![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk weer van iemand uit bouwjaar 1988 én vrouwelijk. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wel vroeger, als in eerder.... ze lopen op 13/18 jaarige leeftijd ongeveer tot 3 jaar voor op jongens |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Weer die BS. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dat maakt het dan ook zo suf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En iedereen verschilt per persoon, wanneer dringt dit nou es door. Mensen worden gevormd door de maatschappij en daarom 'zijn' (lijken) de meiden eerder volwassen, omdat het 'moet'. |
![]() |
||
Citaat:
Oke, er blijven naive giechelbekjes van 18 rondlopen, maar neem maar van mij aan: die weten ook verdomd goed hoe het er in de wereld aan toe gaat.
||
Citaat:
LOL, de meiden van 17/18 hier niet gezien hoor. 'Vrouwen, je kan beter kippen houden'
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die houden we erin! Ik maak er m'n sig van. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik denk dat ut vooral aan het karakter van de persoon licht. Ik pesoonlijk val ook op oudere jongens. Ik vind dat oudere jongens meer inhoud hebben. Jongens van mijn leeftijd (ik ben 16) zijn vaak net nog kindjes. Ik zelf ben al 2 keer gevallen op 2 jongens 19 Dat oudere jongens op jongere meisjes lijkt me zow dat ze vinden dat die meer inhoud hebben ofzo,... dat zou ik niet weten. Ik denk dat het meer het spannende is van een jong meisje,.. ze willen geen oude en verlepte wijven. haha xxxxxxxx my ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En jonge meisjes zijn meestal echt niet knapper ofzo dan oudere hoor...ik wil niet lullig doen. Ja je hebt van die sletjes die op hun 20ste al uitgeleefd zijn, maar niet elke jongen zoekt naar zulke typetjes. ![]() Trouwens...wist je al dat sommige jongens NIET alleen maar op het lichaam van een meid letten?? Jaja dat is een hele openbaring hè. ![]() Wat waarschijnlijk wel een verschil is, dat meiden op die leeftijd al op elke jongen geilen die oud is en perse een vriend willen(geen vriendJE) terwijl de jongens op die leeftijd zich vaak met andere dingen bezighouden, ook omdat de meiden hun waarschijnlijk standaard negeren omdat ze te jong zijn.^^ En ja ik generaliseer een beetje, maar dat doet iedereen toch al hier. ![]() Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 13:25. |
![]() |
||
Citaat:
Straks ben jij ook een verlepte wijf en gaat je vriendje jou omruilen voor een jonger exemplaar. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laat staan met gozers die dezelfde leeftijd hebben, soms denk ik dan toch, damm hoe dom kan je zijn. Tis geen middelbare school niveau meer. Je bent gvd al 17, wat verantwoordelijkheid mag er best in zitten, maar jah, helaas.
||
Citaat:
Nee. Never attribute to the man, what can be attributed to the ape. Wraak? Doe me een lol ![]() Eerder: seksuele ontwikkeling tussen meisjes en jongens is verschillend, meisjes ontwikkelen eerder, en seksuele relaties ontstaan tussen meisjes en jongens met vergelijkbare seksuele ontwikkeling. Waarom ik dat denk: simpel, je ziet het met sociale relaties ook. Meiden, step of your high horses, er is niet zo'n rampzalig verschil tussen 'kinderachtige jochies' en meisjes van dezelfde leeftijd - op die seksuele ontwikkeling dan na. Maar die is verre van bepalend voor de rest van het gedrag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zeeland mag dan achtergesteld zijn maar tis wel een fijne provincie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waar ik woon ist saaaaaai anyway.. tsja, ik zit zelf op havo en vind maar weinig havo/vwo mensen ECHT gezellig! vmbo/mavo mensen weten tenminste wat gezelligheid is.. misschien dat dat het iss..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hmm ach ik woon ook niet meer thuis, dus misschien dat dat het is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Mijn naam is Ashley Kerz | 54 | 28-08-2005 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 |