene kant voel ik me dan ook zo enorm vrolijk, maar tegelijkertijd ben ik zo moe en heb ik de hele tijd een dwang in mijn hoofd.
Omdat ik niet meer opgenomen wil worden, krijg ik nu oxazepam forte. Ik mag nog even van mn psych naar de apotheek, maar daarna moet ik binnen blijven. Daarna weer even contact met haar opnemen.
Doet ze toch weer mooi voor me op d'r vrije dag Aan de ene kant voel ik me enorm schuldig, maar aan de andere kant belt ze me zelf wel op als ik niet bel

Hmm, ik krijg nu vast boze blikken van mn vriend, omdat ik erover 'moet' praten met hem. Hij heeft gelijk, dat weet ik ook wel. Alleen het is zo moeilijk om het er over te hebben met iemand die er eigenlijk niets vanaf weet. Hij zal het nooit begrijpen. Dat snap ik ook wel, dat is begrijpelijk. Het is nou eenmaal heel moeilijk om te begrijpen. Ikzelf begrijp het allemaal niet eens. Zit je rustig tv te kijken en opeens komt er zo'n dwang in je hoofd, ja, zeg daar maar eens nee tegen

Blugh...ik heb hoofdpijn.

Regels voor berichten